Toevalligheden

Bespreek het actuele nieuws.
Plaats reactie
PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 19 dec 2007 10:52

ASHWIN102 schreef:Toevallig? Ik werd vroeger altijd om 7 minuten over twaalf even wakker. Dan keek ik naar de klok en zag ik het volgende: 00:07

Oftewel tripple O seven. Misschien was ik bedoeld als de ware volgeling van james Bond! :Y
Volgens mij is je wekker gewoon kapot en blijft hij altijd op die tijd hangen...

ASHWIN102
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door ASHWIN102 » 19 dec 2007 10:53

Sinds ik getrouwd ben heb ik dat probleem niet meer. :D :wink: :T

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 10 jan 2008 09:28

Een Poolse getrouwde man had niet genoeg aan seks met zijn eigen vrouw. "Ik wil wel eens wat anders", moet hij gedacht hebben en bracht een bezoek aan het bordeel om aan zijn trekken te komen. Eenmaal binnen kreeg hij de schrik van zijn leven. Tot zijn grote verbazing zag hij zijn eigen vrouw bij de relaxmedewerkers.

De vrouw was aan het bijverdienen, maar had tegen haar man verteld dat ze in een winkel werkte. De man reageerde stomverbaasd met: "Wat doe jij hier?". Deze onverwachte ontmoeting deed de relatie van de twee niet echt goed; het stel gaat scheiden nadat ze veertien jaar gelukkig getrouwd zijn geweest.

hahaha!
Als ze allebei niet zo hypocriet waren zou er niet veel aan de hand hoeven zijn, beter nog, als ze het juist aanpakten zou hun relatie juist weer kunnen opbloeien als nooit tevoren...allebei de behoeftes bevredigd.

ASHWIN102
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door ASHWIN102 » 10 jan 2008 10:13

Moraal van het verhaal; ga niet naar het bordeel als je relatie je lief is. :Y

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 10 jan 2008 10:20

ASHWIN102 schreef:Moraal van het verhaal; ga niet naar het bordeel als je relatie je lief is. :Y
Of maak van je bordeel bezoek een avontuur en ga gezellig samen.

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 10 jan 2008 10:26

ASHWIN102 schreef:Moraal van het verhaal; ga niet naar het bordeel als je relatie je lief is. :Y
..in dit geval geld het voor allebei..

ASHWIN102
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door ASHWIN102 » 10 jan 2008 10:28

patrob schreef:Of maak van je bordeel bezoek een avontuur en ga gezellig samen.
Op de een of andere manier heb ik niet het gevoel dat je daar het avontuur gaat tegenkomen van India Jones en zijn zweepje. Vrouwen hebben daar toch niets te zoeken of heb ik het verkeerd?

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 10 jan 2008 10:33

ASHWIN102 schreef:
patrob schreef:Of maak van je bordeel bezoek een avontuur en ga gezellig samen.
Op de een of andere manier heb ik niet het gevoel dat je daar het avontuur gaat tegenkomen van India Jones en zijn zweepje. Vrouwen hebben daar toch niets te zoeken of heb ik het verkeerd?
Ik heb toch altijd gedacht dat The Temple of Doom één groot SM paleis was, maar heb ik dat nou altijd verkeerd begrepen dan?

ASHWIN102
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door ASHWIN102 » 10 jan 2008 10:49

patrob schreef:Ik heb toch altijd gedacht dat The Temple of Doom één groot SM paleis was, maar heb ik dat nou altijd verkeerd begrepen dan?
Nee, dat is gedeeltelijk waar. De temple of doom was eerst een tempel waar de kamasutra werd uitgeoefend. Toen er alleen maar mannen naartoe gingen en geen vrouwen, was de tempel gedoemd tot een gay bar te eindigen. Zodoende dat ze de tempel maar voor een prikke hebben uitgeleend aan de Indiana Jones film en nu is de tempel wereldberoemd!

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 10 jan 2008 10:50

Aha, ik wist wel dat er zoiets aan de hand was. Toen ze die apenhersens en levende slangen gingen eten, toen moest ik meteen aan mijn plaatselijke bordeel denken. (vraag me niet waarom hoor)

ASHWIN102
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door ASHWIN102 » 10 jan 2008 10:59

Oké, ik wist niet dat Hengelo een bordeel had en dat ze daar apenhersens en levende slangen eten. Hoe weet jij dat eigenlijk? Best schokkend nieuws.

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 10 jan 2008 11:05

ASHWIN102 schreef:Oké, ik wist niet dat Hengelo een bordeel had en dat ze daar apenhersens en levende slangen eten. Hoe weet jij dat eigenlijk? Best schokkend nieuws.
Oh, maar Hengelo is net een echte stad hoor. En ze hebben er trouwens alleen slangen die apenhersenen eten, mensen doen zulke dingen toch niet echt?

ASHWIN102
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door ASHWIN102 » 10 jan 2008 11:13

Jawel man, ik heb vroeger een filmpje gezien van faces of death. Daar gingen mensen rondom een tafel zitten en in het midden van die tafel was een gat. Daar doorheen werd het hoofd van een aapje gestoken. De mensen moesten één voor één met een stok op zijn hoofd slaan. Op het moment dat de aap bezweek aan migraine scalpeerden ze het aapje en aten ze de hersens uit het kopje.

Echt zielig. :(

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 10 jan 2008 11:15

ASHWIN102 schreef:Jawel man, ik heb vroeger een filmpje gezien van faces of death. Daar gingen mensen rondom een tafel zitten en in het midden van die tafel was een gat. Daar doorheen werd het hoofd van een aapje gestoken. De mensen moesten één voor één met een stok op zijn hoofd slaan. Op het moment dat de aap bezweek aan migraine scalpeerden ze het aapje en aten ze de hersens uit het kopje.

Echt zielig. :(
Ja, dat vind ik dus echt een smerig verhaal. Daar kan ik dus echt niet tegen he. Toen ik hoorde hoe ganzeleverpaté gemaakt wordt, heb ik meteen besloten om dat dus echt nooit meer te eten. :r

ASHWIN102
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door ASHWIN102 » 10 jan 2008 11:23

patrob schreef:Toen ik hoorde hoe ganzeleverpaté gemaakt wordt, heb ik meteen besloten om dat dus echt nooit meer te eten. :r
Laat maar, dat wil ik niet weten. Ik vind het niet eens lekker. :r

Weet je als je in een restaurant grof bent tegen de kok of bediener, dan wil je niet weten wat ze met je eten doen. :D

Waar ik niet tegen kan, in den haag is er een klein eetrestaurantje. Daar werkte vroeger een vrouw. Die vroeg altijd een paar cent meer aan geld dan dat je werkelijk hoefde te betalen. Het ging dan meestal om 25 cent, maar dan had ik het bedrag al uitgerekend en dat klopte niet met wat zij vroeg. En ze wist gewoon dat je als klant niet moeilijk gaat doen om die 25 cent, anders ben je gierig.

Die bitch heeft het niet lang daar volgehouden. Of ze had al genoeg geld zo gespaard om met vervroegd pensioen te gaan.

Plaats reactie