GEZOCHT! Het topic voor de zoekende student

Op zoek naar een filmtitel of een fragment?
ASHWIN102
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door ASHWIN102 » 07 mar 2007 13:04

oT schreef:@ASHWIN102, ik zie nooit posts van jou in film algemeen, als je dat vaker zou doen dan zou jij ook merken dat het irritant is om de topics te vinden waar je een dag eerder op had gereageerd.
Volgens mij heb ik vandaag daar toch een bericht gepost om een bijdrage te leveren aan de overzichtelijkheid van de subforum "algemeen".

Toch wel raar dat ik dat doe, als ik daar toch nooit kom... :-?

oT
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door oT » 07 mar 2007 13:06

ASHWIN102 schreef:
oT schreef:@ASHWIN102, ik zie nooit posts van jou in film algemeen, als je dat vaker zou doen dan zou jij ook merken dat het irritant is om de topics te vinden waar je een dag eerder op had gereageerd.
Volgens mij heb ik vandaag daar toch een bericht gepost om een bijdrage te leveren aan de overzichtelijkheid van de subforum "algemeen".

Toch wel raar dat ik dat doe, als ik daar toch nooit kom... :-?
Gaan we mierenneuken?

Mereliootje
Figurant
Figurant

Gezocht

Bericht door Mereliootje » 07 mar 2007 13:06

Hi allemaal!

Ik weet niet meer zo goed waar ik dit nou moet plaatsen, maar ik het zou erg waarderen als jullie mij kunnen helpen. Ik hoef nog maar 5 films en ik zoek het volgende: Films, ( of tv-series, videoclips, games etc. ) waarin 2 personages elkaar voor het eerst ontmoeten doordat 1 van hen iets laat vallen. Ze mogen elkaar dus nog niet kennen en ze mogen het niet samen oprapen. Eentje mag het maar oprapen. Ik heb al de volgende films en series:
Sliding doors
Amelie
Legally Blond
Blast from the past
Sabrina
The Terminal
Notting Hill
Cape Fear
Clueless
Cinema Paradiso
Assepoester
Liever verliefd
Ice Age
Summer Magic
Napoleon Dynamite
There's something about Mary
Unfaithful
Head over Heels
Scrooged
What about Brian?
Heel erg bedankt alvast!

Groetjes Merel

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 07 mar 2007 13:07

oT schreef:dan geef jij (of een ander forum-overste :P) de filmstudenten toch een eigen sub-forum?
Als ik dat zou kunnen...

ASHWIN102
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door ASHWIN102 » 07 mar 2007 13:09

oT schreef:Gaan we mierenneuken?
:D

ASHWIN102
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Re: Gezocht

Bericht door ASHWIN102 » 07 mar 2007 13:11

Mereliootje schreef:Ik hoef nog maar 5 films en ik zoek het volgende: Films, ( of tv-series, videoclips, games etc. ) waarin 2 personages elkaar voor het eerst ontmoeten doordat 1 van hen iets laat vallen. Ze mogen elkaar dus nog niet kennen en ze mogen het niet samen oprapen. Eentje mag het maar oprapen.
Bollywood film "dilwale dulhania le jayenge".

Vader van Raj botst per ongeluk tegen de tante van Simran. Zij laat hierdoor een schaal met bloemen vallen en hij raapt het voor haar op. Leuke scene! :Y

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 07 mar 2007 13:12

Het gekke is dat ik veel topics helemaal niet onoverzichtelijker vind dan 1 topic. Integendeel zelfs: als er drie vragen tegelijk lopen dan is het 1 topic zelfs ronduit onhandig.

Sowieso vind ik niet dat het topic overzicht er minderlijk overzichtelijker door wordt: alle topics waarin nieuwe posts staan, krijgen toch zo'n oranje icoontje voor de titel. Daar kun je toch heel snel uit opmaken welke topics je wel en welke je niet wil lezen? Als je een beetje regelmatige bezoeker bent, dan zullen die topics met nieuwe berichten niet eens een halve pagina omvatten, dat kan nauwelijks onoverzichtelijk worden. Ik heb in ieder geval nog nooit last gehad van onoverzichtelijkheid.

oT
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door oT » 07 mar 2007 13:19

Laten we het voor de filmstudenten in ieder geval niet moeilijk maken want nu weten zij ook niet of ze wel of niet een nieuwe topic moeten starten. Ik stel voor dat de forum-verantwoordelijke (Kurz) een besluit neemt over het wel of niet sluiten van deze topic. We kunnen natuurlijk ook democratisch stemmen, start maar een poll :wink: .

oT
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door oT » 07 mar 2007 13:21

En als de besluit valt dat deze topic sluit; @ alle lieve filmstudenten: Begin in je topicnaam alsjeblieft met GEZOCHT:

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 16 mar 2007 17:50

Even een Verhaaltje met een knipoog.

