AvP/AvP2 interview Met P Anderson
- tyler durden
- Hoofdrol
AvP/AvP2 interview Met P Anderson
ondanks de slechte reviews en waardering ziet het er naar uit dat AvP de alien of pred film gaat worden die het meeste geld heeft opgebracht
AvP 2 zit al in de pijplijn (alien 5 en predator 3 ook overigens)
aangezien fox vooral geintresseerd is in geld.. vrees ik de definitieve nekslag voor beide francises
http://www.empireonline.co.uk/site/feat ... derson.asp
AvP 2 zit al in de pijplijn (alien 5 en predator 3 ook overigens)
aangezien fox vooral geintresseerd is in geld.. vrees ik de definitieve nekslag voor beide francises
http://www.empireonline.co.uk/site/feat ... derson.asp
Laatst gewijzigd door tyler durden op 28 okt 2004 07:38, 1 keer totaal gewijzigd.
- User.Reload()
- Bijrol
- Mister Pink
- Oscar nominatie
En 1500 meter bij de schrijftafel....Mister Pink schreef:Hij moet gewoon een straatverbod krijgen. Op een minimale afstand van 200 meter bij elke videocamera vandaan blijven.Stok schreef:Hij moet met zijn poten van de franchises afblijven, hij heeft het al genoeg verziekt met de eerste film.

Zijn jullie ineens ook Hollywood producer's geworden, of regisseurs? Dacht het niet... Dus misschien hebben jullie wel gewoon heel erg slechte smaak dat je de producties die hijn maakt zo crap vinden. Ga er dan ook niet naar kijken, en zit er niet zo over te klagen.gollum36 schreef:En 1500 meter bij de schrijftafel....Mister Pink schreef:Hij moet gewoon een straatverbod krijgen. Op een minimale afstand van 200 meter bij elke videocamera vandaan blijven.Stok schreef:Hij moet met zijn poten van de franchises afblijven, hij heeft het al genoeg verziekt met de eerste film.(RE2, AVP
) Als je interviews met hem leest denkt hij ook nog dat hij een geweldige cineast is....
Mogen wij geen kritische blik op iets hebben, mogen wij geen fanboys zijn, hebben wij geen recht op klagen? Waarom lees jij onze reactie? Je ziet dan dat wij klagen, waarom reageer je hierop? Als jij dit leest, en vindt het stom/slecht/onbenullig, reageer er niet op, kijk dan maar andere kant op of lees dan maar een topic waarin niet wordt geklaagd...Mark schreef:Zijn jullie ineens ook Hollywood producer's geworden, of regisseurs? Dacht het niet... Dus misschien hebben jullie wel gewoon heel erg slechte smaak dat je de producties die hijn maakt zo crap vinden. Ga er dan ook niet naar kijken, en zit er niet zo over te klagen.
Dit is wel een heel erg vreemde reactie, gaat alles wel goed met je? Welke kritische blik heb je het ooit over, die van de zogenaamde fanboys, beetje vreemde fans die alleen maar lopen te klagen en een straatverbod willen. Daarom lees ik het topic en reageer erop, ik kan dan wel de andere kant op kijken, maar daar help ik jullie niets mee, snap je?Konami schreef:Mogen wij geen kritische blik op iets hebben, mogen wij geen fanboys zijn, hebben wij geen recht op klagen? Waarom lees jij onze reactie? Je ziet dan dat wij klagen, waarom reageer je hierop? Als jij dit leest, en vindt het stom/slecht/onbenullig, reageer er niet op, kijk dan maar andere kant op of lees dan maar een topic waarin niet wordt geklaagd...Mark schreef:Zijn jullie ineens ook Hollywood producer's geworden, of regisseurs? Dacht het niet... Dus misschien hebben jullie wel gewoon heel erg slechte smaak dat je de producties die hijn maakt zo crap vinden. Ga er dan ook niet naar kijken, en zit er niet zo over te klagen.
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Maar wie je wel helpt, is een raadsel... straatverbod? Waar heb jij het over?Mark schreef:Dit is wel een heel erg vreemde reactie, gaat alles wel goed met je? Welke kritische blik heb je het ooit over, die van de zogenaamde fanboys, beetje vreemde fans die alleen maar lopen te klagen en een straatverbod willen. Daarom lees ik het topic en reageer erop, ik kan dan wel de andere kant op kijken, maar daar help ik jullie niets mee, snap je?Konami schreef:Mogen wij geen kritische blik op iets hebben, mogen wij geen fanboys zijn, hebben wij geen recht op klagen? Waarom lees jij onze reactie? Je ziet dan dat wij klagen, waarom reageer je hierop? Als jij dit leest, en vindt het stom/slecht/onbenullig, reageer er niet op, kijk dan maar andere kant op of lees dan maar een topic waarin niet wordt geklaagd...Mark schreef:Zijn jullie ineens ook Hollywood producer's geworden, of regisseurs? Dacht het niet... Dus misschien hebben jullie wel gewoon heel erg slechte smaak dat je de producties die hijn maakt zo crap vinden. Ga er dan ook niet naar kijken, en zit er niet zo over te klagen.
Met mij gaat alles heerlijk, ik heb net een toetje gehad. Maar waar ik altijd stont ziek van word is, dat men met een zulk soort opmerkingen komen:Mark schreef:Dit is wel een heel erg vreemde reactie, gaat alles wel goed met je?
Lees je eigen tekst eens eerst... Waar slaat dit nou op. Dus, omdat ik geen producent en/of regisseur ben, heb ik een slechte smaak? Wat is volgens jou een goede en slechte smaak? Leg dat eens even uit.Zijn jullie ineens ook Hollywood producer's geworden, of regisseurs? Dacht het niet... Dus misschien hebben jullie wel gewoon heel erg slechte smaak dat je de producties die hij maakt zo crap vinden.
Hmm, lol, haal ik mijn regisseurschaps diploma en dan heb ik eens goeie smaak.... lol
Jonge, lees eens goed wat ze zeggen, ten eerste willen ze als fans van Aliens en Predator hun ding beschermen. Ten tweede, het is allemaal lekker overdreven. Dus, je moet het met een korreltje zout nemen.Mark schreef:Welke kritische blik heb je het ooit over, die van de zogenaamde fanboys, beetje vreemde fans die alleen maar lopen te klagen en een straatverbod willen.
Sorry, ik kan me niet herinneren hoe jij ons hebt geholpen, met je o zo fantastische reactie.Mark schreef:Daarom lees ik het topic en reageer erop, ik kan dan wel de andere kant op kijken, maar daar help ik jullie niets mee, snap je?