Snelle film-vraag

Op zoek naar een filmtitel of een fragment?
Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 15 apr 2006 12:20

Eastwood sprak Engels, en de rest van de acteurs dacht ik Italiaans, maar dat laatste weet ik niet helemaal zeker.

flightart
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door flightart » 15 apr 2006 12:35

Colonel_Kurz schreef:Eastwood sprak Engels, en de rest van de acteurs dacht ik Italiaans, maar dat laatste weet ik niet helemaal zeker.
Dat was in ieder geval wel het geval bij The Good, the Bad and the Ugly, waar je ook twee audiotracks hebt, een met de engelse dubs (de hoofdrolspelers behouden hier hun eigen stem) en een met de Itiliaanse stem (waar alle figuranten en bijrolspelers hun oorspronkelijke stem behouden en clint en de zijne worden gedubt).

Bij A Fistfull of Dollars is waarschijnlijk hetzelfde aan de hand.

Jusjuh
Regisseur
Regisseur

Bericht door Jusjuh » 17 apr 2006 17:56

Mijn luxeprobleem:

The Insider
Crash
Cinderella Man
A History of Violence
Fearless
The Boondock Saints
Saints and Soldiers
Kingdom of Heaven; Director's Cut

Welke zal ik kijken? (hier ook liefst plus argumentatie)

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 17 apr 2006 18:41

A history of violence! Beste film van vorig jaar! Je moet wel een beetje van Cronenberg houden en ervoor in de mood zijn.

Welke in elk geval niet: The Boondock Saints (overschatte, tamelijk foute film) & Crash

DarkoDonnie
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door DarkoDonnie » 17 apr 2006 18:53

ruben schreef:A history of violence! Beste film van vorig jaar! Je moet wel een beetje van Cronenberg houden en ervoor in de mood zijn.
_O_

PUMA
Regisseur
Regisseur

Bericht door PUMA » 17 apr 2006 20:59

ruben schreef:A history of violence! Beste film van vorig jaar! Je moet wel een beetje van Cronenberg houden en ervoor in de mood zijn.

Welke in elk geval niet: The Boondock Saints (overschatte, tamelijk foute film) & Crash
Bij mij is het juist precies andersom. The Boondock Saints is gewoon ontzettend leuk en Crash is ontzettend ontroeren. A History of Violence was het voor mij gewoon niet.

Jusjuh
Regisseur
Regisseur

Bericht door Jusjuh » 17 apr 2006 21:13

PUMA schreef:

Bij mij is het juist precies andersom. The Boondock Saints is gewoon ontzettend leuk en Crash is ontzettend ontroeren. A History of Violence was het voor mij gewoon niet.
Met je laatste zin ben ik het dan ook nu eens.

Qaizer
Bijrol
Bijrol

Bericht door Qaizer » 17 apr 2006 21:47

Waar ik me ernstig zorgen over maak, is het feit dat er Kingdom of Heaven.......DIRECTORS CUT bij staat. Wat doe je daarmee? Ritueel verbranden!!!!!1 :r :r :r

Dat is net zoiets als Pearl Harbor 25 disc edition in je bezit hebben :P

Jusjuh
Regisseur
Regisseur

Bericht door Jusjuh » 17 apr 2006 21:52

Qaizer schreef:Waar ik me ernstig zorgen over maak, is het feit dat er Kingdom of Heaven.......DIRECTORS CUT bij staat. Wat doe je daarmee? Ritueel verbranden!!!!!1 :r :r :r

Dat is net zoiets als Pearl Harbor 25 disc edition in je bezit hebben :P
Hmm, zoals ik al eerder zei op het forum, werd ik verliefd op de film DOOR de trailer. De film zelf slaat nergens op. Maar diep, diep van binnen brand het Kingdom of Heaven-vlammetje nog steeds... Dus dit is mijn laatste hoop ;).

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 18 apr 2006 11:33

Hear, hear!

Volkomen me eens, behalve dan dat Bin-Jip de beste film van het afgelopen jaar is.

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 18 apr 2006 14:20

JB schreef:

Hear, hear!

Volkomen me eens, behalve dan dat Bin-Jip de beste film van het afgelopen jaar is.
Voor één keer ben ik het ook met JB eens. :T

HAL.
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door HAL. » 20 apr 2006 18:31

Cinema Paradiso: Director's Cut of Theatrical Version?

Capone
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Capone » 20 apr 2006 18:36

HAL. schreef:Cinema Paradiso: Director's Cut of Theatrical Version?
Theatrical version.

Het stuk dat aan het einde van de director's cut is toegevoegd, vond ik nogal onnodig. De theatrical versie sprak me een stuk meer aan...

Darko
Regisseur
Regisseur

Bericht door Darko » 21 apr 2006 15:23

Vanavond maar weer eens een film huren, welke van de volgende films laten een ENORME INDRUK achter de eerste keer dat je hem kijkt:

Lost in Translation
Adaptation
Fargo
Chinatown
Amadeus
Citizen Kane
Videodrome
Das Experiment

Het liefst top 3 lijstjes, want ze hebben vast veel te weinig van deze films in hun voorraad.

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 21 apr 2006 15:30

jezus wat een vraag.

op zich kun je met geen van deze films fout gaan. Mijn favorieten: Lost in translation (moet je wel voor in de mood zijn), Fargo, Videodrome en Chinatown.

Amadeus is te lang geleden dat ik die heb gezien. Heb m wel op dvd liggen. Misschien moet ik 'm er zelf maar 's in schuiven.
Laatst gewijzigd door ruben op 21 apr 2006 15:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie