Het eeuwige leven

Bespreek het actuele nieuws.
Gesloten
emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Het eeuwige leven

Bericht door emperor » 18 apr 2009 17:09

Veel mensen die hun vriendenkring en kennissenkring op internet ontwikkelen plaatsen soms veel persoonlijke informatie op bijv. sites als hyves, facebook etc. maar ook op fora, wanneer iemand hier persoonlijke informatie neerzet moet men er rekening mee houden dat deze informatie in principe nooit meer weggehaald kan worden alles wat je neerzet kan bijv. door iemand gedownload worden en offline gebruikt worden, of zelfs na een aantal jaar weer geupload worden..eigenlijk leef je op deze manier voor eeuwig in cyberspace..maar hoe meer informatie je over jezelf neerzet hoe makkelijker het ook wordt om bijv. iemands identiteit te stelen en te gebruiken of gewoon algemene informatie over iemand te verzamelen..het is soms doodeenvoudig om ergens informatie vandaan te halen zoals in welke winkels iemand komt of waar hij zijn online aankopen doet.
Het is soms ook wel eens vreemd om posts te lezen van mensen die inmiddels in het echte leven al overleden zijn, maar omdat de berichten er nog staan en door anderen gelezen worden zijn ze eigenlijk nooit helemaal dood en weg.

mercapto
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door mercapto » 18 apr 2009 18:07

Uhm, ok, en nu ?

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 18 apr 2009 18:20

niks.

Bukowski
Regisseur
Regisseur

Bericht door Bukowski » 18 apr 2009 18:35

Waarom een topic openen dan? Als het een losse flodder is kan je hem net zo goed bij De Lemming in het café kwijt. Da's nou precies waar dát topic voor bedoeld is. Iedere keer een nieuw draadjes om een gedachte te spuien is een beetje onzinnig.

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 18 apr 2009 19:14

doe maar op slot dan.
..het motief is niet om aandacht, ik had geen enkel motief eigenlijk.
Het is zomaar iets waar men mee verder kan filosiferen..maar als het niks is, dan maar weg ermee.

Bukowski
Regisseur
Regisseur

Bericht door Bukowski » 18 apr 2009 19:23

Ik heb geen enkel probleem met een poging om een potje filosoferen uit te lokken hoor, maar nodig mensen dan ook expliciet uit om ergens op te reageren in plaats van een ballonnetje zoals hierboven

Bovendien denk ik dat als je je bericht op de barkruk bij De Lemming had geuit, je meer on-topic reacties had gehad dan nu.

Knip en plak... zou ik zeggen.

Gesloten