kvond het juist een dikke pro, zeker een van zijn beste rollen als je het mij vraagt....Contra Spel van Cruise ???
Ultrakorte Reviews!
Ik vond dit zeker niet een van zijn beste rollen. Het enige wat hij deed was nors kijken en stoer doen. En bij Tom Cruise overtuigt dat niet. Je ziet geen enkele emotie what so ever. Prima dat was zijn rol, maar bij Tom vond ik dat gewoon niet overtuigen, maar dat ligt aan mij. Ik had zoiets OK Cool maar wanneer zie ik wat emotie?? Niet dus. Zelfs op het laatst als hij wat zegt in de metro tegen Max, vond ik het niet overtuigen. Enfin, het zal aan mij liggen, ik snapte het zelf niet eens vooral omdat ik juist had gehoord dat Tom zo'n geweldige rol speelde en dat vond ik dus niet.AngelEyes schreef:Met de vraagtekens bedoelt jacq denk ik dat zij de mening niet deelt, maar dat het voor sommigen wel een zwak punt kan zijn? Am I right?flip-flop schreef:kvond het juist een dikke pro, zeker een van zijn beste rollen als je het mij vraagt....Contra Spel van Cruise ???

Maar dit komt hoe ik gewend ben aan Cruise denk ik dus moet ik er misschien aan wennen of zie ik gewoon mr Tom die "speelt" , dus weet ik het niet.
Maar dan hoef je er ook geen vraagtekens achter te zetten. Ik bedoel, het is jouw recensie, en als jij vindt dat Tom Cruise niet overtuigend speelt, dan heb je toch het volste recht als minpunt het spel van Cruise te vermelden? Je hoeft dan echt geen rekening te houden met het feit dat iemand anders die mening misschien niet deelt.jacq schreef:Ik vond dit zeker niet een van zijn beste rollen. Het enige wat hij deed was nors kijken en stoer doen. En bij Tom Cruise overtuigt dat niet. Je ziet geen enkele emotie what so ever. Prima dat was zijn rol, maar bij Tom vond ik dat gewoon niet overtuigen, maar dat ligt aan mij. Ik had zoiets OK Cool maar wanneer zie ik wat emotie?? Niet dus. Zelfs op het laatst als hij wat zegt in de metro tegen Max, vond ik het niet overtuigen. Enfin, het zal aan mij liggen, ik snapte het zelf niet eens vooral omdat ik juist had gehoord dat Tom zo'n geweldige rol speelde en dat vond ik dus niet.AngelEyes schreef:Met de vraagtekens bedoelt jacq denk ik dat zij de mening niet deelt, maar dat het voor sommigen wel een zwak punt kan zijn? Am I right?flip-flop schreef: kvond het juist een dikke pro, zeker een van zijn beste rollen als je het mij vraagt....
Maar dit komt hoe ik gewend ben aan Cruise denk ik dus moet ik er misschien aan wennen of zie ik gewoon mr Tom die "speelt" , dus weet ik het niet.
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Titel: Around the world in 80 days (2004).
Pro: Grappige-, vermakelijke variant op bestaand recept.
Contra: Net echt belangrijk.
Conclusie: Variant op de 80-dagen weddenschap met Chan acties.
Titel: The lost Angel (2004).
Pro: uhhhmmm.... en hummmmm..... en pfffffff......
Contra: Acteurs, spel, verhaal, plot en regie.
Conclusie: Dirty Harriette jaagt op religieuze seriemoordenaar en spoken.
Pro: Grappige-, vermakelijke variant op bestaand recept.
Contra: Net echt belangrijk.
Conclusie: Variant op de 80-dagen weddenschap met Chan acties.
Titel: The lost Angel (2004).
Pro: uhhhmmm.... en hummmmm..... en pfffffff......
Contra: Acteurs, spel, verhaal, plot en regie.
Conclusie: Dirty Harriette jaagt op religieuze seriemoordenaar en spoken.
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer: