Toevalligheden

Bespreek het actuele nieuws.
Plaats reactie
Capone
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Capone » 10 sep 2006 11:47

emperor schreef:ach..geld maakt niet gelukkig...toch?.... :wink:
Nee, maar je kan er wel héél comfortabel ongelukkig van leven... :lol:

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 10 sep 2006 12:20

Capone schreef:
:Y Wat doe je verdorie zonder geld? Dan maar comfortabel ongelukkig!

PUMA
Regisseur
Regisseur

Bericht door PUMA » 10 sep 2006 14:56

Ann McDunn schreef:
Capone schreef:
:Y Wat doe je verdorie zonder geld?
Een uitkering aanvragen?

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 10 sep 2006 15:04

Grapjas! :wink: Maar van een uitkering kan je echt niet comfortabel leven hoor. :N

hadiederk
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door hadiederk » 11 sep 2006 00:28

Oppervlakkig geneuzel allemaal....

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 11 sep 2006 10:24

Gister op mijn werk had ik na veel te lange tijd mijn eerste pauze en had net een lekker broodje gekocht. Toen ik in ons pauzehonk aan kwam zei ik voor de gein tegen een collega:"wedden dat er iets gebeurt waardoor we allemaal gaan rennen als ik ga zitten?"
Ik ging zitten en daar kwam opeens een oproep dat er een grote verchtpartij gaande was op de markt en iedereen moest assisteren (dus daar ging mijn pauze)
Natuurlijk een stom toeval, maar mijn collega's probeerden wel de rest van de dag te voorkomen dat ik ging zitten

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 11 sep 2006 12:19

:D Dan ben je vast de eerste die afvalt bij een stoelendans!

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 11 sep 2006 12:39

Jammer dat je geen weddenschap hebt afgesloten Vleeshaak, maar wat ik er van heb meegemaakt is er vooral 's morgens vroeg altijd wel wat natuurlijk. Vaak ook erg om gelachen. :Y

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 21 okt 2006 07:21

Een man uit de buurt van het Duitse Bamberg heeft wel heel erg veel geluk: hij is voor de tweede keer binnen vier jaar lottomiljonair geworden. De 59-jarige werknemer won samen met een 28-jarige collega de jackpot van 5,9 miljoen euro. Nog geen vier jaar geleden was het voor de Duitser ook al goed raak. Hij sleepte toen 1,3 miljoen euro in de wacht. Dat heeft de Duitse televisie vrijdag gemeld.

In totaal komt het prijzengeld dus uit op 7,2 miljoen euro, al moet hij wel een deel afstaan aan zijn collega. Het is nog niet bekend of de man stopt met werken: na zijn eerste lottowinst ging hij daar wel gewoon mee door. Ook is het nog niet bekend wat hij met zijn fortuin gaat doen.

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 31 mar 2007 08:36

Toeval komt niet altijd even goed uit. Daar kwam een taxichauffeur uit het Chinese Shenyang achter toen hij tegen een uiterst buitengewone situatie opliep. Hij pikte eerst een koppel op dat plaats nam op de achterbank van de taxi, eenmaal in de taxi begon het koppel onmiddellijk te flikflooien.

Even later pikte de chauffeur nog een man op. Deze man nam plaats op de passagiersstoel vooraan in de taxi. Toen deze man even naar achter gluurde, herkende hij zijn eigen vrouw met een andere man. De bedrogen echtgenoot dwong de taxi tot stoppen en sleurde zijn vrouw uit de wagen, ook daagde hij de andere man uit tot een gevecht.

De taxichauffeur kon zijn ogen niet geloven en besloot om zijn snor te drukken. Hij reed rustig weg en deed alsof hij niets gezien had. Hij hoefde het verschuldigde taxibedrag niet meer hebben van zijn klanten en op fooi kon hij al helemaal niet meer rekenen.

Zou zo uit een film kunnen komen..

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 31 mar 2007 16:30

:D

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 21 sep 2007 17:34

..vandaag ochtends om 06.45 zie ik een onbekende vent voor me fietsen, opvallend door zijn wijde broekspijpen..
Om 16.40 op de terugweg..dezelfde vent voor me..op hetzelfde stukje weg als waar ik hem vanochtend voor me zag..toevallig.

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 18 dec 2007 22:00

....ik was die film Silent Hill aan het kijken..was er een scene waar ze over een begraafplaats lopen..zie ik dat kruis staan die grote een beetje links uit het midden:

Afbeelding

Dat is een groot gietijzeren kruis, loodzwaar..die staat hier in de woonkamer..precies en exact dezelfde!
Ik heb zonder het te weten waarschijnlijk een movieprop gekocht (maar als dit een echte movieprop zou wezen zou die waarschijnlijk niet over de 40 kilo wegen maar van schuimrubber zijn oid)..dit is een echt kruis waarschijnlijk ook antiek..ik heb het toen gekocht omdat ik het mooi vond als decoratie..aan de verhoudingen te zien klopt de grootte ook.
Ik was er al blij mee, maar nu is het helemaal bijzonder, hij zit ook vol met mooie details..een echt kunstwerk.
Een echt kruis van een kerkhof in Silent Hill. 8)
Laatst gewijzigd door emperor op 19 dec 2007 09:30, 4 keer totaal gewijzigd.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 18 dec 2007 22:59

Toevallig?:

Ik ben altijd snotverkouden tijdens belangrijke examens... :x

ASHWIN102
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door ASHWIN102 » 19 dec 2007 08:30

Toevallig? Ik werd vroeger altijd om 7 minuten over twaalf even wakker. Dan keek ik naar de klok en zag ik het volgende: 00:07

Oftewel tripple O seven. Misschien was ik bedoeld als de ware volgeling van james Bond! :Y

Plaats reactie