red clif

Op zoek naar een filmtitel of een fragment?
Straka
Regisseur
Regisseur

Bericht door Straka » 26 mei 2010 22:57

Aston schreef:Ik had Red Cliff maandag zien staan voor €5 bij de FRS en vandaag had ik besloten hem te kopen maar toen was hij al weg. :(
Gelukkig maar, want ik neem aan dat dit de korte westerse versie is en dan mis je dus de helft. In Engeland is ook een special edition uitgegeven met beide oorspronkelijke delen; bijvoorbeeld verkrijgbaar bij play.com voor nog geen 10 Euro.
Laatst gewijzigd door Straka op 27 mei 2010 08:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 26 mei 2010 23:00

Ok thanks voor de tip. Maar is die extra speelduur de moeite waard dan?

Straka
Regisseur
Regisseur

Bericht door Straka » 26 mei 2010 23:07

Ik moet bekennen dat ik de ingekorte versie niet heb gezien en alleen de orginele versie ken. Maar de ingekorte versie is ongeveer 2.5 uur en de orginele versie 2x ongeveer 2.5 uur. Er is ongetwijfeld veel mooi materiaal gesneuveld om de films in te korten. Ik kan me niet voorstellen dat dit dus niet de moeite waard is.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 26 mei 2010 23:24

Straka schreef:Gelukkig maar, want ik neem aan dat dit de korte westerse versie is en dan mis je dus de helft. In Engeland is ook een special edition uitgegeven met beide oorspronkele delen; bijvoorbeeld verkrijgbaar bij play.com voor nog geen 10 Euro.
Dit is de goede neem ik aan? http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/1085 ... %3afinddvd

Was al benieuwd naar de film, maar ik heb nooit naar de prijs gekeken. 13 euro voor bijna 5 uur genot op blu ray is een koopje :).

Straka
Regisseur
Regisseur

Bericht door Straka » 26 mei 2010 23:29

Dat lijkt me inderdaad de goede. Ik heb hem zelf met een andere cover (wel de blu-ray) en helaas was de prijs toen ook hoger.

whoo4whoo
Bijrol
Bijrol

Bericht door whoo4whoo » 27 mei 2010 19:57

Straka schreef:Dat lijkt me inderdaad de goede. Ik heb hem zelf met een andere cover (wel de blu-ray) en helaas was de prijs toen ook hoger.
Kopen jullie al die films??
ik huur ze meestal red clif heb ik ook gehuurd en volgens mij heb ik de film van 2,5 uur gezien :(

whoo4whoo
Bijrol
Bijrol

Bericht door whoo4whoo » 27 mei 2010 20:01

Decepticon schreef:Zoals Duikboot zei, op eind van Gladiator idd 1 tegen 1 battles in arena, maar in het begin wel grote veldslagen, maar iig veel en gave actie.
Alexander is idd geen aanrader, geen bijster goede film. Kingdom of Heaven vind ik ook al niet veel beter. Dan is King Arthur leuker.
The Patriot en The Last Samurai zijn daarentegen wel goede films!
king arthur beter dan kingdom of heaven??
kan me haast niet voorstellen maar zal wel

En the last samurai is idd echt een goeie film ik snap trouwens nog steeds niet waarom al die lui hun "eigen leven willen beeindigen"....

Rem
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rem » 27 mei 2010 20:20

Kingdom of Heaven is niet alles misschien, maar toch een prima film. En er zitten wel wat grootse veldslagen in. Het verhaal is wat slap en sommige dingen zijn irritant genoeg weggelaten. (veldslagen) Maar de veldslagen zijn echt erg goed in elkaar gezet. Het eindgevecht is erg goed. Ik vond deze beter dan King Arthur. Goed dat ik de naam Kingdom of Heaven hier trouwens zag staan, herinnerde er me aan dat ik de directors cut nog moet kopen. Snel gedaan dus. :T

