Wie wordt de volgende President van de V.S.?

Bespreek het actuele nieuws.

Wie wordt de volgende President van de V.S.?

John McCain
3
8%
Barack Obama
35
92%

Totaal aantal stemmen: 38

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Re: Wie wordt de volgende President van de V.S.?

Bericht door Colonel_Kurz » 07 nov 2012 20:41

En er was ook nog:

Roosevelt (1932-1944)
Truman (1944-1952)
Eisenhower (1952-1960)

Hoewel Truman natuurlijk de eerste keer niet direct gekozen werd.

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 07 nov 2012 21:12

Colonel_Kurz schreef:
Aston schreef:Ja natuurlijk, maar er zijn meen ik slechts 2 presidenten ooit geweest met slechts 1 termijn. Dus als je daarbij hoort doe je toch iets goed fout, of je opponent is extreem goed, maar dat laatste was hier zeker niet het geval.
Meer dan de helft van de Amerikaanse presidenten heeft geen tweede termijn gehad.
Ok, dan houd ik mijn mond. Ik zal het verkeerd gehoord hebben. Het leek mij ook wel apart als dat wel het geweest zou zijn.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 07 nov 2012 23:22

Afbeelding

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 08 nov 2012 14:49

Afbeelding

Isadora
Filmster
Filmster

Bericht door Isadora » 08 nov 2012 16:10

Afbeelding

Die FoxNews mensen blijven me verbazen. Die man gaat er prat op dat hij het werk al 40 jaar doet maar hij was waarschijlijk nooit erg goed geweest met wiskunde.:N

Ed Crane
Regisseur
Regisseur

Bericht door Ed Crane » 08 nov 2012 16:46

Haha, ooooooh boy. "If you go through the same math as I do", waarschijnlijk bedoelde hij "meth" O+

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 08 nov 2012 17:08

Wel mooi bij Fox News toen Karl Rove als enige nog bleef volhouden dat Ohio toch rood zou gaan kleuren, dat de presentatrice hem vroeg: Is that just Republican logic to make yourself feel better?

Rooster
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rooster » 08 nov 2012 18:01

Ja dat was ook nog in de daily show. Jon Stuwart zette de muppets van BMN (Bullshit Mountain News) mooi te kakken

Sommige mensen wisten het wel goed te voorspellen en hadden zo te zien alvast een borreltje genomen op de goede afloop.

Ed Crane
Regisseur
Regisseur

Bericht door Ed Crane » 08 nov 2012 18:29

Haha, inderdaad, dat mens is dronken :+ :+ :+ :+ :+

Thiver
Regisseur
Regisseur

Bericht door Thiver » 08 nov 2012 20:48

Colonel_Kurz schreef:Wel mooi bij Fox News toen Karl Rove als enige nog bleef volhouden dat Ohio toch rood zou gaan kleuren, dat de presentatrice hem vroeg: Is that just Republican logic to make yourself feel better?
En als het Megyn Kelly is die dat vraagt, weet je wel hoe laat het is. :D Oh, en zoals Jon Stewart al zei...

Afbeelding

Inderdaad een vele malen betere slogan voor Fox News dan degene die ze nu hanteren. :)

Isadora
Filmster
Filmster

Bericht door Isadora » 09 nov 2012 16:23

Afbeelding

Ik vraag me af hoe zo'n evaluatiegesprek bij de Republikeinen zou verlopen. Afvragen waarom ze hebben verloren want ze waren toch zeker van hun zaak dat ze zouden winnen. Ik kan je in ieder geval een reden of 2 geven:

Ik had helemaal geen idee dat ik een Star wars defence systeem in mijn baarmoeder heb zitten die Space Invaders speelt als er iedere keer als (illegaal) sperma mijn lichaam binnendringt. Dus we hebben en mensen die geen wiskunde snappen en niet hebben opgelet met biologie. Ik dacht dat de SGP erg was maar dit slaat alles. O+

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 09 nov 2012 21:25

Isadora schreef:Dus we hebben en mensen die geen wiskunde snappen en niet hebben opgelet met biologie. Ik dacht dat de SGP erg was maar dit slaat alles. O+
Nou vervang het woord mensen maar door mannen. Als man zijnde is het heel makkelijk praten. En kan je ook nog eens achter God en de Bijbel schuilen, want persoonlijke verantwoordelijkheden past niet bij geloven waar een Bijbel te pas komt.