John Marple, een Amerikaanse neger die helderziend en heldervoelend was en een korte baard droeg, draaide zich nog even om in zijn warme bed en toen zijn vrouw kwam zeggen dat zijn ontbijt klaar stond, deed hij net of hij nog sliep en bleef nog een poosje liggen. Toen hij opstond trok hij zijn rode jasje aan en zette zijn paarse pruik op, hij luisterde zijn antwoordapparaat af en toen hij een klant om hulp hoorde vragen sprak hij een bericht in om voor deze dag een afspraak te maken. Omdat zijn computer gecrashed was besloot hij om meteen maar op pad te gaan. Hij drukte zijn gezicht en handen tegen het raam om te kijken of zijn auto er nog wel stond, je wist het maar nooit, ook keek hij nog even door het door hem geboorde gat in de muur of zijn vrouw wel deed wat ze moest doen, want om zijn paranormale gave daar voor te gebruiken was hem net iets teveel. Hij liep naar beneden en in de keuken at hij nog snel een bord brinta op en nam de lepel mee omdat hij het best wel nuttig vond om iets bij zich te hebben in nood. Eerst ging hij even langs bij een vriend om een partij te schaken, maar omdat het te lang duurde brak hij de partij af. Toen hij weer in zijn auto zat, zette hij zijn autoradio aan en zong lustig mee met het door hem geliefde "summertime". Bij zijn afspraak aangekomen bleek het dat de man die zijn hulp nodig had allerlei vreemde dingen in de spiegel zag, o.a. zag hij zijn enige zoon veranderen in een woest tijger wat helemaal niet met de werkelijkheid overeeen kwam, omdat zijn zoon zo mak als een lam was. Nu kwam de lepel toch van pas, John sloeg er de spiegel mee in duizend stukjes zodat de man niets vreemds meer zou zien. Zijn cliënt was pianist en om hem toch wat af te leiden speelde John met hem een duet op de piano, de man was hem heel erg dankbaar en gaf John een prachtige nieuwe camera cadeau. Opgetogen ging John weer in zijn auto zitten en bedacht zich opeens dat hij zijn rijbewijs wel eens vergeten kon hebben, hij deed het dashboardkastje open en gelukkig het rijbewijs lag erin, maar vreemd genoeg lag er ook een gouden broche in het kastje waarvan hij totaal niet wist hoe die daar nu in kwam. Plotseling hoorde John een harde knal en zag een vrouw vallen met een groot schotwond in haar hoofd. John pakte onmiddellijk zijn net verworven camera en maakte foto's die misschien nuttig zouden zijn voor de politie. Meteen kon hij nog meer foto's maken, want de vrouw veranderde langzaam in een witte duif die vrolijk weg vloog van de plaats waar de vrouw net nog had gelegen. John keek er niet zo van op want hij had wel vreemdere dingen meegemaakt. Toen hij weer terugliep naar zijn auto zag hij een bedelaar zitten die niet eens een jas aan had en zat te rillen van de kou. John trok zijn rode jasje uit en gaf het aan de bedelaar omdat hij zelf nog een dikke trui aan had. Daarna reed hij naar huis om te kijken of zijn vrouw tijd had hem even te scheren want daar was hij zelf niet zo goed in. En hoe het verder ging? Ach dat hangt af van de vragen die op dit topic en anderen gesteld worden. :Y
Laatst gewijzigd door Ann McDunn op 16 mar 2007 17:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Creeper
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Creeper » 16 mar 2007 17:52

_O_

Beales
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Beales » 16 mar 2007 19:16

Inderdaad _O_

ErikSchierboom
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ErikSchierboom » 16 mar 2007 19:36

Haha _O_

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 16 mar 2007 20:04

HAHA Ann, je hebt gelijk alle studenten geholpen, of uhmm is het nog geen film, nou dan moet die er zeker komen :o

Silenzio
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Silenzio » 16 mar 2007 21:52

Bijzonder leuk! _O_

Plaats reactie