Help! Welke film is dit?
(OPGELOST) Japanse filmtitel gezocht...
(OPGELOST)
Enige jaren geleden heb ik een Japanse/Aziatische film gezien met als onderwerp een dierenwinkel/dierenfokker die een inspectrice van de belastingdienst op bezoek kreeg voor belastingcontrole. In de film probeert hij van alles uit om de controle zoveel mogelijk tegen te werken.
Maar de titel van deze film???
Het was A taxing woman, met dank aan IMBD forum
Enige jaren geleden heb ik een Japanse/Aziatische film gezien met als onderwerp een dierenwinkel/dierenfokker die een inspectrice van de belastingdienst op bezoek kreeg voor belastingcontrole. In de film probeert hij van alles uit om de controle zoveel mogelijk tegen te werken.
Het was A taxing woman, met dank aan IMBD forum
Laatst gewijzigd door wveft op 26 jun 2010 19:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Japanse filmtitel gezocht...
Die Franse film klinkt niet iets als iets wat ik zou gezien kunnen hebben. Wat betreft die Aziatische film zou het heel misschien "A taxing Woman" kunnen zijn:wveft schreef:Enige jaren geleden heb ik een Japanse/Aziatische film gezien met als onderwerp een dierenwinkel/dierenfokker die een inspectrice van de belastingdienst op bezoek kreeg voor belastingcontrole. In de film probeert hij van alles uit om de controle zoveel mogelijk tegen te werken.

Re: Japanse filmtitel gezocht...
Klopt, had ik nimiddels via IMDB-forum doorgekregen.Isadora schreef:Die Franse film klinkt niet iets als iets wat ik zou gezien kunnen hebben. Wat betreft die Aziatische film zou het heel misschien "A taxing Woman" kunnen zijn:wveft schreef:Enige jaren geleden heb ik een Japanse/Aziatische film gezien met als onderwerp een dierenwinkel/dierenfokker die een inspectrice van de belastingdienst op bezoek kreeg voor belastingcontrole. In de film probeert hij van alles uit om de controle zoveel mogelijk tegen te werken.
Jij ook bedankt!
dringend filmtitel nodig
Ik heb een tijdje terug een film gezien van een huis waarin de bewoners één voor één iets overkwam ... Weet iemand misschien de titel van deze film? Volgens mij was het een thriller
Re: dringend filmtitel nodig
Ik raad je ook aan om wat meer info te geven. Dit is een te algemene omschrijving vrees ik, maar wie weet.Silkeee-x schreef:Ik heb een tijdje terug een film gezien van een huis waarin de bewoners één voor één iets overkwam ... Weet iemand misschien de titel van deze film? Volgens mij was het een thriller
Hoi
Wie herkent deze passages: een stel jongens helpt een zielig jongetje uit de klauwen van een paar gemene gozers.De scene speelt in een oud gebouw. Hij heeft een lunchboxje bij zich en is een vreemd typje.
Andere scene is een blokhut bungalow in het bos, sneeuw, komt een scheten latende man binnen die op de wc pot een bloederige massa wordt. Is besmettelijk en de mannen die hem vriendelijk geholpen hebben en daar hun vakantie doorbrengen worden ook besmet. Je ziet ook alle dieren uit het gebied weg trekken. De "zielige"jongen van vroeger blijkt een sleutelrol te hebben in de eindfase van de film. Hij heet Diddles of Duddles of zo.
Dit is alles wat ik nog weet. Ik hoop dat iemand dit herkent? Ik zoek het al zo lang ....
Thx all
Wie herkent deze passages: een stel jongens helpt een zielig jongetje uit de klauwen van een paar gemene gozers.De scene speelt in een oud gebouw. Hij heeft een lunchboxje bij zich en is een vreemd typje.
Andere scene is een blokhut bungalow in het bos, sneeuw, komt een scheten latende man binnen die op de wc pot een bloederige massa wordt. Is besmettelijk en de mannen die hem vriendelijk geholpen hebben en daar hun vakantie doorbrengen worden ook besmet. Je ziet ook alle dieren uit het gebied weg trekken. De "zielige"jongen van vroeger blijkt een sleutelrol te hebben in de eindfase van de film. Hij heet Diddles of Duddles of zo.
Dit is alles wat ik nog weet. Ik hoop dat iemand dit herkent? Ik zoek het al zo lang ....

Thx all

Dat is de Stephen King verfilming Dreamcatcher.
scandinavische roadtripfilm
Ik ben op zoek naar de naam van een film, volgens mij scandinavisch, van een paar jaar terug. Er stond een recensie van deze film in Oor.
Het gaat over een groep jongeren die een roadtrip maken, volgens mij nemen ze ook op een gegeven moment paddo's.
Wie kan mij helpen aan de titel van deze film?
Het gaat over een groep jongeren die een roadtrip maken, volgens mij nemen ze ook op een gegeven moment paddo's.
Wie kan mij helpen aan de titel van deze film?
- PascalE
- Walk of Fame
- Contacteer:
Paar doorgebladerd maar kwam m nog niet tegen. Wel iets wat er enigzins op lijkt... Falkenberg Farewell. http://www.imdb.com/title/tt0855805/