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 04 jun 2010 23:16

whoo4whoo schreef:
Straka schreef:Dat lijkt me inderdaad de goede. Ik heb hem zelf met een andere cover (wel de blu-ray) en helaas was de prijs toen ook hoger.
ik huur ze meestal red clif heb ik ook gehuurd en volgens mij heb ik de film van 2,5 uur gezien :(
Om op de hoogte te blijven lees ik veel sites.
En dan kom je vaak tot de conclusie dat je soms wel eens kan importen.
Zeker in het geval van Red Cliff.
Als 1 geheel van ruim 4,5 uur
http://uk.blu-ray.com/movies/Red-Cliff-Blu-ray/7821/
Of als deel 1 en deel 2 seperaat
http://www.blu-ray.com/movies/Red-Cliff ... 46/#Review

whoo4whoo
Bijrol
Bijrol

Bericht door whoo4whoo » 05 jun 2010 21:41

bobocad schreef:
whoo4whoo schreef:
Om op de hoogte te blijven lees ik veel sites.
En dan kom je vaak tot de conclusie dat je soms wel eens kan importen.
Zeker in het geval van Red Cliff.
Als 1 geheel van ruim 4,5 uur
http://uk.blu-ray.com/movies/Red-Cliff-Blu-ray/7821/
Of als deel 1 en deel 2 seperaat
http://www.blu-ray.com/movies/Red-Cliff ... 46/#Review
In het geval van red clif is het wel handig om een film te kopen
maar voor de rest huur ik al mijn films is veel goedkoper:D

Decepticon
Filmster
Filmster

Bericht door Decepticon » 05 jun 2010 23:17

whoo4whoo schreef:In het geval van red clif is het wel handig om een film te kopen
maar voor de rest huur ik al mijn films is veel goedkoper:D
Ik ga altijd naar de bioscoop naar films die ik graag wil zien en als ik ze niet in de bios hoef te zien, huur ik ze ook bij de videotheek. En daarna bepaal ik of ik hem ook koop.

Maar er zijn soms films die me zo gaaf lijken, dat ik niet twijfel aan een film, dat ik die direct koop, als ze niet in de bios draaien en niet eens huur.
Bij Honour of the Dragon van Tony Jaa is dat helemaal goed gekomen, maar bij de recente Ninja met Scott Adkins is dat compleet verkeerd gevallen, ik dacht dat die niet in de videotheek zou komen, maar kwam er toch wel, had ik hem achteraf toch kunnen huren, dan had ik die niet gekocht, want die viel toch wel vies tegen, terwijl de trailer er wel goed uitzag.

Laatst Fist of Legend met Jet Li gekocht op e-bay, omdat die niet in NL. te koop is en ik had hem nog nooit gezien. Ook goeie aankoop geweest.

whoo4whoo
Bijrol
Bijrol

Bericht door whoo4whoo » 06 jun 2010 19:26

ik ben pas 14 dus heb meestal niet heel veel geld ofzo....
koop er liever friakandel broodjes bij de sanders voor:D

Maar ik huur ook niet alles ik ga best vaak met vrienden naar de bios.
En soms download ik films :oops: doen jullie dat eigenlijk ook wel eens??

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 06 jun 2010 19:50

Je hoeft je niet te schamen voor het downloaden. Zolang er maar een goede balans is. :) Ik geef zeker 25 euro per maand aan films uit. Dan is het niet erg als er af en toe gedownload wordt. Als je niet zoveel geld hebt dan is het ook zeker niet meer dan normaal dat je download. :wink:

Decepticon
Filmster
Filmster

Bericht door Decepticon » 08 jun 2010 20:31

whoo4whoo schreef:ik ben pas 14 dus heb meestal niet heel veel geld ofzo....
koop er liever friakandel broodjes bij de sanders voor:D

Maar ik huur ook niet alles ik ga best vaak met vrienden naar de bios.
En soms download ik films :oops: doen jullie dat eigenlijk ook wel eens??
Geeft niks hoor, ik huurde op die leeftijd ook niet elke week een film hoor. Komt vanzelf als je meer verdient en makkelijker vervoer hebt naar de videotheek/bios. Broodje frikandel gaat er bij mij ook wel in hoor, zondag nog gehad :)
Downloaden doe ik trouwens niet.

Plaats reactie