Gek verkleed als The Joker vermoord 2 kinderen en 1 oppas

Bespreek het actuele nieuws.
Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 27 jan 2009 20:33

WizardOfOss schreef:
Kyrill schreef:Het probleem is alleen dat steeds meer van die 0,0001 procent zulke dingen doen.
Is dat zo? Of besteedt de media er simpelweg meer aandacht aan dan ooit?
Misschien. Maar dat neemt niet weg dat de onthoofding van een Chinese studente ook in anderen tijden wel in de media zal zijn gekomen. Of een geval als dit.

Cujo
Filmster
Filmster

Bericht door Cujo » 27 jan 2009 20:46

Feoreunn schreef:
Silenzio schreef:Is het niet gebeurd precies een jaar na de dood van Ledger?

Soit, of het nu te maken heeft met TDK of niet, het is een verschrikkelijke daad. Ik kan er echt niet bij dat iemand tot zoiets in staat is...
Was de dag nadat hij één jaar overleden was. Na het horen van de zogenaamde Joker-make up lijkt dat maar een merkwaardig toeval.
Of wat te denken van dat de moordenaars achternaam een anagram is van Ledger.

Feoreunn
Regisseur
Regisseur

Bericht door Feoreunn » 27 jan 2009 23:25

Kyrill schreef:
WizardOfOss schreef:
Kyrill schreef:Het probleem is alleen dat steeds meer van die 0,0001 procent zulke dingen doen.
Is dat zo? Of besteedt de media er simpelweg meer aandacht aan dan ooit?
Misschien. Maar dat neemt niet weg dat de onthoofding van een Chinese studente ook in anderen tijden wel in de media zal zijn gekomen. Of een geval als dit.
Ja, maar niet in deze mate. Het is verdorie alles wat ik al 4 dagen lang hoor. Typisch België om zich weer te gaan blindstaren op zoiets en medelijden proberen onttrekken door er constant over door te hameren. Zelf vind ik het ook een gruwelijk voorval natuurlijk, maar hou er over op en laat die mensen rouwen.

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 27 jan 2009 23:26

Feoreunn schreef:
Kyrill schreef:
WizardOfOss schreef:Is dat zo? Of besteedt de media er simpelweg meer aandacht aan dan ooit?
Ja, maar niet in deze mate. Het is verdorie alles wat ik al 4 dagen lang hoor. Typisch België om zich weer te gaan blindstaren op zoiets en medelijden proberen onttrekken door er constant over door te hameren. Zelf vind ik het ook een gruwelijk voorval natuurlijk, maar hou er over op en laat die mensen rouwen.

Ik snap wat je bedoeld ja. Maar zoiets gaat spijtig genoeg niet meer in onze huidige tijd. Ik haat het hele proces van de dader proberen te begrijpen enzo.

Plaats reactie