zigeunerfilm

Op zoek naar een filmtitel of een fragment?
Gesloten
Ritadepoes
Figurant
Figurant

zigeunerfilm

Bericht door Ritadepoes » 16 jan 2010 16:33

Hallo,

Ik heb mij hier speciaal geregistreerd omdat ik nu eindelijk de titel van de film wel eens wil weten waar ik al zo lang naar op zoek ben.
Het gaat over een jongetje dat voor de zomervakantie met zijn moeder naar een vakantiehuis gaat dat dicht bij een zigeunerkamp gelegen is. De jongen zit meer bij de zigeuners dan bij zijn moeder, leert gitaar spelen en maakt er ook een vriendinnetje. Veel muziek van Django Reinhardt (of tenminste zigeunermuziek) komt er in voor en de manier waarop het jongetje en zijn vriendinnetje met elkaar 'spelen' is heel aandoenlijk. De film is een paar jaar geleden trouwens op Canvas uitgezonden maar ik was toen zo verdwaasd van deze prachtige film dat ik vergeten ben de titel te onthouden!
Is er iemand die mij op weg kan helpen? Ik zou hem enorm graag terug willen zien!

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 16 jan 2010 16:39

Bukowski
Regisseur
Regisseur

Bericht door Bukowski » 16 jan 2010 16:48

Welkom Ritadepoes. We hebben een speciaal topic (klik) voor dit soort vragen. Mocht Remons suggestie niet juist blijken, stel ik voor dat je daar de vraag nogmaals stelt.

Deze gaat op slot en ik heb je een PB gestuurd.
Laatst gewijzigd door Bukowski op 16 jan 2010 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Ritadepoes
Figurant
Figurant

Bericht door Ritadepoes » 16 jan 2010 16:49

Remon schreef:http://uk.imdb.com/title/tt0307538/

wellicht?

Ja! Dat is het! Ik dacht wel dat het iets met 'Swing' was maar op google enzo heb ik nergens iets gevonden... Mijn geheugen is dan toch nog niet zo slecht... ;)

Ik had niet verwacht dat dit zo gemakkelijk ging gaan... Merci!!

Gesloten