Snelle film-vraag

Op zoek naar een filmtitel of een fragment?
Red
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Red » 18 feb 2006 20:51

gollum36 schreef: Of waarin iemand zo verslaafd is aan zijn goederen dat hij er als het ware er aan vergroeid raakt.
Cast away?

Ayse
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Ayse » 19 feb 2006 22:36

gollum36 schreef:Weet iemand nog films waarin een machine het verlengde wordt van een mens. Of waarin iemand zo verslaafd is aan zijn goederen dat hij er als het ware er aan vergroeid raakt. Ik dacht zelf aan de speech in Fight Club: You're not the clothes you wear, Videodrome, de geheugenwis machine in Eternal Sunshine, Existenz en natuurlijk The Matrix. Heeft iemand verder nog tips?
Spiderman 2

JafJoe
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door JafJoe » 19 feb 2006 22:44

Onlangs nog een filmtrilogie van 11 uur gezien welke over wezens ging die geen afstand konden doen van een ring. Zat nog een naamgenoot van je in.

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 19 feb 2006 22:49

JafJoe schreef:Onlangs nog een filmtrilogie van 11 uur gezien welke over wezens ging die geen afstand konden doen van een ring. Zat nog een naamgenoot van je in.
Hé, dat is een goede... :D

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 22 feb 2006 23:15

Een vraag omtrent Blazing Saddles, die vanavond komt: Kan ik het zelfde soort humor verwachten als Spaceballs?

the catfishman
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door the catfishman » 17 mar 2006 16:15

Ik zag hier op het forum een keer een link staan naar een site waar alle sneaks te zien waren die op het moment draaiden...weet iemand die link nog? (niet helemaal een film vraag nee...)

Il Padrino
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Il Padrino » 17 mar 2006 16:24

the catfishman schreef:Ik zag hier op het forum een keer een link staan naar een site waar alle sneaks te zien waren die op het moment draaiden...weet iemand die link nog? (niet helemaal een film vraag nee...)
http://www.sneakpoint.nl

(daar staat trouwens ook een handige lijst met zowat alle releasedata voor het komende jaar)

Sai
Filmster
Filmster

Bericht door Sai » 17 mar 2006 16:32

gollum36 schreef:Weet iemand nog films waarin een machine het verlengde wordt van een mens. Of waarin iemand zo verslaafd is aan zijn goederen dat hij er als het ware er aan vergroeid raakt. Ik dacht zelf aan de speech in Fight Club: You're not the clothes you wear, Videodrome, de geheugenwis machine in Eternal Sunshine, Existenz en natuurlijk The Matrix. Heeft iemand verder nog tips?
Tetsuo: the Iron Man gaat daar letterlijk over. Een rare Japanse man loopt tegen een auto op, waarna hij begint te muteren en steeds meer een machine wordt. En dan was er ook nog iets met drilboor-fallussen.
Het is een nogal een cultfilm. :P .

http://www.imdb.com/title/tt0096251/
Er is ook een vervolg, maar die heb ik niet gezien.

the catfishman
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door the catfishman » 17 mar 2006 17:05

Il Padrino schreef:
the catfishman schreef:Ik zag hier op het forum een keer een link staan naar een site waar alle sneaks te zien waren die op het moment draaiden...weet iemand die link nog? (niet helemaal een film vraag nee...)
http://www.sneakpoint.nl

(daar staat trouwens ook een handige lijst met zowat alle releasedata voor het komende jaar)
dank je :T

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 17 mar 2006 19:52

dannyB schreef:Een vraag omtrent Blazing Saddles, die vanavond komt: Kan ik het zelfde soort humor verwachten als Spaceballs?
Absoluut ! Mel Brooks humor.
Niet altijd even leuk, maar genoeg keer ook (lomp) leuk genoeg !

edit: OH ! Je 'snelle' vraag is al bijna een maand oud... :oops:

Il Padrino
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Il Padrino » 18 mar 2006 16:45

Dr. Strangelove schreef:
dannyB schreef:Een vraag omtrent Blazing Saddles, die vanavond komt: Kan ik het zelfde soort humor verwachten als Spaceballs?
Absoluut ! Mel Brooks humor.
Niet altijd even leuk, maar genoeg keer ook (lomp) leuk genoeg !

edit: OH ! Je 'snelle' vraag is al bijna een maand oud... :oops:
Toevallig gistere weer eens gekeken, blijft een fantastische film. Ok, een paar mindere scènes, maar ik heb een paar keer weer in een deuk gelegen :T Vooral de dorpspastoor vind ik geweldig :D

Jusjuh
Regisseur
Regisseur

Bericht door Jusjuh » 29 mar 2006 13:35

De engste?
A. The Grudge
B. Cabin Fever
C. White Noise

Ze moet doods, doodsbang zijn...

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 29 mar 2006 14:24

Jusjuh schreef:De engste?
A. The Grudge
B. Cabin Fever
C. White Noise

Van horen zeggen is White Noise vrij saai. Ik heb enkel de Japanse Grudge gezien en vond ik ook vrij saai, misschien dat de Amerikaanse minder saai is, maar of hij ook echt eng is weet ik niet.
Cabin Fever is de enige die ik heb gezien en vond ik een sfeervol horror-verhaaltje met een snijdende spanning en veel gore. Ik zou voor die gaan, maar misschien moet je even de mening aan horen van iemand die alle 3 de films gezien heeft.

Lastwish
Filmster
Filmster

Bericht door Lastwish » 29 mar 2006 14:42

Jusjuh schreef:De engste?
A. The Grudge
B. Cabin Fever
C. White Noise

Cabin Fever is zeker de betere. White Noise moet je echt wat voor voelen en flink bijgelovig zijn wil het je de stuipen op het lijf jagen. ( Zou dan eerder verwijzen naar The Mothman Prophecies ). the Grudge (Amerikaanse versie) is wel aardig maar haalt het bij lange na niet bij Cabin Fever.

dh
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door dh » 30 mar 2006 09:44

jep Cabin Fever is (uit dat lijstje) de engste, daarna The Grudge (niet de remake die was imo bagger...) en dan white noise . :O

Plaats reactie