Komt Avatar 3D nog ergens weer in de bios?
Komt Avatar 3D nog ergens weer in de bios?
Vraagje, komt avatar 3d nog ergens een keer weer in de bios langs?
Zeg maar als speciale eenmalige voorstellig of op een andere manier?
Helaas heb ik hem niet in de bios kunnen kijken toen hij populair was.
Maar ik zou hem dolgraag nog in 3d in de bios zien.
Zeg maar als speciale eenmalige voorstellig of op een andere manier?
Helaas heb ik hem niet in de bios kunnen kijken toen hij populair was.
Maar ik zou hem dolgraag nog in 3d in de bios zien.
Re: Komt Avatar 3D nog ergens weer in de bios?
Hij is september opnieuw in de bioscoop uitgebracht met negen minuten extra beeldmateriaal. Misschien soms nog een speciale voorstelling zoals dat nu gebeurd met klassiekers als The Shining en Metropolis maar ik denk dat je het met de dvd/b;u-ray zult moeten doen, ook al is die kijkervaring veel en veel minder.
Ach, zo speciaal was hij ook weer niet.
Ach, zo speciaal was hij ook weer niet.

Enig idee hoe je er achter kan komen als er een speciale voorstelling wordt gehouden?
Houdt de frontpage van Film Totaal goed in de gaten! 

er komt een deel 2? help
Nee, wist ik echt niet, en ik heb er ook geen spijt van dat ik het niet wist 
Ik zie trouwens dat Avatar nog steeds in de top250 staat. Hoelang tot hij weg is?
Ik weet niet of Avatar een film is die een paar jaar na de release nog interessant genoeg is om hem nog een keer op het grote schem te vertonen. Hij is wel spectaculair in 3D, maar dat zijn wel meer films. Misschien dat hij wat meer geschiedkundige waarde krijgt als de 3D hype ooit eens overwaait.

Ik zie trouwens dat Avatar nog steeds in de top250 staat. Hoelang tot hij weg is?
Ik weet niet of Avatar een film is die een paar jaar na de release nog interessant genoeg is om hem nog een keer op het grote schem te vertonen. Hij is wel spectaculair in 3D, maar dat zijn wel meer films. Misschien dat hij wat meer geschiedkundige waarde krijgt als de 3D hype ooit eens overwaait.
De 3D-hype waait niet over vrees ik, zolang ze er extra geld mee verdienen.
En je wist niet van Avatar 2 !? Volgens mij heb jij onder een steen geleefd het afgelopen jaar niet wetende dat we al ver voorbij de jaren '30 leven.
Het nieuws van Avatar 2 stond elke week wel op de homepage. 

En je wist niet van Avatar 2 !? Volgens mij heb jij onder een steen geleefd het afgelopen jaar niet wetende dat we al ver voorbij de jaren '30 leven.

Wel jammer dat er geen riksbioscopen meer zijn, daar was hij vast nog wel langs gekomen.
- Duikboot
- Regisseur
- Contacteer:
Zou me inderdaad niks verbazen dat je bij deel 2 (en later ook bij deel 3) de eerste film als voorafje krijgt. Was destijds ook met de Lord of the Rings toen het derde deel in premiere ging.
Eerst deel 1 en deel 2, en om 12 uur snachts toen deel 3. Lijkt me best een lange zit
Eerst deel 1 en deel 2, en om 12 uur snachts toen deel 3. Lijkt me best een lange zit

Dat waren dan wel de korte versies.Duikboot schreef:Zou me inderdaad niks verbazen dat je bij deel 2 (en later ook bij deel 3) de eerste film als voorafje krijgt. Was destijds ook met de Lord of the Rings toen het derde deel in premiere ging.

- Duikboot
- Regisseur
- Contacteer:
Ik heb ze alle 3 in de bios gezien. Volgens mij mocht ik destijds deel 1 niet eens in de bios zien
O wacht, het ging over Avatar

O wacht, het ging over Avatar

Ik heb LOTR deel 1 in in de bioscoop gezien. Ik vond het toen niks, maar sinds ik ze opnieuw heb bekeken vind ik ze zeer goed.
Avatar heb ik ook in de bioscoop gezien in 3D. Het was wel leuk, maar meer dan een 6 geef ik hem niet. En ik heb nog steeds last van mijn neus door die Xpand 3D-bril.
Avatar heb ik ook in de bioscoop gezien in 3D. Het was wel leuk, maar meer dan een 6 geef ik hem niet. En ik heb nog steeds last van mijn neus door die Xpand 3D-bril.