Hoe heet deze film!!

Op zoek naar een filmtitel of een fragment?
Gesloten
pjanq
Figurant
Figurant

Hoe heet deze film!!

Bericht door pjanq » 28 nov 2007 19:23

Ik weet niet meer precies wat er gebeurd in de film maar ik doe m'n best om het uit te leggen want ik wil héél graag weten hoe die heet! :

Er zitten mensen in een bus en die krijgen geloof ik een ongeluk. Die mensen die er in zaten worden een soort van geesten die in het begin niet weten dat ze dood zijn, en als ze er dan achterkomen dat niemand hun ziet, weten ze dat ze geesten zijn maar ze blijven op aarde hangen omdat ze nog een laatste daad moeten verrichten.

Dan is er een jongen/man waar ze allemaal 1 voor 1 "in" gaan en dan kunnen ze wel weer mensen benaderen en kunnen zo hun daad afmaken.
Als ze dan allemaal hun laatste daad verricht hebben, rijdt die bus (ook als geest) weer langs en haalt ze op om naar de hemel ofzo te gaan.

Het is een komedie als het goed is want ik vond hem wel grappig haha en hij is ook wel oud, dat zie je aan de 'special effects' dat weet ik nog wel, alleen de naam niet meer!

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 28 nov 2007 19:45

Geen idee welke film het is, maar voor dit soort vragen hebben we hier een heel mooi topic.

hilco van der veer
Bijrol
Bijrol

Bericht door hilco van der veer » 28 nov 2007 20:21

Hallo,

Ik zag je vraag staan en dacht maak even een account aan.
Wat ik al reeds veel eerder had moeten doen maar dit terzijde.

De film die je zoekt is heart and souls uit 1993 met in de hoofdrol oa Robert Downey JR.

Groet

Gesloten