Help! Welke film is dit?

Op zoek naar een filmtitel of een fragment?
Swampman
Filmster
Filmster

Bericht door Swampman » 20 dec 2008 21:03

ash_ schreef:
Swampman schreef:Helaas verdomd moeilijk aan te komen. De dvd's die rondzwerven online zijn vaak of verknipt of schandalig duur of beide. Als iemand nog een linkie heeft waar de ongecensureerde dvd tegen een 'normale prijs' te krijgen is, dan graag.
Wel met Duitse ondertitels, maar volgens dvdcompare.net niet in geknipt en voor een normale prijs: http://www.amazon.de/Thursday-Ein-mörde ... B0006N20M2
Nog bedankt voor de tip. Zal één van mijn laatste dvd aankopen worden van 2008 en zeker één van de meest begeerde. :8

Peerkl
Figurant
Figurant

Re: welke film?

Bericht door Peerkl » 22 dec 2008 00:44

Roi schreef:
Peerkl schreef:het is een tekenfilm van vroeger waar een koning in een soort paleis of kasteel woont met een kindje.
en door dat kasteel rijd een treintje ofzo en dan kom je in allerlei verschillende ruimtes met´fantasie dingen´.
maar bij een kamer met een hele grote poort mocht je nooit naar binnen want daar was het gevaarlijk. want daar binnen in zat een soort van zwarte slijk monster ofzo iets. en die nam jou dan mee als je daar naar binnen ging. :D
Little Nemo: Adventures in Slumberland? Ligt voor een paar € nog bij de Blokker als je geluk hebt :) !
Bedankt! Dat is hem.

ExCaL^
Bijrol
Bijrol

Bericht door ExCaL^ » 24 dec 2008 20:06

Ik ben op zoek naar een film die ik als kind vaak keek...

- Jongen met een skateboard
- 2 aliens of premiejagers
- een stoplicht
- iemand in een soort "super hero" pak

haha meer kan ik me niet meer herinneren! :oops:

nautic
Figurant
Figurant

Bericht door nautic » 02 jan 2009 16:30

ik ben op zoek naar een film die een tijdje geleden nog in de bios draaide.
het gaat over een meisje dat op een een school zit, en dan van haar vader naar een kostschool moet. waar ze de boel op stelten zet.

volgenm mij iets van school cats ofzo. iemand enig idee??

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 03 jan 2009 19:58

nautic schreef:ik ben op zoek naar een film die een tijdje geleden nog in de bios draaide.
het gaat over een meisje dat op een een school zit, en dan van haar vader naar een kostschool moet. waar ze de boel op stelten zet.

volgenm mij iets van school cats ofzo. iemand enig idee??
Volgens mij is dit Wild Child, er stond een trailer van die film op de Forgetting Sarah Marshall DVD die ik net gezien heb.

Jeppo
Figurant
Figurant

Bericht door Jeppo » 04 jan 2009 01:30

Ik ben heel de avond al op zoek naar de naam van een film. Wellicht dat 1 van jullie me kan helpen.

De film gaat over een man die thuis wordt vast gehouden door zijn vrouw, volgens mij uit wraak omdat hij vreemd is gegaan of zoiets, ik weet het niet precies meer. Hij krijgt zijn vrouw te zien via een tv en zijn hele huis is dichtgetimmerd. Hij wordt volgens mij ook gefilmd via een aantal camera's. Op het einde weet hij door te breken naar de buren en ziet dat daar de camera staat.

De vrouw neemt ergens in de film wraak via de camera door met een jongeman naar bed te gaan terwijl hij dus via de tv moet toekijken.

Weet iemand welke film ik bedoel?

lykathea
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door lykathea » 04 jan 2009 02:12

Ik heb de film niet gezien, maar herinner me dat een collega het er weleens over heeft gehad, en gezien de synopsis op imdb kan het 'm wel zijn:

Alexandra's Project.

Jeppo
Figurant
Figurant

Bericht door Jeppo » 04 jan 2009 13:22

Ja, dat is hem. Bedankt!

Henny
Figurant
Figurant

Bericht door Henny » 08 jan 2009 23:23

He,

Ik zoek een film waar volgens mij Jennifer Lopez in speelt.

Zij wordt onschuldig veroordeeld voor de moord op haar man.
Het blijkt in de gevangenis dat haar man nog leeft en dat zij door een complot erin is gekomen. Door de regeling dat je niet 2x voor de zelfde misdaad veroordeeld kan worden, besluit zij zelfverdediging te volgen en hem als nog te vermoorden.

Helaas ben ik vergeten hoe deze film heet. Kan iemand mij helpen...?

Cujo
Filmster
Filmster

Bericht door Cujo » 08 jan 2009 23:52

Ik denk dat je de films Enough en Double Jeopardy door elkaar heen haalt. :)

Maar een van de twee moet in ieder geval de film zijn die je zoekt.

otchoo
Figurant
Figurant

Bericht door otchoo » 17 jan 2009 21:06

hallo,

ik ben op zoek naar 2 films en ik kom niet meer op de titels:

1. Gaat over een aantal gevangenen en die worden gedropt op een eiland, eenmaal op het eiland moeten ze elkaar vermoorden. Ik weet alleen nog dat er in het begin een uit de helicopter gegooid word en boven op een opstaande paal land.

2. Deze film gaat over een man die met een nucleare bom in zijn rugzak door de stad loopt. En ik meen te herrineren dat die bom straling lekt.
Meer weet ik helaas niet meer

Cujo
Filmster
Filmster

Bericht door Cujo » 17 jan 2009 21:28

otchoo schreef:hallo,

ik ben op zoek naar 2 films en ik kom niet meer op de titels:

1. Gaat over een aantal gevangenen en die worden gedropt op een eiland, eenmaal op het eiland moeten ze elkaar vermoorden. Ik weet alleen nog dat er in het begin een uit de helicopter gegooid word en boven op een opstaande paal land.
The Condemned.
2. Deze film gaat over een man die met een nucleare bom in zijn rugzak door de stad loopt. En ik meen te herrineren dat die bom straling lekt.
Meer weet ik helaas niet meer
The Peacemaker.

otchoo
Figurant
Figurant

Bericht door otchoo » 17 jan 2009 21:32

ja die bedoelde ik dank je wel

Seabert
Bijrol
Bijrol

Bericht door Seabert » 17 jan 2009 21:53

Dacht bij de eerste omschrijving eigenlijk aan No Escape (aka Escape From Absolom)

kuifje_007
Bijrol
Bijrol

Bericht door kuifje_007 » 18 jan 2009 10:39

Ik herinner me een film toen ik klein was. Een jongeman vluchtte weg en komt in de kelder van een huis terecht. Als hij de deur in de kelder opent komt hij in een paradijs terecht met 2 zonnen.

Plaats reactie