jackass

Schrijf en plaats hier je eigen filmrecensies.
Antoinette
Bijrol
Bijrol

jackass

Bericht door Antoinette » 13 apr 2003 16:40

Hey ik vroeg me af wat jullie van jackass the movie vinden. Nou ik ga eerst mijn mening geven en die is gewoon kort. Ik vind dat er van jackass nooit zo'n "film" gemaakt mocht worden. Het is het geen film maar gewoon een aaneenschakeling van de tv serie. Het zou een stuk leuker geweest zijn als er een verhaal inzat. :x Wat is jullie mening hierover?

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Re: jackass

Bericht door Colonel_Kurz » 13 apr 2003 17:05

Antoinette schreef:Hey ik vroeg me af wat jullie van jackass the movie vinden. Nou ik ga eerst mijn mening geven en die is gewoon kort. Ik vind dat er van jackass nooit zo'n "film" gemaakt mocht worden. Het is het geen film maar gewoon een aaneenschakeling van de tv serie. Het zou een stuk leuker geweest zijn als er een verhaal inzat. :x Wat is jullie mening hierover?
Ik vond de serie al niet om aan te zien, hoewel het soms wel enigszins grappig was, was het niet echt boeiend en/of amusant om naar te kijken. Dus kan je naar mijn mening over zo'n film wel raden, als ik 'm gezien zou hebben.

Noudje
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Bericht door Noudje » 13 apr 2003 19:50

Colonel_Kurz schreef:
Antoinette schreef:Hey ik vroeg me af wat jullie van jackass the movie vinden. Nou ik ga eerst mijn mening geven en die is gewoon kort. Ik vind dat er van jackass nooit zo'n "film" gemaakt mocht worden. Het is het geen film maar gewoon een aaneenschakeling van de tv serie. Het zou een stuk leuker geweest zijn als er een verhaal inzat. :x Wat is jullie mening hierover?
Ik vond de serie al niet om aan te zien, hoewel het soms wel enigszins grappig was, was het niet echt boeiend en/of amusant om naar te kijken. Dus kan je naar mijn mening over zo'n film wel raden, als ik 'm gezien zou hebben.
Ik ben het helemaal met je eens, ik heb hem van internet gedownload, maar alleen maar een heel klein gedeelte gekeken, tis echt niet om aan te zien, het zijn deze keer dingen die geld kosten, zoals bijvoorbeeld het kapot rijden van een auto en nog meer van dat soort onzin...

Want bij de serie hebben ze daar geen geld voor, ik vond dit trouwens al idioot genoeg, maar blijkbaar die mensen van Jackass niet...

Deze film had er nooit mogen komen vind ik, want het wordt nu nog meer nagedaan door mensen (ook kleine kinderen) dan toen alleen de serie er nog maar was, dit vind ik dus niet kunnen.

Konami
Regisseur
Regisseur

Bericht door Konami » 16 apr 2003 13:26

Ik vond het wel lachen, mensen die de stomste dingen uithalen met zichzelf en anderen...
Ik had telkens van: hoe bedenk je zoiets?
Ik zou het zowiezo (is dat een Nederlandse woord?) niet na doen...

Zieke gasten... :P

Antoinette
Bijrol
Bijrol

Bericht door Antoinette » 18 apr 2003 18:43

Ja maar deze mensen zijn gewoon ziek! :Y En sowieso is wel een woord ja denk ik... Maar ja sommige gevallen zijn weleens grappig en getikt :8

Antoinette
Bijrol
Bijrol

Bericht door Antoinette » 18 apr 2003 18:47

Noudje schreef:
Colonel_Kurz schreef:
Ik ben het helemaal met je eens, ik heb hem van internet gedownload, maar alleen maar een heel klein gedeelte gekeken, tis echt niet om aan te zien, het zijn deze keer dingen die geld kosten, zoals bijvoorbeeld het kapot rijden van een auto en nog meer van dat soort onzin...

Want bij de serie hebben ze daar geen geld voor, ik vond dit trouwens al idioot genoeg, maar blijkbaar die mensen van Jackass niet...

