Oude film, 2 Fragmenten, wie helpt mij :)

Op zoek naar een filmtitel of een fragment?
Gesloten
Azzurri
Figurant
Figurant

Oude film, 2 Fragmenten, wie helpt mij :)

Bericht door Azzurri » 24 apr 2012 16:39

Hallo, ik heb zo'n 10 jaar geleden een film gezien, volgens mij was dit een franse film maar kan er ook compleet naast zitten, dit was 's avonds rond 2 uur zoiets, en volgens mij was deze op Ned 1,2 of 3.

Het enige wat mij is bijgebleven van de film zijn 2 fragmenten:

- De hoofdrol speler schoot op het einde van de film een kogel door de telefoon hoorn, en aan de andere kant van de lijn kwam de kogel eruit, en volgens mij zat er aan de andere kant van de lijn een kapitein, die dus doodgeschoten werd.

- In het midden van de film was er een man die een vrouw uitnodigde om mee te gaan rijden in zijn nieuwe auto, en toen werd er plotseling geremd in het verkeer en riep de vrouw dat hij moest uitkijken, en zei hij iets van: "is niet erg want mijn nieuwe auto heeft een virtuele neus", en toen reed de voorkant van zijn auto in de auto voor hem zonder dat er een botsing kwam.

Klinkt beetje vreemd, en waarschijnlijk als ik de film opnieuw zal zien zal ik er niets aan vinden, maar toen ik hem destijds zag, wilde ik steeds weg zappen maar toch gebeurde er iedere keer iets waardoor ik bleef kijken, en het heeft me nooit losgelaten dat ik de film nooit meer gevonden heb, dus wie heeft deze gekke film ook ooit gezien en weet welke ik bedoel?

Groetjes, Julien

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Re: Oude film, 2 Fragmenten, wie helpt mij :)

Bericht door Colonel_Kurz » 04 jun 2012 23:19

Gesloten