Meet The Fockers

Schrijf en plaats hier je eigen filmrecensies.
Rarara
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Meet The Fockers

Bericht door Rarara » 31 dec 2004 10:49

Afbeelding
Afbeelding

Welke modderfocker heeft deze poster bedacht????
(kijk er ondanks dat wel naar uit trouwens)

Mark
Regisseur
Regisseur

Re: Meet The Fockers

Bericht door Mark » 31 dec 2004 12:39

Rarara schreef:Welke modderfocker heeft deze poster bedacht????
Met die tagline "And you thought your parents were embarrassing" erbij klopt het wel aardig.

Teaser
Trailer(Hi-res)
Trailer(Med-res)
Trailer(Lo-res)
Behind The Scenes
High Definition Trailer(135MB)
High Definition Teaser(70MB)

Glue
Filmster
Filmster

Bericht door Glue » 31 dec 2004 15:31

Ik snap echt niet waar Robert De Niro mee bezig is. Analyze This/That, Meet The Parents/Fockers. Laatste goeie film van hem was Jacky Brown, uit '97. Et zijn leuke films, maar van iemand die in films als Godfather2, Heat en The Mission heeft gespeeld mogen we toch wel meer verwachten.

Rarara
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Re: Meet The Fockers

Bericht door Rarara » 01 jan 2005 00:14

Mark schreef:
Rarara schreef:Welke modderfocker heeft deze poster bedacht????
Met die tagline "And you thought your parents were embarrassing" erbij klopt het wel aardig.
ik verwacht zo'n poster eerder bij een drama dan een comedy

II Duce
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door II Duce » 01 jan 2005 02:22

Glue schreef:Ik snap echt niet waar Robert De Niro mee bezig is. Analyze This/That, Meet The Parents/Fockers. Laatste goeie film van hem was Jacky Brown, uit '97. Et zijn leuke films, maar van iemand die in films als Godfather2, Heat en The Mission heeft gespeeld mogen we toch wel meer verwachten.
Vind ik ook :T

Marlous
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Marlous » 01 jan 2005 10:01

II Duce schreef:
Glue schreef:Ik snap echt niet waar Robert De Niro mee bezig is. Analyze This/That, Meet The Parents/Fockers. Laatste goeie film van hem was Jacky Brown, uit '97. Et zijn leuke films, maar van iemand die in films als Godfather2, Heat en The Mission heeft gespeeld mogen we toch wel meer verwachten.
Ik ook....... :Y

Rarara
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Rarara » 01 jan 2005 10:16

Marlous77 schreef:
II Duce schreef:
ja marlous jij en comedy's he :wink: :)

deNiro heeft zijn strepen verdient en doet heeeerlijk waar ie zelf lol aan heeft. :T

PUMA
Regisseur
Regisseur

Bericht door PUMA » 10 jan 2005 18:53

Rarara schreef:
Marlous77 schreef:
II Duce schreef: Vind ik ook :T
ja marlous jij en comedy's he :wink: :)

deNiro heeft zijn strepen verdient en doet heeeerlijk waar ie zelf lol aan heeft. :T
het is volgens mij meer dat hij het geld nodig heeft.......

TostiXXX
Bijrol
Bijrol

Bericht door TostiXXX » 11 jan 2005 12:25

Ik denk inderdaad dat het gewoon een kwestie is van snel geld verdienen, deze films doen het toch wel erg goed bij typetjes als mijn zusje en die zijn er veel van op de wereld.

Rarara
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Rarara » 11 jan 2005 12:30

TostiXXX schreef:Ik denk inderdaad dat het gewoon een kwestie is van snel geld verdienen, deze films doen het toch wel erg goed bij typetjes als mijn zusje en die zijn er veel van op de wereld.
wahahah :D en rot broertjes ook! :wink:

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 11 jan 2005 13:06

Ja ik kan het ook niet helpen maar ik vind de Niro een te goede speler om dit soort films te blijven maken, zoals meet the parents et cetera. Hoop hem binnenkort weer eens in een goede rol te mogen aanschouwen.

Thiver
Regisseur
Regisseur

Bericht door Thiver » 11 jan 2005 14:22

In Analyze This geeft hij simpelweg een parodie op zijn eigen imago. Dat dit een komische rol is, hoeft niet te betekenen dat het een slechte rol is...

Glue
Filmster
Filmster

Bericht door Glue » 11 jan 2005 14:35

Strider schreef:
In Analyze This geeft hij simpelweg een parodie op zijn eigen imago. Dat dit een komische rol is, hoeft niet te betekenen dat het een slechte rol is...
Zo zou je et kunnen bekijken natuurlijk, maar waarom maakt ie dan dan ook nog een vervolg op deze "parodie"? Hoe moet ik die film zien? Ik heb niets tegen komische rollen. Ik heb em laatst nog op tv gezien en vond em heel goed in die rol, maar zoals ik al eerder zei, van deze meneer verwacht ik veel meer. Hij is gewoon een verloren schaap imo.

Mister Pink
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Mister Pink » 11 jan 2005 14:40

DeNiro's komische rollen zijn hooguit vermakelijk te noemen. Meer mag je misschien niet van een komische rol verwachten, maar in andere films kan hij zoveel meer. Een beetje verspilling van talent als je het mij vraagt.

Knox
Bijrol
Bijrol

Bericht door Knox » 11 jan 2005 14:59

Ja DeNiro heeft al jaren niks meer laten zien. Kan moeilijk een andere conclusie uit halen dan dat hij zich er niet echt meer voor wil inspannen. Gewoon geld verdienen is al genoeg. Aan een man als DeNiro zal het niet aan het tekort van toegezonden scripts liggen.
Godsend schijnt echt hemeltergend te zijn hoorde ik laatst.

Plaats reactie