Snelle film-vraag

Op zoek naar een filmtitel of een fragment?
pennywise
Bijrol
Bijrol

Re: Snelle film-vraag

Bericht door pennywise » 05 okt 2011 17:29

Rich Art schreef:Ik dacht dat ik ze in de winkel heb zien liggen... Maar goed, wat voegt een kartonnentje toe? :P
Nou, volgens mij zijn die over het algemeen goedkoper dan alle delen los kopen. :wink:

Maar bedankt voor alle antwoorden!

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 05 okt 2011 22:29

Rich Art schreef:Ik dacht dat ik ze in de winkel heb zien liggen... Maar goed, wat voegt een kartonnentje toe? :P
De filialen en de site hebben dan ook niet exact hetzelfde assortiment.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 06 okt 2011 08:50

Ik zou trouwens ook eens een Blokker proberen. Daar willen ze ook nog wel eens voor ene paar euro liggen...

whoo4whoo
Bijrol
Bijrol

Bericht door whoo4whoo » 16 okt 2011 18:53

hallo lui Ik wil vanavond graag een vette film kijken.
Dus ik heb een beetje advies nodig, het liefst tips van films zoals troy ofzo. Graag films met hele grote veldslagen of iets wat er op lijkt.
jo alvast bedankt

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 16 okt 2011 18:58

Tips zijn altijd moeilijk te geven. Als ik aan grote veldslagen denk, denk ik meteen Lord of the Rings. Maar die heb je waarschijnlijk al gezien en die duurt ook redelijk lang.

whoo4whoo
Bijrol
Bijrol

Bericht door whoo4whoo » 16 okt 2011 19:14

lengte maakt niks uit. maar kun je niet een andere film aan raden en dan misshien een minder bekende film zoals van die oosterse films als red clif. of gewoon een hele vette film zonder veldslagen?

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 16 okt 2011 19:17

whoo4whoo schreef:lengte maakt niks uit. maar kun je niet een andere film aan raden en dan misshien een minder bekende film zoals van die oosterse films als red clif. of gewoon een hele vette film zonder veldslagen?
The Good, The Bad, The Weird is wel leuk. :)

pennywise
Bijrol
Bijrol

Bericht door pennywise » 18 nov 2011 22:03

Als ik The Exorcist online wil kopen krijg ik alleen maar de Edition 2000 versie. Is dat ook gewoon de originele Exorcist?

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 18 nov 2011 23:15

Zie hier voor Excorcist films

Waarbij opgemerkt dat de oorspronkelijke Exorcist film uit 1973 in 2000 in een (ver-)nieuwde versie uitgebracht is als "the version you've never seen".
Die versie is m.i. een versie die minimaal gelijk is aan de orginele versie.
Als dát de versie is waar jij het over hebt dan zie ik daar er geen probleem in om die aan te schaffen.

Details hierover:
•A new edition, labeled "The version you've never seen", was released on September 22, 2000 and includes the following additions and changes.◦A slightly different opening, which shows the MacNeil's home in Georgetown, then cuts to the opening titles.
◦The scene where Chris MacNeil screams on the phone includes a new music cue and omits the line "I've been on this fucking line for 20 minutes!" and simply cuts to the next scene.
◦A new scene with Regan at the hospital receiving treatment to diagnose her "unusual" behavior. The doctor tells Chris MacNeil that Regan told him to "keep his hands away from her Goddamn cunt." This scene sets up her bizarre behavior earlier and clarifies the scene where Chris tells Regan "it's just like the doctor said, it's just nerves. You just take your pills and you'll be fine"
◦The party scene removes the shot of Regan lauging with the guests, obviously because of her "unusual" behavior in the previous scene.
◦In the scene where Chris returns home and the lights go out, new digital effects including satanic faces and images of the statue, new sound effects, and music have been added to the scene.
◦The "spider-walk" scene has been restored and digitally altered from the original scene. Here, crude wires from the scene have been digitally removed, she comes down the stairs much faster, and her mouth is full of blood. It then cuts to black, and the next scene opens.
◦Before she grabs the psychiatrist's crotch, a new digital effect of her face morphing into the devil(which is seen in subliminal cuts throughout)including a new growl has been added.
◦A new music cue has been added to the scene with Lt. Kinderman and Father Karras.
◦After Father Karras leaves for the night, a new scene of him examining a tape of Regan trying to talk to her dad has been added and a new music cues ties the new scene and the scene of Father Karras at the mass together.
◦New scenes with Sharon trying to tune out the devil groans and a short moment with Chris MacNeil and Father Merrin(which hints his vulnerability and weakness) have been added.
◦A new music cue has been added to the scene with Father Karras and Father Merrin going up the stairs to perform the exorcism, and a short scene has been added before they enter the room. Father Damien asks Chris MacNeil what Regan's middle name is. She tells him it's Theresa, and he says "what a lovely name."
◦The scene with Father Karras and Father Merrin talking on the stairs (which was included on the 25th Anniversary DVD) has been restored.
◦When Father Karras looks up at the window when he's possessed, a new digital effect with Karras' mother's face has been added, and the scene includes the "subtle morph effect" that was included on the 25th anniversary edition DVD.
◦When Chris MacNeil gives Father Dyer Father Karras' medal, he gives it back to her and says "I think you should keep it", instead of simply keeping it as in the original version. A new short scene of Regan smiling and waving at Father Dyer as they drive away and Father Dyer waving back has been added.
◦The original ending with Father Dyer and Lt. Kinderman has been restored. The 'tubular bells' music cue plays over them walking away, and it ends before Lt. Kinderman can say quote "Casablanca", "I think this is the beginning of a beautiful friendship".

pennywise
Bijrol
Bijrol

Bericht door pennywise » 19 nov 2011 19:29

Het is deze:

http://www.bol.com/nl/p/dvd/exorcist/10 ... index.html

Dus volgens mij inderdaad de versie die jij omschreef.

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 27 dec 2011 21:13

Staat Ningen no Jôken 1 (The Human Condition) ergens op FT? Ik kan hem niet vinden.

El Chivo
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door El Chivo » 28 dec 2011 02:13

Wat ik dan normaal doe is een andere film van de regisseur in kwestie zoeken, en zo checken of ie tussen diens films staat, maar dat lukt hier ook niet.

En 't is nochtans Kobayashi (dus ook geen seppuku/hara-kiri of Kwaidan/Kaidan op de site, lijkt me)

Jusjuh
Regisseur
Regisseur

Bericht door Jusjuh » 05 jan 2012 16:31

Eventjes geleden weer dat ik hier geweest ben. Toen ik nog wat actiever was, waren er altijd geweldige battles tussen films per land. Enig idee waar ik de uiteindelijke lijstjes kan vinden, met name van de Nederlandse en Duitse films?

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 05 jan 2012 17:01

Even door de FilmGames bladeren, dan kom je ze snel genoeg tegen. Gewoon het hoofdtopic pakken van een Clash en je krijgt lijst én uitslag.

Jusjuh
Regisseur
Regisseur

Bericht door Jusjuh » 05 jan 2012 23:14

Colonel_Kurz schreef:Even door de FilmGames bladeren, dan kom je ze snel genoeg tegen. Gewoon het hoofdtopic pakken van een Clash en je krijgt lijst én uitslag.

Jemig, wat een schat aan lijstjes en dus een heerlijke berg aan ideeën, top! Misschien dat ik weer eens wat vaker langskom, het begint meteen weer te kriebelen als ik zo rondkijk!

Plaats reactie