The Ring

Schrijf en plaats hier je eigen filmrecensies.
strange16
Bijrol
Bijrol

The Ring

Bericht door strange16 » 09 mei 2003 22:24

Hebben jullie deze film gezien en wat vonden jullie ervan?

Hij viel mij persoonlijk heel erg tegen, maar ik hoor ook graag wat jullie er van vonden!

Aphelion
Filmster
Filmster
Contacteer:

Re: The ring

Bericht door Aphelion » 09 mei 2003 22:53

strange16 schreef:Hebben jullie deze film gezien en wat vonden jullie ervan?

Hij viel mij persoonlijk heel erg tegen, maar ik hoor ook graag wat jullie er van vonden!
Vertel zelf eens wat dieper wat je er van vond :) waarom was nie niet goed bijvoorbeeld :)? (sorry dat ik zelf niks zeg maar heb de film niet gezien)

robertos
Filmster
Filmster

Bericht door robertos » 10 mei 2003 00:11

Ik heb de film dan wel niet in de bioscoop gezien, maar wel op mijn tv. Ik verwachtte destijds niet veel van de film, maar een commerciele-tiener horrorfilm. Dit kan dus wel enig positief effect over gehouden hebben op mij, dus ik vond hem helemaal niet onaardig. Het deed mij sterk denken aan een aflevering van The X-files en daar kan ik ook eigenlijk alleen maar positief over zijn.

Simon
Filmster
Filmster

Bericht door Simon » 10 mei 2003 09:18

Pompiedompiedom. The Ring op FoTV. <-- link
Laatst gewijzigd door Simon op 10 mei 2003 15:18, 1 keer totaal gewijzigd.

strange16
Bijrol
Bijrol

Bericht door strange16 » 10 mei 2003 13:42

robertos schreef:Ik heb de film dan wel niet in de bioscoop gezien, maar wel op mijn tv. Ik verwachtte destijds niet veel van de film, maar een commerciele-tiener horrorfilm. Dit kan dus wel enig positief effect over gehouden hebben op mij, dus ik vond hem helemaal niet onaardig. Het deed mij sterk denken aan een aflevering van The X-files en daar kan ik ook eigenlijk alleen maar positief over zijn.
Hey! hoe kan je hem dan op tv hebben gezien als hij nog in de bioscoop draait, of heb je de oorspronkelijke versie gezien?

Ik vond hem niet goed omdat ten eerste: hij werd omschreven als een hele enge film en dat het dat totaal NIET was.
Ten tweede: omdat het allemaal heel erg onwerkelijk was, een beetje om er om te lachen
Ten derde: Omdat het einde van de film een soort conclusie brengt die ze voordoen als iets heel logisch, maar verder niks met het hele 'avontuur' in de film te maken heeft
Ten vierde: Het naar mijn idee niet een 100% waterdicht verhaal heeft.
Ten vijfde: Het een beetje irritant is dat je aan het begin al weet dat 'het lieve kindje en moeder' toch niet dood zullen gaan, er daar ook inderdaad niks mee gebeurd.

Verder wel goed geacteerd ;)

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 10 mei 2003 13:46

Over dit onderwerp bestaat al een topic!
Zie hier: http://filmsoptv.metia.nl/forum/viewtop ... t=the+ring.

/mod = maurice:
vind het overigens toch meer 'in de bioscoop'dan films algemeen.:)
we zien wel waar dit op uitloopt. (in kleine tekstomdat ik de topic niet wil verstoren.!

Ravenous
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Bericht door Ravenous » 12 mei 2003 09:54

nou pffff....IK vond het wel een goeie film :T eindelijk weer eens een goeie enge film waar geen spatje bloed/geweld in voorkomt en toch de spanning weet op te bouwen en de rest over laat aan de kracht van de verbeelding van de kijker (waarschijnlijk ontbreekt die bij degene die de film niet kunnen waarderen) Japanse versie overigens nog beter :T

regenboogje00
Bijrol
Bijrol

Bericht door regenboogje00 » 12 mei 2003 21:10

ben het met ravenous eens

alleen heb ik de japanse versie (nog) niet gezien...

maar het is wel een film die ik niet een tweede keer zou kijken omdat je dan al precies weet wat gebeurt, een paar details uitgezonderd mss, denk niet dat hij boeiend zou blijven

Dark_Serra
Bijrol
Bijrol

Bericht door Dark_Serra » 01 jul 2003 19:39

Heb hem in de bios gezien en toen was die niet zo eng, schok 1 keer maar ja dat mag dan ook wel, het werd pas eng toen in 's avonds in mijn bed lag, ik heb namelijk een tv op mijn kamer maar die kraakt af en toe. Geloof em je schikt je kapot.

regenboogje00
Bijrol
Bijrol

Bericht door regenboogje00 » 26 jul 2003 21:14

herken ik!
mijn videospeler werkte die avond opeens niet meer...
was toch wel ff aant flippen :)

greekgirl
Figurant
Figurant
Contacteer:

the ring

Bericht door greekgirl » 26 jul 2003 22:23

tjah ik heb um in de bios gesien ik von hem wel uh goed
ik heb um ook nog een keer gezien bij een vriendin terwijl we alleen waren ,en voetstappen hoor in het huis dan schrik je tog wel effe dus maar ik von um wel goed :T

Ravenous
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Re: the ring

Bericht door Ravenous » 28 jul 2003 06:59

greekgirl schreef:tjah ik heb um in de bios gesien ik von hem wel uh goed
ik heb um ook nog een keer gezien bij een vriendin terwijl we alleen waren ,en voetstappen hoor in het huis dan schrik je tog wel effe dus maar ik von um wel goed :T
Je hebt er een splaakgeblek van geklegen :D

Wriker
Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Bericht door Wriker » 09 aug 2003 22:25

Ik heb de Japanse serie (1, 0 en 2) op DVD, die vond ik erg goed, maar de Amerikaanse remake vond ik echt stukken minder. De Amerikaanse is eigenlijk op geen enkel moment spannend, terwijl ik bij de Japanse - en dan vooral deel 1 - af en toe toch wel kippenvel had.

ArmaniXL
Figurant
Figurant

Bericht door ArmaniXL » 17 aug 2003 09:41

Ik kon de film ook wel waarderen alleen was het in mijn ogen niet zo'n enge film als beweerd werd.

Dr.DarkXL
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Bericht door Dr.DarkXL » 17 aug 2003 11:25

keb em pas gezien, niet zo eng als ik had gedacht maar hij viel niet tegen, nu heb ik de originele japanse ook al op dvd kijken of die beter is .

Plaats reactie