nieuwe films nodig.... actiefilms

Op zoek naar een filmtitel of een fragment?
whoo4whoo
Bijrol
Bijrol

Bericht door whoo4whoo » 09 jul 2010 09:06

heel erg bedankt ik heb genoeg tips gekregen.
Is trouwens Austin powers een goeie film. lijkt me namelijk nogal een goedkope film. Net zoiets als meet the spartans denk ik.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 09 jul 2010 09:24

whoo4whoo schreef:heel erg bedankt ik heb genoeg tips gekregen.
Is trouwens Austin powers een goeie film. lijkt me namelijk nogal een goedkope film. Net zoiets als meet the spartans denk ik.
Zonder dat ik Meet the Spartans gezien heb kan ik vertellen dat Austin Powers echt wel beter in elkaar steekt. Neemt niet weg dat de humor je echt wel moet liggen want anders vind je erg helemaal niks aan. Kijk eens een trailer zou ik zeggen (al zegt dat natuurlijk niet alles over de film).

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 09 jul 2010 09:26

Meet the Spartans is erg flauw. Veel te makkelijke grappen die je van mijlenver ziet aankomen. Bij Austin Powers zit er dan zo afentoe nog wel een geniale grap tussen:
Spoiler
Met dat karretje in het veel te smalle gangetje. Een klassieker!
:D

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 09 jul 2010 10:48

whoo4whoo schreef:heel erg bedankt ik heb genoeg tips gekregen.
Austin Powers is...een van de leukste komedies ooit! Dumb & Dumber uitgesloten, heb ik nog nooit zovaak gelachen met films (alle drie zijn ze goed!)

Decepticon
Filmster
Filmster

Bericht door Decepticon » 10 jul 2010 00:01

Zie je maar weer dat smaken heel erg verschillen, ik vind Austin Powers verschrikkelijk, maar Dumb & Dumber en Ace Ventura geweldig!!
En als je het over een comedy hebt, dan vind ik The Hangover toch echt wel de beste comedy van de laatste jaren!!

whoo4whoo
Bijrol
Bijrol

Bericht door whoo4whoo » 10 jul 2010 09:07

Decepticon schreef:Zie je maar weer dat smaken heel erg verschillen, ik vind Austin Powers verschrikkelijk, maar Dumb & Dumber en Ace Ventura geweldig!!
En als je het over een comedy hebt, dan vind ik The Hangover toch echt wel de beste comedy van de laatste jaren!!
Mij leek volgens de trailer Austin powers niet heel leuk. En the Hangover is inderdaad echt een hele goeie film.
En trouwens ik heb de trailer gezien van de tips die jij gaf. Het zijn allemaal best wel oude films. Ik heb liever wat nieuwere films. dus als iemand nog een goeie film weet :D

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 10 jul 2010 09:39

Decepticon schreef:Zie je maar weer dat smaken heel erg verschillen, ik vind Austin Powers verschrikkelijk, maar Dumb & Dumber en Ace Ventura geweldig!!
Dan verschilt het toch niet zo heel erg? :P

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 10 jul 2010 09:41

whoo4whoo schreef:
Mij leek volgens de trailer Austin powers niet heel leuk. En the Hangover is inderdaad echt een hele goeie film.
En trouwens ik heb de trailer gezien van de tips die jij gaf. Het zijn allemaal best wel oude films. Ik heb liever wat nieuwere films. dus als iemand nog een goeie film weet :D
Zoveel goede nieuwe komedies zijn er trouwens niet. Dan kom je toch vrijwel meteen uit bij Apatow met bijv. Knocked Up en The 40 Year Old Virgin.

Frank_Costello
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Frank_Costello » 10 jul 2010 13:40

Remon schreef:Zoveel goede nieuwe komedies zijn er trouwens niet. Dan kom je toch vrijwel meteen uit bij Apatow met bijv. Knocked Up en The 40 Year Old Virgin.
Dan zou ik toch eerder Superbad noemen. Die hebben trouwens wel allemaal last van het Apatow-effect, het irritante melo-drama wat ongeveer een kwartier voor het einde de film verneukt (of in het geval van Knocked Up, als rode draad door de hele film).

