Heeft iemand hem al gezien?
Ik kan je wrok tegen Harold and kumar begrijpen,ook al vond ik het een leuke film.Maar als je zogenaamd te volwassen bent voor Harold and Kumar zal Napoleon Dynamite je niet teleurstellen.Mijn vrienden die stuk gaan op skirre movie 3 waarderen ND helemaal niet,me vrienden die houden van films als Taegukgi en Garden state gaan helemaal stuk op Napoleon Dynamite.Get my point?Scarface schreef:Komt die ooit nog in de NL bioscopen? Ik lees overal dat ie erg grappig is maar daar wil ik niet zo snel in geloven sinds Harold&Kumar zo'n ongelooflijk trieste film was![]()
wtf moet dat betekenen?Ik kan je wrok tegen Harold and kumar begrijpen,ook al vond ik het een leuke film.Maar als je zogenaamd te volwassen bent voor Harold and Kumar zal Napoleon Dynamite je niet teleurstellen.
skirre movie 3 ? en dat is ?Napoleon Dynamite schreef:
Maar als je zogenaamd te volwassen bent voor Harold and Kumar zal Napoleon Dynamite je niet teleurstellen.Mijn vrienden die stuk gaan op skirre movie 3 waarderen ND helemaal niet,me vrienden die houden van films als Taegukgi en Garden state gaan helemaal stuk op Napoleon Dynamite.Get my point?
nee totaal nietNapoleon Dynamite schreef:Ik kan je wrok tegen Harold and kumar begrijpen,ook al vond ik het een leuke film.Maar als je zogenaamd te volwassen bent voor Harold and Kumar zal Napoleon Dynamite je niet teleurstellen.Mijn vrienden die stuk gaan op skirre movie 3 waarderen ND helemaal niet,me vrienden die houden van films als Taegukgi en Garden state gaan helemaal stuk op Napoleon Dynamite.Get my point?Scarface schreef:Komt die ooit nog in de NL bioscopen? Ik lees overal dat ie erg grappig is maar daar wil ik niet zo snel in geloven sinds Harold&Kumar zo'n ongelooflijk trieste film was![]()
Niet helemaal terecht naar mijn mening, ook al is het een erg leuke filmPsycho-M schreef:Napoleon Dynamite wint de Mtv movie award voor beste film.
En nog een of twee awards.
Meer info op www.mtv.com