Doe-Het-Zelf...

Bespreek het actuele nieuws.
Gesloten

Heb je weleens film op een HD-beamer gekeken?

Nee (Ik raad het je zeker aan)
3
50%
Ja (deel je ervaringen hieronder)
3
50%

Totaal aantal stemmen: 6

Marnix!
Figurant
Figurant

Doe-Het-Zelf...

Bericht door Marnix! » 29 mar 2009 21:21

Ik heb een echte aanrader voor alle film liefhebbers!

Koop of huur een beamer, dat is echt zo relaxt. Ik had laatst een HD-beamer gehuurd met scherm: Alsof je in de bios zit. Superscherp! _O_
Eigenlijk is het nog veel beter dan de bios, want je hoeft niet te betalen voor bier of popcorn en je kunt pauzeren als je naar de wc moet. Nou hebben ze in de bios wel goed geluid, dus je moet er wel een redelijk geluidssetje aanhangen. maar dat valt wel te regelen.

Voor mensen in de regio van Nijmegen, Arnhem, etc: ik had de beamer gehuurd bij Beamer Verhuur Nijmegen, die waren verreweg de goedkoopste en je krijgt er gratis een groot scherm bij! Je kamer is in no-time ongebouwd tot thuisbioscoop, gewoon neerzetten, aansluiten, beetje afstellen en klaar.

Dus ik zou zeggen, film gemist in de bios:
Doe-Het-Zelf :D

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 29 mar 2009 21:44

Reclame maken op een forum... :O

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 29 mar 2009 21:48

Maar goed ook dat je niet hoeft te betalen voor bier en popcorn. Huurprijzen vanaf 50 euro. Beste Marnix, heb je enig idee hoeveel bier en popcorn je daarvoor bij de bioscoop krijgt?

Marnix!
Figurant
Figurant

Bericht door Marnix! » 29 mar 2009 21:50

shateandar schreef:Reclame maken op een forum... :O
Een beamer is gewoon supervet, ik ben nu zelf voor zo'n unit aan het sparen, maar dat duurt nog wel ff. Een beetje goeie is best duur.
Dat huren heeft me echt overtuigd, vandaar dat ik het aanraad aan iedereen. Kun je reclame noemen ja, ik noem het advies.

Marnix!
Figurant
Figurant

Bericht door Marnix! » 29 mar 2009 21:54

patrob schreef:Maar goed ook dat je niet hoeft te betalen voor bier en popcorn. Huurprijzen vanaf 50 euro. Beste Marnix, heb je enig idee hoeveel bier en popcorn je daarvoor bij de bioscoop krijgt?
met z'n 4ren naar de bioscoop en dan ben je al gouw rond de 40 euro kwijt. allemaal 1 biertje en je zit al gouw aan 50.
Die beamer had ik een heel weekend lang. heb wel meer dan 1 film gekeken kan ik je vertellen.

Tuurlijk is de bios ook leuk, daar draaien de nieuwste films natuurlijk (hoewel die ook wel via andere wegen te verkrijgen zijn). Maar ik was echt onder de indruk van HD op een beamer.

groetjes,
Marnix

PS: 50 euro incl scherm voor een weekend/midweek is de goedkoopste die ik heb kunnen vinden, de rest begon bij 75,- per dag, zonder scherm...

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 29 mar 2009 21:57

Nou hebben ze in de bios wel goed geluid, dus je moet er wel een redelijk geluidssetje aanhangen. maar dat valt wel te regelen.

Je vergeet je geluidssetje nog :)

Marnix!
Figurant
Figurant

Bericht door Marnix! » 29 mar 2009 22:41

haha ok dat klopt, maar die had ik zelf al. en ik denk dat wel meer mensen een paar redelijke boxen hebben staan.
Je kunt ze er trouwens ook bij huren geloof ik, maar dan wordt het weer duurder natuurlijk. :P Gewoon 10 vrienden uitnodigen, dan kan de bios er niet meer tegen op ;)

me against the world
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door me against the world » 29 mar 2009 22:52

Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar ik moet ook nog betalen voor mijn bier en popcorn als ik die in de winkel ga halen :D

Marnix!
Figurant
Figurant

Bericht door Marnix! » 29 mar 2009 23:09

ja maar toch wel een stukje minder dan in de bios, ik betaalde laatst 4,80 voor een grolsch beugel! das toch bijna een half kratje pils...

gulbayram
Figurant
Figurant

HD BEAMER

Bericht door gulbayram » 07 jan 2010 20:58

je kan via een Beamer best doen. http://www.goedkoopbeamerhuren.nl

Gesloten