Anyway, life is a gift from God, het maakt hun geen donder uit hoe. O+
Helaas leven sommigen mensen nog steeds in de middeleeuwen.
Spoiler
Ik wou zeggen het stenen tijdperk. Maar dat kan helemaal niet, want dat begon zo'n 2,5 miljoen jaar geleden voor Christus in Afrika. Maar volgens de Bijbel is de Aarde ongeveer 6000 jaar oud, plus/minus een paar honderd jaar.

Rooster
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rooster » 10 nov 2012 01:17

Isadora schreef:Ik had helemaal geen idee dat ik een Star wars defence systeem in mijn baarmoeder heb zitten...
Wist je dat dan niet. God (de gristengod, niet een van die andere nepgods) die heeft iedere vrouw voorzien van een magische vagina. Echt waar. Die kan zelfs onderscheid kan maken tussen "legitimate rape" en, euh... the other kind of rape ... ofzo. Allemaal hi-tech: 128 bit encriptie, realtime sperm scanning, wifi, blue tooth, noem maar op.
Maar serieus, dat zulke idioten dergelijke hoge posities bekleden is gewoon eng. En dit zijn geen uitzonderingen. Je wil niet weten hoeveel christen-idioten er daar rondlopen die hun wanstaltige verwrongen moraal (afkomstige uit een barbaars sprookjeboek) aan alles en iedereen proberen op te dringen. Dat allemaal onder het mom van "freedom of region!". Wat in amerika eigenlijk, freedom of christianity betekent maar dat is natuurlijk maar een detail...

Isadora
Filmster
Filmster

Bericht door Isadora » 12 nov 2012 14:43

Rooster schreef:
Isadora schreef:Ik had helemaal geen idee dat ik een Star wars defence systeem in mijn baarmoeder heb zitten...
Wist je dat dan niet. God (de gristengod, niet een van die andere nepgods) die heeft iedere vrouw voorzien van een magische vagina. Echt waar. Die kan zelfs onderscheid kan maken tussen "legitimate rape" en, euh... the other kind of rape ... ofzo. Allemaal hi-tech: 128 bit encriptie, realtime sperm scanning, wifi, blue tooth, noem maar op.
Maar serieus, dat zulke idioten dergelijke hoge posities bekleden is gewoon eng. En dit zijn geen uitzonderingen. Je wil niet weten hoeveel christen-idioten er daar rondlopen die hun wanstaltige verwrongen moraal (afkomstige uit een barbaars sprookjeboek) aan alles en iedereen proberen op te dringen. Dat allemaal onder het mom van "freedom of region!". Wat in amerika eigenlijk, freedom of christianity betekent maar dat is natuurlijk maar een detail...
Kijk, dat heeft mijn biologieleraar verzuimt me te vertellen. :P

Maar goed, ik snap wel dat zelfs Democraten niet de antwoorden hebben op verschillende vraagstukken maar begrepen die Republikeinen echt niet dat je geen kiezers gaat trekken omdat er malloten zijn die zich in die partij ophouden of lid ervan zijn en zulke uitspraken doen? :N

Rooster
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rooster » 12 nov 2012 17:47

Tja de republikeinen leven in hun eigen wereldje (een bubbel of een parallel universum) waar een andere, zelf verzonnen "realiteit" geld. Waarin Fox het nieuws verzint waarbij ze zich happy voelen en wat verder volledig is afgesloten van echt nieuws en feiten (republicans hate facts). Hopelijk is die bubbel op 6 november uit elkaar gespat want ander zullen we nog heel vaak die verbaasde blikken op die gezichtjes zien.

Rachel maddow explains:

Plaats reactie