Help! Welke film is dit?

Op zoek naar een filmtitel of een fragment?
wveft
Figurant
Figurant

(OPGELOST) Japanse filmtitel gezocht...

Bericht door wveft » 26 jun 2010 14:35

(OPGELOST)

Enige jaren geleden heb ik een Japanse/Aziatische film gezien met als onderwerp een dierenwinkel/dierenfokker die een inspectrice van de belastingdienst op bezoek kreeg voor belastingcontrole. In de film probeert hij van alles uit om de controle zoveel mogelijk tegen te werken.

Maar de titel van deze film???

Het was A taxing woman, met dank aan IMBD forum
Laatst gewijzigd door wveft op 26 jun 2010 19:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Isadora
Filmster
Filmster

Re: Japanse filmtitel gezocht...

Bericht door Isadora » 26 jun 2010 18:07

wveft schreef:Enige jaren geleden heb ik een Japanse/Aziatische film gezien met als onderwerp een dierenwinkel/dierenfokker die een inspectrice van de belastingdienst op bezoek kreeg voor belastingcontrole. In de film probeert hij van alles uit om de controle zoveel mogelijk tegen te werken.

Die Franse film klinkt niet iets als iets wat ik zou gezien kunnen hebben. Wat betreft die Aziatische film zou het heel misschien "A taxing Woman" kunnen zijn:
Afbeelding

wveft
Figurant
Figurant

Re: Japanse filmtitel gezocht...

Bericht door wveft » 26 jun 2010 19:39

Isadora schreef:
wveft schreef:Enige jaren geleden heb ik een Japanse/Aziatische film gezien met als onderwerp een dierenwinkel/dierenfokker die een inspectrice van de belastingdienst op bezoek kreeg voor belastingcontrole. In de film probeert hij van alles uit om de controle zoveel mogelijk tegen te werken.

Die Franse film klinkt niet iets als iets wat ik zou gezien kunnen hebben. Wat betreft die Aziatische film zou het heel misschien "A taxing Woman" kunnen zijn:
Afbeelding
Klopt, had ik nimiddels via IMDB-forum doorgekregen.
Jij ook bedankt!

Silkeee-x
Figurant
Figurant

dringend filmtitel nodig

Bericht door Silkeee-x » 03 jul 2010 19:59

Ik heb een tijdje terug een film gezien van een huis waarin de bewoners één voor één iets overkwam ... Weet iemand misschien de titel van deze film? Volgens mij was het een thriller

Silkeee-x
Figurant
Figurant

help!

Bericht door Silkeee-x » 03 jul 2010 20:01

Hallo, ik zoek een film met een huis erin waar de bewoners één voor één iets overkomt ... Volgens mij is het een thriller, maar wat is de titel?

Bukowski
Regisseur
Regisseur

Re: dringend filmtitel nodig

Bericht door Bukowski » 03 jul 2010 22:03

Silkeee-x schreef:Ik heb een tijdje terug een film gezien van een huis waarin de bewoners één voor één iets overkwam ... Weet iemand misschien de titel van deze film? Volgens mij was het een thriller
Ik raad je ook aan om wat meer info te geven. Dit is een te algemene omschrijving vrees ik, maar wie weet.

rocis
Bijrol
Bijrol

Bericht door rocis » 06 jul 2010 15:10

Hoi

Wie herkent deze passages: een stel jongens helpt een zielig jongetje uit de klauwen van een paar gemene gozers.De scene speelt in een oud gebouw. Hij heeft een lunchboxje bij zich en is een vreemd typje.
Andere scene is een blokhut bungalow in het bos, sneeuw, komt een scheten latende man binnen die op de wc pot een bloederige massa wordt. Is besmettelijk en de mannen die hem vriendelijk geholpen hebben en daar hun vakantie doorbrengen worden ook besmet. Je ziet ook alle dieren uit het gebied weg trekken. De "zielige"jongen van vroeger blijkt een sleutelrol te hebben in de eindfase van de film. Hij heet Diddles of Duddles of zo.
Dit is alles wat ik nog weet. Ik hoop dat iemand dit herkent? Ik zoek het al zo lang .... :-?

Thx all :B:

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 06 jul 2010 15:21

Dat is de Stephen King verfilming Dreamcatcher.

rocis
Bijrol
Bijrol

Bericht door rocis » 06 jul 2010 15:25

Dat is hem !!

Ben je eeuwig dankbaar _O_ _O_ _O_

lol U is snel zeg :T

Groetjes
rocis

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 06 jul 2010 15:33

You're welcome!

David4777
Figurant
Figurant

scandinavische roadtripfilm

Bericht door David4777 » 09 jul 2010 12:57

Ik ben op zoek naar de naam van een film, volgens mij scandinavisch, van een paar jaar terug. Er stond een recensie van deze film in Oor.
Het gaat over een groep jongeren die een roadtrip maken, volgens mij nemen ze ook op een gegeven moment paddo's.
Wie kan mij helpen aan de titel van deze film?

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 09 jul 2010 13:00

Weet precies welke film je bedoelt maar de titel is me ontglipt, stond ook in een van de laaste filmvalley's.

David4777
Figurant
Figurant

Bericht door David4777 » 12 jul 2010 09:22

PascalE schreef:Weet precies welke film je bedoelt maar de titel is me ontglipt, stond ook in een van de laaste filmvalley's.
Kan de lijst van laatste films van filmvalley ergens online bekijken? Want kan er niet tegen dat ik er niet op kom. Thanks

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 12 jul 2010 11:16

David4777 schreef:
Kan de lijst van laatste films van filmvalley ergens online bekijken? Want kan er niet tegen dat ik er niet op kom. Thanks
Nee, dat heb ik ook al geprobeerd :(. Ik zal wel eens mn filmvalleys doorspitten zometeen.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 14 jul 2010 12:00

Paar doorgebladerd maar kwam m nog niet tegen. Wel iets wat er enigzins op lijkt... Falkenberg Farewell. http://www.imdb.com/title/tt0855805/

Plaats reactie