Verhoeven, doe je ding!!!

Schrijf en plaats hier je eigen filmrecensies.
Konami
Regisseur
Regisseur

Bericht door Konami » 14 sep 2004 18:05

Ann McDunn schreef:Het zal jou wel goed doen, maar er wordt wel gedreigd met moord en doodslag, ik ben voorlopig even helemaal niet rechts of links, maar lekker veilig in het midden, of loop je dan de meeste klappen op? :D
Dat is alleen maar toneel, vrees niet, en als het toch zo ver komt, zal ik je redden, *kuch* hoeveel weeg je? *kuch*
Ann McDunn schreef:Om mezelf nog veiliger te stellen doneer ik wel 2.50 euro voor Paul, moet genoeg zijn bij al het geld dat er als is. :Y
Maar 2 euro 50???? Onze Paul is wel meer waard, hoor...

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 14 sep 2004 18:11

Konami 2,50 euro is veel geld voor een AOW'er hoor, vroeger gaf ik f 2.50, en dat is nu toch f 5.51 geworden.

Overigens ik hou me aan bevolen voor een event. redding, kan je 60 kg. tillen? :D

Qaizer
Bijrol
Bijrol

Bericht door Qaizer » 14 sep 2004 18:19

Geweldig initiatief! In een interview in Empire van een jaartje geleden ging het ook al over Crusade en ik werd gelijk verliefd op het gegeven, vooral omdat het een kindje van onze Paul is!

Bij deze doneer ik mijn DVD van Showgirls, die levert vast nog wel iets op. :T

Konami
Regisseur
Regisseur

Bericht door Konami » 14 sep 2004 18:25

Paul Verhoeven = Sometimes Credited As: Jan Jansen _O_

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 14 sep 2004 18:29

Qaizer schreef:Bij deze doneer ik mijn DVD van Showgirls, die levert vast nog wel iets op. :T
:D

denk je werkelijk? Er is namelijk net een pracht van een S.E. van verschenen!

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 14 sep 2004 20:40

12 euro door mij geboden......

Pieternel
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Pieternel » 14 sep 2004 21:13

gollum36 schreef:12 euro door mij geboden......
Voor de dvd of als geheel "belangeloze" investering in dit prachtige project?

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 15 sep 2004 13:45

Pieternel schreef:
gollum36 schreef:12 euro door mij geboden......
Voor de dvd of als geheel "belangeloze" investering in dit prachtige project?
Belangeloze inzet....

Thiver
Regisseur
Regisseur

Bericht door Thiver » 22 sep 2004 21:08

Ik had heel vaag wel eens van dit project gehoord... tot ik een lange tijd geleden eens dit artikel in Filmkrant las. Sindsdien is er geen enkele film die ik liever verwezenlijkt zie. Al mag Arnold Schwarzenegger wat mij betreft thuisblijven. De epossen van de laatste jaren hebben ons getoond dat ze ook gemaakt kunnen worden met goede acteurs. :)
Daarom ben ik ook bereid tot een gulle bijdrage van toch wel €10,-. En daar wil ik best een schepje bovenop doen: ik stel me beschikbaar voor de hoofdrol. Goed... ik heb dan wel geen acteerervaring, maar ome Paul (jawel, ik draag dezelfde achternaam) spaart er wel mooi zo'n 20 miljoen dollar mee uit. :P

Thiver
Regisseur
Regisseur

Bericht door Thiver » 05 feb 2015 18:10

Meer dan tien jaar na het laatst geplaatste bericht in dit topic (toevallig ook van mij) kan ik het met goede reden weer nieuw leven inblazen:
Het Parool schreef:Paul Verhoeven werkt aan televisieserie Crusades

Regisseur Paul Verhoeven en scenarist Gerard Soeteman proberen het oude Crusades-project nieuw leven in te blazen. Het Franse productiebedrijf Newen heeft interesse om van het epische verhaal over de kruistochten een Engelstalige televisieserie te maken.

Een woordvoerster bevestigt aan persbureau ANP dat Newen 'serieuze gesprekken' voert met het tweetal om het project in de nabije toekomst te realiseren. 'We zijn nog in een heel vroeg stadium", stelt ze. 'Maar we zijn wel heel serieus. We zien een serie voor ons die zich laat vergelijken met Vikings van de History Channel.'
Twee producenten van die serie zijn ook al benaderd om te helpen met de productie van Crusades. Meer kan de zegsvrouw op dit moment niet melden.

Schwarzenegger
Verhoeven zou het project Crusades begin jaren negentig maken in Hollywood, met superster Arnold Schwarzenegger in de hoofdrol. Het tweetal had net prettig samengewerkt aan sf-thriller Total Recall en Schwarzenegger stelde voor een 'serieuze Conan the Barbarian' te maken.
Crusades zou gaan over een dief (Schwarzenegger) die een wonder veinst en daarna door de paus wordt aangesteld als leider van een kruistocht. De grote finale van de film zou zich afspelen in Jeruzalem dat wordt bestormd en ingenomen.

Afgeblazen
Het script was klaar, de casting was rond: behalve Schwarzenegger zouden John Turturro, Gary Sinise, Charlton Heston en Jennifer Connelly grote rollen gaan spelen. Locaties waren al gevonden in Noord-Spanje en Marokko; de kleding was al gemaakt en Jeruzalem was al grotendeels nagebouwd. Maar toen trok producent Carolco, die bijna failliet was, de stekker uit het peperdure project.
Crusades staat inmiddels te boek als 'een van de beste nooit verfilmde scripts'. 'De kruistochten waren natuurlijk een grof schandaal: een antisemtische, anti-Arabische slachtpartij met de paus als hoofdschuldige', stelde Verhoeven later in een interview. 'Het script veegt eigenlijk met alles en iedereen de vloer aan, dus dat was een kolfje naar mijn hand.'

Trouwe fanschare
De 76-jarige Verhoeven draait momenteel in Frankrijk de psychologische thriller Elle, met actrice Isabelle Huppert in de hoofdrol. 'Paul heeft in Frankrijk een enorme trouwe fanschare', stelt de woordvoerster van Newen. 'Hij is één van de grote, spraakmakende regisseurs van onze tijd. Wij willen hem heel graag helpen om één van zijn niet gerealiseerde droomprojecten alsnog te maken.'
Verhoeven en Soeteman maakten samen talloze klassiekers, zoals Turks Fruit, Soldaat van Oranje en Zwartboek.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Re:

Bericht door Colonel_Kurz » 05 feb 2015 19:51

Thiver schreef:toevallig ook van mij
Je voelt je aangesproken door de titel? :P

Thiver
Regisseur
Regisseur

Bericht door Thiver » 06 feb 2015 11:51

Eigenlijk heb ik een hekel aan de uitdrukking 'je ding doen'. :D

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Re: Verhoeven, doe je ding!!!

Bericht door Dr. Strangelove » 11 feb 2015 14:38

Tja, dat is gewoon je darmen ledigen.

Maar je kunt je afvragen of Verhoeven daar niet juist in excellereert.

Plaats reactie