ideeën voor een filmsite

Op zoek naar een filmtitel of een fragment?
Plaats reactie
Puck94
Figurant
Figurant

ideeën voor een filmsite

Bericht door Puck94 » 20 feb 2012 21:14

Hallo film liefhebbers,

Ik ben bezig om een website te maken wat over films gaat.
Ik bedoel dan niet iets zoals filmtotaal maar iets unieks wil ik maken.

om dit te realiseren ben ik bezig met een marktonderzoek en daar heb ik jullie hulp voor nodig.

ik zou graag willen weten waar jullie behoefte aan hebben als filmkenner/liefhebbers aan een site wat nog niet bestaat,
en de functies daarvan.

het is mischien een rare vraag maar ik weet niet hoe ik hem anders moet stellen.

en nogmaals het moet niet iets zijn als filmtotaal omdat ik geen na-aper wil zijn.

ik hoor jullie ideeën graag.

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Re: ideeën voor een filmsite

Bericht door Dr. Strangelove » 21 feb 2012 16:03

ik zou graag een film site willen kunnen zien die geen jawel geen gebruik maakt van hoofd leters
ik ben het ook met je eens dat filmtotaal geen orginele site is, daarvan zijn er wel veertien in een aantal van twaalf als je begrijpt wat ik bedoel.
nee, het moet een nieuwe unieke site worden die je nog nooit in je stoudste dromen gezien hebt
daar word ik altijd zo moe van die hoofd letter dat mensen daar altijd zo'n punt van maken.
mensen die hooft letters gebruik daar wordt ik moe van dat zijn zijkerds.

dus zeg maar als we gaan bouwe :Y

ik heb wel een paar ideetjes om verhaaltijes te schrijven over nieuwe films en misschien ook wel een paar oud zoals over die twee jongens en die rooie auto he ik weet effe niet hoe die heet maar die is heel goed ook al zijn die jongens nie zo slim ze halen wel coole chicks binne
Laatst gewijzigd door Dr. Strangelove op 22 feb 2012 12:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 21 feb 2012 21:17

Pfoe, dan moet ik creatief bezig zijn en daar wordt ik moe van.:P Ik gebruik nu FT, IMDB, Moviemeter, WiW, Icheckmovies en ik mis heel weinig qua sites.

Als iemand nog ideeën nodig heeft voor een winkel dan wil ik graag een winkel waar je fatsoenlijk alle goede films uit de jaren 30 t/m 70 kan kopen. Of een bioscoop die alleen maar klassiekers en goede films laat zien, dat zou ook wel leuk zijn. Maar qua sites ben ik verzadigd, sorry. :oops: Als ik nog ergens op kom laat ik het onmiddelijk weten!

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 21 feb 2012 23:33

Aston schreef:Of een bioscoop die alleen maar klassiekers en goede films laat zien, dat zou ook wel leuk zijn.
Het Filmmuseum.

Ed Crane
Regisseur
Regisseur

Bericht door Ed Crane » 13 mar 2012 17:34

Ja Kurz! Wat een briljante naam, en wat een geniaal idee! Dat zouden ze eens moeten bouwen, dat zou echt briljant zijn!

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 13 mar 2012 19:54

En dan niet van naam veranderen!

Thiver
Regisseur
Regisseur

Bericht door Thiver » 01 apr 2012 19:15

Of verhuizen!

DrMabuse
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door DrMabuse » 08 apr 2012 02:32

Aston schreef:Pfoe, dan moet ik creatief bezig zijn en daar wordt ik moe van.:P Ik gebruik nu FT, IMDB, Moviemeter, WiW, Icheckmovies en ik mis heel weinig qua sites.

Als iemand nog ideeën nodig heeft voor een winkel dan wil ik graag een winkel waar je fatsoenlijk alle goede films uit de jaren 30 t/m 70 kan kopen. Of een bioscoop die alleen maar klassiekers en goede films laat zien, dat zou ook wel leuk zijn. Maar qua sites ben ik verzadigd, sorry. :oops: Als ik nog ergens op kom laat ik het onmiddelijk weten!
Een winkel waar alle films van 1900 tot t.n.m. 1945 gewoon te koop zijn op blu-ray met Europese regiocodes. En graag zonder besteltermijnen van 2, 3 weken. Gewoon in de schappen. :Y

Qua sites ben ik ook verzadigd FT en WiW zijn voor mij genoeg. :P

Plaats reactie