Help! Welke film is dit?
Wie weet welke film dit is?
Ik ben op zoek naar een titel van een film.
Ik heb deze film als kleine jongen op videoband gehad. Deze was opgenomen van de tv.
Het ging over een inbraak en diefstal. Ik weet nog dat het ging over een meesterdief/inbreker. Dit was een vrouwelijke dief.
Ze reed in de film in een zwarte auto en ik weet nog dat een scene in de film was dat ze de tijd opnam van de aanrijd tijd van de politie. Dit was tussen het politie bureau en het pand waarin ze zou inbreken/iets zou stelen.
Ik weet dat dit een vaag verhaal is maar ben opzoek naar de titel van de film.
De film is tussen 1980 en 1995 gemaakt.
Vrouwelijke hoofdrol speelster.
VS opgenomen en VS cast.
Iedereen die dit leest alvast bedankt voor het meedenken.
Mvg,
Brouwer27
Ik heb deze film als kleine jongen op videoband gehad. Deze was opgenomen van de tv.
Het ging over een inbraak en diefstal. Ik weet nog dat het ging over een meesterdief/inbreker. Dit was een vrouwelijke dief.
Ze reed in de film in een zwarte auto en ik weet nog dat een scene in de film was dat ze de tijd opnam van de aanrijd tijd van de politie. Dit was tussen het politie bureau en het pand waarin ze zou inbreken/iets zou stelen.
VS opgenomen en VS cast.
Mvg,
Brouwer27
Re: Hoe heet deze film? (Zoek je een titel? Stel je vraag hi
Heel misschien die Italian Job. Maar daar wordt de vrouw geholpen door meerdere mannen.

Laatst gewijzigd door Aston op 15 apr 2011 17:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit is hem niet. De film die ik bedoel is ouder. Ik kan hem ook nergens vinden op welke site dan ook.
Bedankt voor het meedenken.
Bedankt voor het meedenken.
- Frank_Costello
- Oscar winnaar
Ik denk dat het of Entrapment of The Thomas Crown Affair is, kan dat kloppen?
Nee allebei niet. Had deze films al bekeken op trailer maar dat is hem niet.
Toch bedankt weer voor het meedenken.
Toch bedankt weer voor het meedenken.
Re: Snelle film-vraag
Dat Part I is er toch voor de grap achter gezet? Zonder dat het de bedoeling was dat er daadwerkelijk een vervolg zou komen?
- Dr. Strangelove
- Regisseur
Natuurlijk want Hitler kon helemaal niet schaatsen...
Speechen daarentegen...
Speechen daarentegen...

- Decepticon
- Filmster
Dit klinkt mij als de openingsscene uit Beverly Hills Cop 2 met Brigitte Nielsen als de dievegge. Later in de film rijdt ze in een zwarte(blijkbaar) sportauto en doet net alsof ze autopech heeft, om de kapitein van de politie die het inbreekonderzoek leidt, te verleiden en dood te schieten.brouwer27 schreef:Ik ben op zoek naar een titel van een film.
VS opgenomen en VS cast.
Mvg,
Brouwer27
Dit is voor het eerst dat ik 't forum gebruik en hier is mijn vraag:
Hoe heet die film (tekenfilm) waarin 2 jonge kinderen een op afstand bestuurbare bootje gebruiken op een meer (volgens mij was het een meer...) en onder een brug bij een klein wezentje terecht komen. En dat wezentje is dan een één of ander iets dat verbannen is uit zijn rijk door een heel gemeen ander wezentje dat daar de baas is.
Tijden geleden gezien, en dan ook maar 1x, dit is het enige wat ik nog weet...
Kan iemand mij helpen?
Hoe heet die film (tekenfilm) waarin 2 jonge kinderen een op afstand bestuurbare bootje gebruiken op een meer (volgens mij was het een meer...) en onder een brug bij een klein wezentje terecht komen. En dat wezentje is dan een één of ander iets dat verbannen is uit zijn rijk door een heel gemeen ander wezentje dat daar de baas is.
Tijden geleden gezien, en dan ook maar 1x, dit is het enige wat ik nog weet...
Kan iemand mij helpen?
Hmm, komt me niet echt bekend voor. Kun je wellicht nog het wezentje omschrijven?
Welkom op het forum trouwens.
Welkom op het forum trouwens.

Vind ik erg lastig om te omschrijven...
Het leek op een soort kruising tussen een tuinkabouter (ik heb het alleen over het gezicht) dat rare beest uit Taran en de Toverketel (The Black Cauldron) en een dwerg... En volgens mij was die slechterik een soort heks met van die zwarte kleren. En hij stortte neer op Aarde ofzo
Ik weet er echt nog zó weinig van
Best jammer......
Die 2 jonge kinderen waren kinderen van rijke ouders, waren een jongen en een meisje met het meisje als de jongste die het wezentje het meest vertrouwde of er in ieder geval het meest om gaf. Het leek wel erg op een Disney stijl maar ik heb het niet terug kunnen vinden.
Het leek op een soort kruising tussen een tuinkabouter (ik heb het alleen over het gezicht) dat rare beest uit Taran en de Toverketel (The Black Cauldron) en een dwerg... En volgens mij was die slechterik een soort heks met van die zwarte kleren. En hij stortte neer op Aarde ofzo

Die 2 jonge kinderen waren kinderen van rijke ouders, waren een jongen en een meisje met het meisje als de jongste die het wezentje het meest vertrouwde of er in ieder geval het meest om gaf. Het leek wel erg op een Disney stijl maar ik heb het niet terug kunnen vinden.
Zo'n echte tekenfilm, zeker geen computer animatie 

Ow.
Mja, kleine kans dat ik hem gezien heb. Ik kan me er niet echt iets van herinneren in ieder geval.

Dan was het vast een trolSteve-O schreef:Vind ik erg lastig om te omschrijven...
Het leek op een soort kruising tussen een tuinkabouter (ik heb het alleen over het gezicht) dat rare beest uit Taran en de Toverketel (The Black Cauldron) en een dwerg...

Het gaat vrijwel zeker om "A Troll in Central Park"
http://www.imdb.com/title/tt0108395/
Hieronder een deel waarin ook het stukje met de op afstand bestuurbare boot zit.