Metropolis - Remake...?
Metropolis - Remake...?
wel als ze dan toch bezig zijn om remakes te maken van oude klassiekers, dan is het toch weeral typisch dat ze met één van de beste klassiekers achterblijven.
iemand ooit al de film "METROPOLIS" gezien?
http://www.leninimports.com/metropolis.jpg
waarschijnlijk een domme vraag. maar er zijn geruchten dat ook van deze oude klassieker een remake word gemaakt. vooral nu de klassieker zelf DVD special edition heeft gekregen.
weet er iemand meer van?
iemand ooit al de film "METROPOLIS" gezien?
http://www.leninimports.com/metropolis.jpg
waarschijnlijk een domme vraag. maar er zijn geruchten dat ook van deze oude klassieker een remake word gemaakt. vooral nu de klassieker zelf DVD special edition heeft gekregen.
weet er iemand meer van?
Ik kan de IMDb-pagina nog niet bekijken, maar de naam en het jaartal zeggen voldoende, lijkt me.Sidious schreef:weet er iemand meer van?
Re: Metropolis - Remake...?
Ik heb 'm zo'n 4 of 5 jaar geleden gezien, maar ik kan me er eigenlijk niets meer van herinneren. Ik ga 'm wel herkijken als 'ie ooit op tv komt, maar ik denk dat Duke Nukem Forever eerder zal worden uitgebracht dan dat Metropolis op tv wordt uitgezonden.Sidious schreef:iemand ooit al de film "METROPOLIS" gezien?
Is die game nu nog niet uit? De laatste keer dat ik een PU inkeek (waarschijnlijk al meer dan vijf jaar geleden) klaagde men er ook al over dat het zo lang duurde.Calvero schreef:Ik ga 'm wel herkijken als 'ie ooit op tv komt, maar ik denk dat Duke Nukem Forever eerder zal worden uitgebracht dan dat Metropolis op tv wordt uitgezonden.
Duke Nukem Forever is al sinds 1996 aan het uitkomen. Zo'n beetje de "Chinese democracy" onder de games.Thiver schreef:Is die game nu nog niet uit? De laatste keer dat ik een PU inkeek (waarschijnlijk al meer dan vijf jaar geleden) klaagde men er ook al over dat het zo lang duurde.Calvero schreef:Ik ga 'm wel herkijken als 'ie ooit op tv komt, maar ik denk dat Duke Nukem Forever eerder zal worden uitgebracht dan dat Metropolis op tv wordt uitgezonden.

- WizardOfOss
- Walk of Fame
- Contacteer:
Re: Metropolis - Remake...?
Waarom Metropolis (her)kijken op de TV.Calvero schreef:Ik heb 'm zo'n 4 of 5 jaar geleden gezien, maar ik kan me er eigenlijk niets meer van herinneren. Ik ga 'm wel herkijken als 'ie ooit op tv komt, maar ik denk dat Duke Nukem Forever eerder zal worden uitgebracht dan dat Metropolis op tv wordt uitgezonden.Sidious schreef:iemand ooit al de film "METROPOLIS" gezien?
Volgend jaar komt een Blu-ray S.E. en een DVD S.E. uit van een bijna complete kopie. Je weet wel in Argentinië is een verloren gewaand fragment teruggevonden. Dat fragment wordt teruggezet in de komende Blu-ray/DVD. Dat is door de site van The Digital Bits bevestigd.
Metropolis, één van mijn favoriete films, is zo enorm aan zijn tijd gebonden qua ideologie en verbeelding, dat ik een remake niet nodig vindt. Eigenlijk is er al een remake gemaakt, de Japanse anime Metropolis uit 2001 (die weliswaar op een manga is gebaseerd, maar dat is zo losjes en de film lijkt zo op de oorspronkelijke Metropolis dat je toch wel van een onofficiele remake kunt spreken). Er kan wel een nieuwe versie worden gemaakt, maar eigenlijk bestaan er al remakes/ eigentijdse versies van metropolis: Blade Runner, The Fifth Element en dus de Metropolis anime. En eigenlijk alle andere (utopische/ anti-utopische) science fiction films die zich in een enorme futuristische stad afspelen.