Filmscene gezocht

Op zoek naar een filmtitel of een fragment?
Plaats reactie
Superrrted
Figurant
Figurant

Filmscene gezocht

Bericht door Superrrted » 20 nov 2006 19:06

Hallo iedereen,

Ik ben voor een documentaire die ik maak op zoek naar een scene waarin het beeld "door de grond" gaat, waardoor je dus meerdere aardlagen voorbij ziet komen. Iemand enig idee in welke film een soortgelijke scene voorkomt? Echt heel verder verder dan de prachtfilm Tremors kwam ik zelf eigenlijk niet :)

Rubbert
Filmster
Filmster

Re: Filmscene gezocht

Bericht door Rubbert » 20 nov 2006 19:20

Superrrted schreef:Hallo iedereen,

Ik ben voor een documentaire die ik maak op zoek naar een scene waarin het beeld "door de grond" gaat, waardoor je dus meerdere aardlagen voorbij ziet komen. Iemand enig idee in welke film een soortgelijke scene voorkomt? Echt heel verder verder dan de prachtfilm Tremors kwam ik zelf eigenlijk niet :)
Ik heb de film al een heletijd geleden gezien, maar misschien kun je The Core eens proberen.

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Re: Filmscene gezocht

Bericht door gollum36 » 20 nov 2006 19:30

Superrrted schreef:Hallo iedereen,

Dit had je in principe wel in snelle filmvraag kunnen stellen, maar ik heb nog wel een paar titels voor je:

Kill Bill 2
en
Hukkle (vooral hier erg mooie beelden, inclusief molletje)

Superrrted
Figurant
Figurant

Bericht door Superrrted » 20 nov 2006 20:34

Ah enorm bedankt voor de reacties! Ik zal vlug deze films eens na gaan pluizen op een geschikte scene! :T

Het was overigens niet helemaal de bedoeling om een heel nieuw onderwerp te starten, maar mijn onervarenheid op dit forum speelde mij parten.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 20 nov 2006 22:53

Superrrted schreef:Het was overigens niet helemaal de bedoeling om een heel nieuw onderwerp te starten, maar mijn onervarenheid op dit forum speelde mij parten.
Daarom is lezen en rondkijken ook zo handig. :wink: Toch welkom hier, als je besluit langer te blijven.

Plaats reactie