[Gezocht:] fragment met wildplakker in beeld
-
- Figurant
[Gezocht:] fragment met wildplakker in beeld
Hallo,
Voor mijn studie Media & Cultuur ben ik op zoek naar 25 fragmenten met een 'wildplakker' op de achtergrond. Het ophangen van een poster in het algemeen is ook prima, maar in publieke omgeving geeft de voorkeur..
Alvast heel erg bedankt!!
Martijn
Voor mijn studie Media & Cultuur ben ik op zoek naar 25 fragmenten met een 'wildplakker' op de achtergrond. Het ophangen van een poster in het algemeen is ook prima, maar in publieke omgeving geeft de voorkeur..
Alvast heel erg bedankt!!
Martijn
In Flandersui gae (Barking Dogs Never Bite) een Zuid-Koreaanse film plakt een kerel gezocht-posters om het hondje van zijn vrouw te vinden. Een meisje doet hetzelfde voor een andere hond.
Ik bedenk me nu alleen dat ze dacht ik beide toestemming hebben van een of ander buurtcomissie om te plakken. Dus "wildplakken" in de zin van illegaal/zonder toestemming plakken is het niet.
Ik bedenk me nu alleen dat ze dacht ik beide toestemming hebben van een of ander buurtcomissie om te plakken. Dus "wildplakken" in de zin van illegaal/zonder toestemming plakken is het niet.
Re: Gezocht: Fragment met Wildplakker in Beeld
In dat geval ligt The Shawshank Redemption voor de hand, hoewel dat niet echt op de achtergrond gebeurd.MartijnMartijn schreef:Het ophangen van een poster in het algemeen is ook prima, [...]
Amélie hangt ook het een en ander op in haar jacht op Nino.
Sean Astin heeft ooit een keer een korte film gemaakt The Long and Short of It en daar wordt ook geplakt ik weet alleen niet meer of het ergens overheen was.
Staat overigens op de Extended versie van the LOTR TTT of ROTK en hier
Staat overigens op de Extended versie van the LOTR TTT of ROTK en hier
Bovenstaande filmpje daar heeft de poster plakken de boventoon hoop dat dat goed is.
Verder zit er in Queer as Folk de US versie in seizoen 3 aflevering 11 zeker een plak scene maar dan in een donkere steeg aan het einde en in aflevering 10 van hetzelfde seizoen volgens mij ook, weet het echter niet zeker.
Beide plaksessies zijn niet in het openbaar
Verder zit er in Queer as Folk de US versie in seizoen 3 aflevering 11 zeker een plak scene maar dan in een donkere steeg aan het einde en in aflevering 10 van hetzelfde seizoen volgens mij ook, weet het echter niet zeker.
Beide plaksessies zijn niet in het openbaar
-
- Figurant