The Dark Knight

Schrijf en plaats hier je eigen filmrecensies.
Feoreunn
Regisseur
Regisseur

Bericht door Feoreunn » 30 jul 2008 23:54

Op het IMDb-board vond ik de interessantste suggestie voor een eventuele Riddler Guy Pearce. Alhoewel Casey Affleck en Ben Foster ook wel goed klonken. En ik ben het er mee eens dat Depp wel eens wat anders mag gaan doen, hoewel hij mij nog nooit heeft teleurgesteld.

lykathea
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door lykathea » 31 jul 2008 00:30

Kijk dan zijn suggesties.

Ben Foster. Die gast imponeerde zelfs in een standaard filmpje als Hostage. En later ook in 3:10 to Yuma.

Ook Guy Pearce is een favoriet.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 31 jul 2008 00:39

Affleck lijkt mij wel een goed idee, Foster minder. Te overduidelijk "angsty" voor deze rol.

lykathea
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door lykathea » 31 jul 2008 00:46

Affleck als échte badguy, I dunno.

Hij was in 2007 echt in top vorm, maar dat waren wel steeds kalme rollen.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 31 jul 2008 09:20

Én? De lachende maniak hebben we nu al gehad, lijkt me niet dat Nolan op herhaling wil.

I_am_Batman
Bijrol
Bijrol

Bericht door I_am_Batman » 31 jul 2008 09:29

Colonel_Kurz schreef:Er is nog meer, van Wikipedia:
In The Gotham Times, a viral marketing website promoting the 2008 film The Dark Knight, Edward Nashton, an alias of The Riddler, is credited for a letter to the editor titled "Dent Cannot Be Believed" in Issue 2 page 2. Although Anthony Michael Hall was rumored to be playing the Riddler, he actually played a reporter named Mike Engel. While doing press for The Dark Knight, Gary Oldman alluded that the Riddler could be the villain in the proposed third film.
Nog een andere (LET OP:) spoiler van Wikipedia dan:

Nolan Series
When the very first details about The Dark Knight were released, they alleged that Roman Sionis/Black Mask was to be one of the antagonists of the film.[citation needed] He was described as an industrial heir who loses his company to Bruce Wayne and adopts the Black Mask persona for revenge. By the time Jonathan Nolan wrote the final draft, he was cut. Though a prisoner on the boat (played by Tommy Lister) can be seen with tattoos on his neck with the design and pattern of The Black Mask.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 31 jul 2008 09:34

Alhoewel dit natuurlijk wel geweldig is:
http://www.ogmog.com/2008/04/24/the-riddler-sings/

Tasslehoff_Burrfoot
Regisseur
Regisseur

Bericht door Tasslehoff_Burrfoot » 31 jul 2008 09:35

William Fichtner, de grootste badass uit The Dark Night, moet maar The Riddler worden... of een andere villain.

geertvdheide
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door geertvdheide » 31 jul 2008 10:09

Tasslehoff_Burrfoot schreef:William Fichtner, de grootste badass uit The Dark Night, moet maar The Riddler worden... of een andere villain.
Tussen alle geweldige acteurs zou je zijn baddass performance in de openingsscène bijna vergeten. Maar wat een scène! Mede dankzij hem. Wel irritant dat er dan in de bios van die wijsneuzen zitten die zo nodig moeten laten weten dat ze hem kennen van Prison Break. Alsof de rest van de zaal dat zelf niet zag.

Anyway, ik vind hem persoonlijk een erg goede acteur. Een beetje Kevin Bacon-stijl, maar dan beter. Hij mag van mij wel eens een paar grote films krijgen, met name thrillers en misdaad films. Maar ik zie hem niet echt als een goede keuze voor The Riddler. En om dezelfde acteur in een andere rol terug te brengen in dezelfde film-reeks, dat vind ik ook nogal vreemd, zal niet zo snel gebeuren denk ik.

lykathea
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door lykathea » 31 jul 2008 13:37

I_am_Batman
Bijrol
Bijrol

Bericht door I_am_Batman » 31 jul 2008 14:19

Feoreunn
Regisseur
Regisseur

Bericht door Feoreunn » 31 jul 2008 18:25

Colonel_Kurz schreef:Alhoewel dit natuurlijk wel geweldig is:
http://www.ogmog.com/2008/04/24/the-riddler-sings/
Haha, dit zou nog iets voor de Burton-serie geweest zijn :D

ASHWIN102
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door ASHWIN102 » 01 aug 2008 07:13

geertvdheide schreef:
Tasslehoff_Burrfoot schreef:William Fichtner, de grootste badass uit The Dark Night, moet maar The Riddler worden... of een andere villain.
En om dezelfde acteur in een andere rol terug te brengen in dezelfde film-reeks, dat vind ik ook nogal vreemd, zal niet zo snel gebeuren denk ik.
Gaat niet lukken nee. :N

Ik heb prison break nog nooit gezien, maar ken William Fichtner van diverse andere films. Het viel me tegen dat zijn rol zo klein was, toch wel genoten van zijn performance. :T

Ed Crane
Regisseur
Regisseur

Bericht door Ed Crane » 02 aug 2008 13:13

Persoonlijk vind ik The Riddler een totaal oninteressant personage. Krijgen we weer een film met raadseltjes "Oh oh oh, wat betekent dit nou? But ofcourse!" Nee, geen Riddler.

Nee, voor mij is er vooralsnog maar één optie, die in die geweldige tekenfilmserie erg goed werkte: Harley Quinn en Poison Ivy, samen dus, met die bizarre verstandhouding tussen die twee - een leuke lesbische subtekst én moeder-dochter relatie - uit die aflevering "Harley and Ivy" en een reeks comics, enorm geliefd bij een sterke cultaanhang. Voor de afwisseling hebben we dan eens vrouwelijke villains in de nieuwe Batman films. Harley Quinn is heerlijk lief gestoord en ziet er leuk uit in haar pakje. Ze was altijd al mijn favoriete personage uit die tekenfilmserie. En met Poisin Ivy bedoel ik natuurlijk niet zo'n figuur uit die horribele "Batman and Robin" film, die planten centimeters kan laten groeien in een seconde en dergelijke, maar een realistische, 'Nolanized' versie, bijvoorbeeld een groene eco-terrorist die planten gebruikt om gif, chemische stoffen etc. uit te halen, voor chemische en bio/eco-wapens of wat dan ook. Ik noem maar wat. En met Harley Quin kan je nog een link met The Joker maken ook. Zo lang het natuurlijk realistisch wordt, niet camp en kitsch. Hoe dan ook: Harley Quinn en Poisin Ivy krijgen mijn stem :T

Afbeelding

Afbeelding

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 02 aug 2008 14:13

Harley en Ivy zijn idd goeie opties. Zie ik Cameron Diaz (kwa uiterlijk) als Harley. En hopelijk kiezen ze voor Ivy niet op de geverfde Kirsten Dunst tour, maar een vrouw met echt rood haar. B.v. Lindsay Lohan.
Oke niet te beste actrices, maar kwa uiterlijk zitten ze wel close.

Plaats reactie