kheb nu genoeg films om te kijken

alleen nog 1 vraagje
misschien best wel slecht maar ik de matrix nooit gezien...
gehoord dat er heel veel gelul in zou zitten of is dat niet zo

Kom je misschien net om de hoek kijken met films kijken? Geintje, goed bedoeld. Welkom.whoo4whoo schreef:eey lui bedankt
kheb nu genoeg films om te kijken :D
alleen nog 1 vraagje
misschien best wel slecht maar ik de matrix nooit gezien...
gehoord dat er heel veel gelul in zou zitten of is dat niet zo :-?
Grappig dat je dat zegt, want ik zat me van de week te bedenken dat deze film alweer 11 jaar oud is! Sommige filmliefhebbers waren misschien toen nog veel te jong voor de film en ontdekken hem nu pas.Decepticon schreef:Kom je misschien net om de hoek kijken met films kijken?whoo4whoo schreef: misschien best wel slecht maar ik de matrix nooit gezien...
11 jaar oud....Rich Art schreef:Grappig dat je dat zegt, want ik zat me van de week te bedenken dat deze film alweer 11 jaar oud is! Sommige filmliefhebbers waren misschien toen nog veel te jong voor de film en ontdekken hem nu pas.Decepticon schreef:Kom je misschien net om de hoek kijken met films kijken?whoo4whoo schreef: misschien best wel slecht maar ik de matrix nooit gezien...
okee is goedRich Art schreef:Nou, toen was je 3, dus dat is wel wat te jong voor The Matrix ja.![]()
Maar het is helemaal niet slecht als je een film nu pas ontdekt hoor. En al helemaal niet als je nu pas 14 bent. Laat even weten wat je er van vond als je hem hebt gezien.