filmhuis titels??

Op zoek naar een filmtitel of een fragment?
Plaats reactie
alexhelpt
Figurant
Figurant

filmhuis titels??

Bericht door alexhelpt » 04 apr 2007 10:06

Zijn er mensen op het forum die filmhuis titels erg kunnen waarderen? laat mij dit dan weten. Voornamelijk labels als Homescreen, Berfilms, les films, menuet en orion channel.

Voor mij is het namelijk mogelijk om liefhebbers een aantal films gratis te geven.

Intresse? laat het in deze topic weten

Groeten
Alex

kNoe
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Re: filmhuis titels??

Bericht door kNoe » 04 apr 2007 10:15

alexhelpt schreef:Zijn er mensen op het forum die filmhuis titels erg kunnen waarderen? laat mij dit dan weten. Voornamelijk labels als Homescreen, Berfilms, les films, menuet en orion channel.

Voor mij is het namelijk mogelijk om liefhebbers een aantal films gratis te geven.

Intresse? laat het in deze topic weten

Groeten
Alex
Van Homescreen zag ik laatst Elementaire Deeltjes liggen, met Moritz Bleibtreu, die lijkt me wel wat. Overigens is dat de enige die ik ken van wat ik op het eerste gezicht bedenk.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 04 apr 2007 10:29

Van homescreen lijkt me Sarajevo my love mooi en all the invisible children. Verder ken ik niet alle films en weet ik niet welke mooi zijn, lijkt me leuk er mee in contact te komen.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 04 apr 2007 10:36

Is dit hetzelfde als wat je al twee keer eerder probeerde aan te bieden? Oftewel: Je bent gewoon reclame aan t maken?

KoenZ
Regisseur
Regisseur

Bericht door KoenZ » 04 apr 2007 16:17

Ik vind "Filmfreak" persoonlijk een erg betrouwbaar Arthouselabel. Ik koop er regelmatig dvd's en bekijk er elke maand wel 1 of 2. Van de labels die jij noemt heb ik ook wel een aantal films gezien, zoals inderdaad "All the invisible children".

En wat betreft:
Rich Art schreef:Is dit hetzelfde als wat je al twee keer eerder probeerde aan te bieden? Oftewel: Je bent gewoon reclame aan t maken?
Zijn vorige posts zijn in ieder geval wel verdacht.... :Y

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 05 apr 2007 07:10

KoenZ schreef:
Rich Art schreef:Is dit hetzelfde als wat je al twee keer eerder probeerde aan te bieden? Oftewel: Je bent gewoon reclame aan t maken?
Zijn vorige posts zijn in ieder geval wel verdacht.... :Y
Ik heb ook het gevoel dat hij het nu over een andere boeg gooit, maar dat het op hetzelfde neer komt...

Plaats reactie