GZ: screenshot van een hacker in een film
GZ: screenshot van een hacker in een film
Ik heb jullie hulp nodig! Voor een schoolopdracht probeer ik film-cliches na te bootsen, een van die cliches is 'de computerhackers in film'.
Ik zoek een screenshot van iemand die op een computer iets aan het hacken is, het liefst dat je naar de rug van de hacker kijkt en mee op het beeldscherm kijkt. En als je dan zou zien dat het gelukt is (groen of een goed-melding oid) zou helemaal geweldig zijn.
Ik bezit zelf niet een film waar dit in voorkomt, dus mijn hoop is op een van jullie gevestigd!
Film waarvan ik weet dat dit inzit zijn oa.: Die Hard 4, The Matrix, Swordfish..
Ik zoek een screenshot van iemand die op een computer iets aan het hacken is, het liefst dat je naar de rug van de hacker kijkt en mee op het beeldscherm kijkt. En als je dan zou zien dat het gelukt is (groen of een goed-melding oid) zou helemaal geweldig zijn.
Ik bezit zelf niet een film waar dit in voorkomt, dus mijn hoop is op een van jullie gevestigd!
Film waarvan ik weet dat dit inzit zijn oa.: Die Hard 4, The Matrix, Swordfish..
- ErikSchierboom
- Regisseur
- Contacteer:
- dragonspirit
- Oscar winnaar
- Statingtheobvious
- Figurant
Re: GZ: screenshot van een hacker in een film
De film Hackers met Jonny Lee Miller en Angelina Jolie....
1,5 jaar te laat...GaDy schreef:De film Hackers met Jonny Lee Miller en Angelina Jolie....
- Axeqlusive
- Regisseur
- Contacteer:
Haha geniaal... echt aardig die behulpzame mensen, zeker als ze net nieuw zijn, maar waarom een topic opduiken van jaren terug?!
- Duikboot
- Regisseur
- Contacteer:
Hehe, wel een goeie kick van het topic
Toch wel vreemd dat die film destijds niet is genoemd...

LEV SAM FOR FLICKAN HATAR KVINOR!