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 10 jul 2010 17:39

Frank_Costello schreef:
Remon schreef:Zoveel goede nieuwe komedies zijn er trouwens niet. Dan kom je toch vrijwel meteen uit bij Apatow met bijv. Knocked Up en The 40 Year Old Virgin.
Dan zou ik toch eerder Superbad noemen. Die hebben trouwens wel allemaal last van het Apatow-effect, het irritante melo-drama wat ongeveer een kwartier voor het einde de film verneukt (of in het geval van Knocked Up, als rode draad door de hele film).
Die noemde ik bewust niet, omdat ik die eigenlijk wat minder vond.

Decepticon
Filmster
Filmster

Bericht door Decepticon » 14 jul 2010 00:15

whoo4whoo schreef:Mij leek volgens de trailer Austin powers niet heel leuk. En the Hangover is inderdaad echt een hele goeie film.
Ja, maar je vroeg naar films zoals Die Hard, en dat zijn films die in het straatje van Die Hard zijn. Dat soort films worden niet al te vaak meer gemaakt.
Wat ik je echt kan aanraden is dan de Bourne Trilogie:
-The Bourne Identity
-The Bourne Premacy
-The Bourne Ultimatum

Misschien vind je Ninja Assassin ook wel gaaf, zit wel gruwelijk veel bloed in.
Hitman is ook leuk, ondanks de negatitiviteit rond de film heb ik mij er erg mee vermaakt.
De Transporter 1, 2 en 3 zijn ook gave actiefilms. Daarmee moet ik direct denken Death Race, ook een gave film met dezelfde Jason Statham uit de Transporter films.

whoo4whoo
Bijrol
Bijrol

Bericht door whoo4whoo » 26 jul 2010 11:55

Decepticon schreef:
whoo4whoo schreef:Mij leek volgens de trailer Austin powers niet heel leuk. En the Hangover is inderdaad echt een hele goeie film.
Ja, maar je vroeg naar films zoals Die Hard, en dat zijn films die in het straatje van Die Hard zijn. Dat soort films worden niet al te vaak meer gemaakt.
Wat ik je echt kan aanraden is dan de Bourne Trilogie:
-The Bourne Identity
-The Bourne Premacy
-The Bourne Ultimatum

Misschien vind je Ninja Assassin ook wel gaaf, zit wel gruwelijk veel bloed in.
Hitman is ook leuk, ondanks de negatitiviteit rond de film heb ik mij er erg mee vermaakt.
De Transporter 1, 2 en 3 zijn ook gave actiefilms. Daarmee moet ik direct denken Death Race, ook een gave film met dezelfde Jason Statham uit de Transporter films.
Dit is wel grappig want nou noem je inderdaad hele goeie films op. ik heb ze allemaal gezien behalve the bourne trilogie en transporter 1

filmkijker1
Figurant
Figurant

Re: nieuwe films nodig.... actiefilms

Bericht door filmkijker1 » 11 aug 2010 13:49

Ik heb echt effe zin om ff lekker op de bank te liggen en een filmpje te kijken, het liefste goeie actiefilms waar niet alleen maar bloed in voorkomt omdat dat onderhand best saai aan het worden is... :P
Ik hou de reactie's in de gaten hier

film's zoals bijv. Last Samoerai of zoals De Bourne Trylogie.

Rem
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rem » 11 aug 2010 15:44

Green Zone is wel een aanrader als je the Bourne trilogie noemt.
Verder zoals eerder in dit topic al een keer gepost:

Wanted
Taken
Vantage Point
The Matrix
Quantum of Solace
The Dark Knight
Eagle Eye
Domino
Deja Vu
Street Kings
Cellular
Zombieland

whoo4whoo
Bijrol
Bijrol

Bericht door whoo4whoo » 28 aug 2010 11:21

Rem schreef:Green Zone is wel een aanrader als je the Bourne trilogie noemt.
Verder zoals eerder in dit topic al een keer gepost:

Wanted
Taken
Vantage Point
The Matrix
Quantum of Solace
The Dark Knight
Eagle Eye
Domino
Deja Vu
Street Kings
Cellular
Zombieland
allemaal hele goeie films alleen street kings vond ik echt niks aan...
Ik heb hem voor de helft gezien.

Plaats reactie