Foto's in films - waar te vinden?

Op zoek naar een filmtitel of een fragment?
Plaats reactie
Lynchmania
Figurant
Figurant

Foto's in films - waar te vinden?

Bericht door Lynchmania » 17 okt 2008 12:11

Ik las net het onderwerp "foto's in films" dat alweer 2 jaar geleden gepost is... dit topic ging vooral over de foto's van acteurs toen ze jonger waren. Mijn vraag gaat over foto's die speciaal voor films zijn gemaakt.

Is hier iemand die weet hoe je aan dergelijke foto's, die je vaak in films ziet, zou kunnen komen?
Ik was gisteravond naar Bride Flight en ergens halverwege de film liggen Ada (Karina Smulders) en Frank (Waldemar Torenstra) op bed naar allemaal foto's van Frank te kijken. Die foto's moeten toch ergens bewaard worden... maar waar?

Als iemand mij aan deze informatie kan helpen: bij voorbaat heel erg bedankt! :D

demon99
Bijrol
Bijrol

Re: Foto's in films - waar te vinden?

Bericht door demon99 » 23 feb 2010 02:22

Lynchmania schreef:Ik las net het onderwerp "foto's in films" dat alweer 2 jaar geleden gepost is... dit topic ging vooral over de foto's van acteurs toen ze jonger waren. Mijn vraag gaat over foto's die speciaal voor films zijn gemaakt.

Is hier iemand die weet hoe je aan dergelijke foto's, die je vaak in films ziet, zou kunnen komen?
Ik was gisteravond naar Bride Flight en ergens halverwege de film liggen Ada (Karina Smulders) en Frank (Waldemar Torenstra) op bed naar allemaal foto's van Frank te kijken. Die foto's moeten toch ergens bewaard worden... maar waar?

Als iemand mij aan deze informatie kan helpen: bij voorbaat heel erg bedankt! :D
google is your best friend :o

Nostra
Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Bericht door Nostra » 25 mar 2010 18:44

Reken maar dat je daar flink voor moet betalen. Voorbeeld van een site die zaken uit films verkoopt:

http://www.propstore.com/

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 25 mar 2010 18:49

Nostra schreef:Reken maar dat je daar flink voor moet betalen. Voorbeeld van een site die zaken uit films verkoopt:

http://www.propstore.com/
Wie zal er in godsnaam 80 dollar gaan betalen voor een frisdrankbeker van Mooby's (Clerks 2)?
Wat een prijzen zeg. :}

Plaats reactie