Deze film had er nooit mogen komen vind ik, want het wordt nu nog meer nagedaan door mensen (ook kleine kinderen) dan toen alleen de serie er nog maar was, dit vind ik dus niet kunnen.
Helemaal mee eens. Er zijn al iets van 4 kinderen omgekomen om hun "helden" van jackass na te doen. Vind het wel een beetje triest.

dgvdvelden
Bijrol
Bijrol

Bericht door dgvdvelden » 19 apr 2003 11:20

Het is precies hetzelfde als de serie alleen nu ongecensureerd en ze mogen meer doen. Ik vond de serie altijd wel lachen, allemaal idioten die allerlei stunts uithalen om te kijken wie er het verst mee kan gaan, puur leedvermaak. De film was dan ook soms een stuk pijnlijker en viezer, maar ik heb erg gelachen dus degene die de serie wel leuk vond zal dit zeker moeten zien!

Aphelion
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Aphelion » 23 apr 2003 19:11

Wat ze overigens zeer hard verbergen, maar wat wel waar is is dat er tijdens de stunts van jackass zelf ook eens iemand is omgekomen. Naar ik heb horen zeggen is hij met een slee van een berg stenen afgegaan en heeft zijn nek gebroken.

De film is overigens inderdaad een collectie willekeurige stunts, met als toetje een appart einde. Toch voor de ware jackass fan een traktatie om hun favoriete serie in de bioscoop te mogen bewonderen al krijg je wel het zelde resultaat door 2 avondjes de videorecorder op record te zetten.

Ik krijg bijna de indruk dat deze film niets meer is dan promotie of geld maken, maar de gene die het kunnen waarderen zullen zeker plezier hebben aan deze film lijkt mij.

Rfce
Figurant
Figurant

Bericht door Rfce » 30 apr 2003 15:33

Dit kon je verwachten van Jackass... dat het geen film met verhaal ging worden... Vind ik ook niet echt erg, gewoon LOL met Jackass... ff kijken... en daarna gewoon weer de serie.

robertos
Filmster
Filmster

Bericht door robertos » 30 apr 2003 17:21

Ik heb de film nog niet gezien, maar heb er ook niet veel behoefte aan (aangezien het gewoon een lange episode schijnt te zijn). De afleveringen waren leuk, tenminste de eerst 5/6 die ik zag, daarna werd het ronduit saai en te eentonig.

Wizzing
Bijrol
Bijrol

Bericht door Wizzing » 30 apr 2003 18:05

Persoonlijk vind ik het geweldig naar Jackass op de televisie te kijken.
Voor de film kun je beter niet naar de bioscoop gaan want dat is zonde van je geld. Ik ga meestal naar de bioscoop omdat je daar scherper beeld en mooier geluid hebt, maar bij Jackass maakt dit niet uit omdat het is opgenomen met een simpel cameratje ;). Zoiets is veel leuker om te zien thuis met wat vrienden en een kratje bier.
Dat de film leuker zou worden met een verhaallijn? Ik denk het eigenlijk niet.. het spontane gaat er dan vanaf en het gaat "nep" lijken vrees ik

Aphelion
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Aphelion » 30 apr 2003 20:25

Wizzing schreef:Persoonlijk vind ik het geweldig naar Jackass op de televisie te kijken.
Voor de film kun je beter niet naar de bioscoop gaan want dat is zonde van je geld. Ik ga meestal naar de bioscoop omdat je daar scherper beeld en mooier geluid hebt, maar bij Jackass maakt dit niet uit omdat het is opgenomen met een simpel cameratje ;). Zoiets is veel leuker om te zien thuis met wat vrienden en een kratje bier.
Dat de film leuker zou worden met een verhaallijn? Ik denk het eigenlijk niet.. het spontane gaat er dan vanaf en het gaat "nep" lijken vrees ik
Volledig mee eens! :Y helaas kom je dan bij een punt dat het inderdaad beter geen bioscoopfilm had kunnen zijn en dus het kratje bier thuis ja. Gelukkig komt het ook vast wel op een dvd en kan je deze superblunders ook wel bekijken in de huischkamer }:

Catwoman
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door Catwoman » 07 mei 2003 14:39

Ik vond Jackass een GEWELDIGE film, heb verschrikkelijk moeten lachen! Zulke films zouden meer gemaakt moeten worden!!
:D

Forrest
Bijrol
Bijrol

Bericht door Forrest » 07 mei 2003 16:18

Ik vond hem ook fantastisch, ik heb me scheel gelachen!! :T :T :D :D 8) 8) _O_ _O_ :+

Konami
Regisseur
Regisseur

Bericht door Konami » 07 mei 2003 18:04

Vooral het einde van de film.... geniaal gewoon _O_ :Y :T

Plaats reactie