In het begin van Showgirls kan de hoofdpersoon ook even haar maaginhoud niet binnen houden. Geen idee waarom overigens. Volgens mij omdat haar koffer gejat is....
Moet je ook daadwerkelijk kots zien of is het voldoende dat men de bewegingen maakt die erbij horen.
In ieder geval zit er in Memphis Belle een scene waarbij iemand van de zenuwen over zijn nek gaat maar het is maar heel kort en je ziet hem alleen voorovergebogen bij een urinoir.
Jurassic Park, Tim heeft overgegeven in de auto, die in de boom terecht kwam, door toedoen van de T-Rex.
Niet echt een kots-scene, maar het gegeven wordt wel duidelijk.
Nog 4 titels: Phenomena (Jennifer Connely kotst pillen uit tegen het eind van de film), The Beyond, A l'interieur (zwangere vrouw kotst in droom baby uit) en het Nederlandse Intensive Care.
Law & Order SVU Season 5, Aflevering15 (Families)
Een jongen krijgt te horen dat zijn vermoorde vriendinnetje ook zijn halfzus was en van de emoties kotst hij.
Without a Trace Season 1 aflevering 5 (Suspect)
Helemaal aan het einde heeft de hoofdrolspeler op een emotioneel zware manier een misdaad opgelost en daarna gaat hij over zijn nek.
Without a trace Season 4 aflevering 8 (A day in the life)
Een man moet een lijk identificeren dat mogelijk zijn zoon is.
Colonel_Kurz schreef:Nog 4 titels: Phenomena (Jennifer Connely kotst pillen uit tegen het eind van de film), The Beyond, A l'interieur (zwangere vrouw kotst in droom baby uit) en het Nederlandse Intensive Care.
Een aantal films van de Coen broers bevatten ook gekots. Uit mijn hoofd weet ik het in ieder geval zeker van Blood Simple, Miller's Crossing en Barton Fink.