Ugly truth or Beautiful lie?

Bespreek het actuele nieuws.
Plaats reactie

Lelijke waarheid of een mooie leugen?

Mooie leugen
1
25%
lelijke waarheid
3
75%
ik wil mooie leugen zeggen maar durf het niet
0
Geen stemmen
ik wil lelijke waarheid zeggen maar durf het niet
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 4

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Ugly truth or Beautiful lie?

Bericht door Kyrill » 30 aug 2010 08:52

Een filosofie/gewetens/discussie kwestie.. Het is simpel.. Je moet kiezen! Waar leef je liever in/wat hoor je liever van mensen? Een lelijke waarheid of een mooie leugen? Er is geen middenweg...
Ik mijzelf heb 18 jaar geleefd in wat je zou kunnen noemen een lelijke leugen.. Nu echter de laatste 5/6 jaar geef ik mezelf en anderen liever The Ugly Truth... Waarom? A) ik wil het zelf ook als mensen het bij mij doen B) ik ben al vaak genoegd genaaid door mensen die me een mooie leugen gaven C) ik ben klaar met liegen..(niet dat ik het vaak doe ofzo maar heb het nog wel eens gedaan in mijn leven)
Als ik eerlijk ben is voor mij niet zoiets als ''te'' eerlijk.. Ik ga liever eerder dood dan dat ik 5-10 jaar langer leef maar heel mijn leven heb geleefd in een mooie leugen..

Om het helemaal interessant te maken.. Is er iemand naast je familie of misschien 1 beste vriend/vriendin die je echt beide versie's kan geven maar dan vooral de lelijke waarheid?

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Re: Ugly truth or Beautiful lie?

Bericht door sickboy1984 » 30 aug 2010 09:07

Beide, verschilt per situatie.

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 30 aug 2010 09:13

Je hebt dan ook nog zoiets als niet liegen, maar gewoon dingen verzwijgen. Kunnen mensen soms maar beter doen denk ik weleens.

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 30 aug 2010 17:20

Liegen is jezelf voor de gek houden en/of iemand anders, uiteindelijk ben je daar zelf altijd de dupe van..en je kan zelfs lichamelijke en geestelijke moeilijkheden door krijgen omdat het je innerlijke balans verstoord, er zijn vele manieren van liegen, hoe iemand eruitziet, (een mooi voorbeeld is iemand die bijv. met een hele dure sportauto aan het pronken is, maar in feite een dikke lening heeft afgesloten omdat hij zelf eigenlijk amper geld heeft om een nieuwe fiets te kunnen kopen) hoe iemand zich gedraagt, hoe iemand zich voordoet en wat iemand vertelt..
When a man lies, he murders some part of the world.
Er is iemand in de familie die vindt dat een leugentje om bestwil wel kan, ik vindt van niet..bij mij gaat eerlijkheid en oprechtheid boven alles altijd, behalve in rollenspellen o.i.d. natuurlijk.
Ugly truth or Beautiful lie?..ik prefereer Beautiful truth...

Plaats reactie