Bericht
door lizzardking » 30 mei 2015 11:40
de film die ik bedoel heb ik gezien ergens eind jaren 80,hij gaat als volgt;
de film start met een getinte (Zuid-Amerikaanse) jongen van ongeveer 17 jaar, hij steelt een rode sportwagen, deze is van een regisseur die met behulp van een vriend de achtervolging inzet, de auto met de dief word terug gevonden en de regisseur gaat het gesprek aan met de moeder, dan blijkt dat de jongen geld probeert bij te verdienen om een huisuitzetting te voorkomen.
de huiseigenaar blijkt een bullebak te zijn en de regisseur besluit hun te helpen met behulp van bevriende acteurs
daags daarna krijgt de huisbaas een nieuwe vreemde buurman die een schotel in de tuin zet ,als hij hierover klaagt dan krijgt hij 0 op rekwest, als de nieuwe buurman weg is gaat hij op onderzoek uit en vind binnen een capsule met 2 buitenaardse wezens , dan word hij overmeesterd door acteurs verkleed als buitenaardse wezens die hem in een ruimtevaartuig plaatsen, wat op een vrachtwagen staat, zo word de ruimtereis gesimuleerd, hij komt dan op een "andere planeet" waar hem over de "Chosen one"word verteld met een bepaald symbool en dan gaat hij terug naar aarde,intussen heeft de jongen ook het symbool aan een ketting gekregen en word daardoor herkend als zijde de chosen one, de huisbaas denkt er een slaatje uit te kunnen slaan en geeft het huis aan de moeder,.
de moeder en de zoon in de film zijn mexicaans denk ik, de rest is blank en amerikaans
wie weet welke film dit is