GEZOCHT! Het topic voor de zoekende student
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
- ErikSchierboom
- Regisseur
- Contacteer:
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
-
- Bijrol
nog zo'n zoekende student
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar films waarin personages zich onder een brug bevinden waarbij de 'wanden' aan weerszijden schuin naar boven lopen.
Als ik het zo zeg is het misschien niet helemaal duidelijk maar ik heb hier een clipje uit 'A clockwork Orange' zodat het misschien een beetje duidelijker wordt:
http://www.youtube.com/watch?v=bcbQ1RIS ... ed&search=
Behalve A Clockwork Orange is het enige wat ik verder nog heb de Britse film 16 years of Alcohol.
Behalve films zijn tips over videoclips of tv-series ook welkom.
Bij voorbaat dank!
p.s. had nog niet gezien dat hier een aparte topic voor was, sorry.
Ik ben op zoek naar films waarin personages zich onder een brug bevinden waarbij de 'wanden' aan weerszijden schuin naar boven lopen.
Als ik het zo zeg is het misschien niet helemaal duidelijk maar ik heb hier een clipje uit 'A clockwork Orange' zodat het misschien een beetje duidelijker wordt:
http://www.youtube.com/watch?v=bcbQ1RIS ... ed&search=
Behalve A Clockwork Orange is het enige wat ik verder nog heb de Britse film 16 years of Alcohol.
Behalve films zijn tips over videoclips of tv-series ook welkom.
Bij voorbaat dank!
p.s. had nog niet gezien dat hier een aparte topic voor was, sorry.
-
- Bijrol
Ok thanks, ik heb nu al aardig wat tips binnen (voornamelijk via dit forum, thanks
) maar ik zal mijn onderwerp misschien wat moeten inkorten omdat mijn docenten het anders waarschijnlijk weer 'te breed' (d.w.z. er zijn teveel films bij te vinden) zullen vinden, met als gevolg dat ze mijn opdrachtje onder satanisch gelach van een keiharde ONVOLDOENDE voorzzien. Nou ja, in ieder geval nogmaals bedankt.

Films over extreem conservatieve Christenen
Hoi,
Voor een studieopdracht ben ik op zoek naar films die gaan over extreem conservatieve Christenen.
Ik bedoel films die in deze tijdsgeest zijn gemaakt, dus geen films die gaan over de kruistochten in de middeleeuwen.
Ik hoor graag tips!
Voor een studieopdracht ben ik op zoek naar films die gaan over extreem conservatieve Christenen.
Ik bedoel films die in deze tijdsgeest zijn gemaakt, dus geen films die gaan over de kruistochten in de middeleeuwen.
Ik hoor graag tips!