2 films zoek ik de titel van

Op zoek naar een filmtitel of een fragment?
Gesloten
gerry55
Figurant
Figurant

2 films zoek ik de titel van

Bericht door gerry55 » 21 apr 2012 11:52

1: het begin van de film:vrouw steekt over,ik geloof dat ze zwanger was, hij staat op het balcon en kijkt naar zijn vrouw die voor zijn ogen dood wordt gereden, hij gaat op zoek naar haar moordenaar en komt erachter dat de desbetreffende auto meerdere slachtaoffers maakt, die man is geloof ik gehandicapt, dus zijn lichaam bestaat uit meerdere hulpstukken en gebruikt dus zijn auto als wapen.
2:archeologen vinden na graafwerkzaamheden een brilletje van deze tijd, zeer vreemd,dus ik denk dat je ook in die film naar een andere tijd ga.

Mark
Regisseur
Regisseur

Re: 2 films zoek ik de titel van

Bericht door Mark » 21 apr 2012 12:23

2 klinkt als Timeline, met Paul Walker.

Rooster
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rooster » 21 apr 2012 13:59

1. Volgens mij is dat Highwaymen -> http://www.imdb.com/title/tt0339147/
2. Lijkt mij inderdaad ook Timeline

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 21 apr 2012 17:45

Grappig dat er bij dit soort vragen altijd een schaap en een haan rondcirkelen om zich wellustig op nieuwe schijnbaar hopeloze zoektochten te werpen.

Ik had ook een poging gedaan om de eerste film te vinden maar heb hierin gefaald.

Had je Highwayman wel eens gezien, Haantje?

Rooster
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rooster » 23 apr 2012 00:02

Dr. Strangelove schreef:Had je Highwayman wel eens gezien, Haantje?
Higwaymen heb ik voor zover ik weet niet gezien hoewel hij me na het zien van de trailer niet geheel onbekend voor kwam.
The Highwayman daarintegen kan ik me nog wel goed herinneren. Was een TV-serie over een stoere meneer in een futuristische zwarte vrachtwagen waarvan een deel ook als helicopter kon worden ingezet. Daarmee bestreed hij dan al het onrecht in de wereld enzo (je kent dat wel). Net zoiets als Michael Knight dus... maar dan met minder borsthaar

Dit is dus het karretje uit "The Higwayman" niet te verwarren met "Highwaymen"
Afbeelding

Het vinden van Higwaymen was overigens nog knap lastig. Via the keyword van IMDb kwam ik zo snel niet verder maar met google raakte ik op een gegeven moment (weet zo niet meer welke zoektermen ik heb gebruikt) op het juiste spoor.

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 23 apr 2012 16:15

JAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!

Die heb ik ook gezien toen ik 10 was ofzo!!! COOOL! En ik herinner me nog dat er nog zo'n vrachtwagen was, zijn sidekick ofzo, waar een sportwagen uit kwam.

Gesloten