Verhoeven, doe je ding!!!

Schrijf en plaats hier je eigen filmrecensies.
ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 21 jul 2003 19:27

oh sorry
zat niet op te letten

het geld stroomt binnen man!!! _O_

filmpie
Bijrol
Bijrol

Bericht door filmpie » 21 jul 2003 19:59

ruben schreef:
Colonel_Kurz schreef:Ik zou deze film wel willen zien, maar niet in de handen van Paul Verhoeven.
van wie dan wel?
Martin Scorsese bijvoorbeeld. Ik ben onder de indruk geweest van The Last Temptation of Christ. Altijd visueel mooie films. Ik snap verder niet waarom Verhoeven nu al een paar jaar "zonder werk" zit. Na Hollow man niets meer van de man gehoord. Terwijl dat nou niet echt een mislukte film te noemen is , althans wat betreft het financieele resultaat.

OneEye
Figurant
Figurant

The Crusades

Bericht door OneEye » 21 jul 2003 22:16

laat deze film aub door verhoeven gemaakt worden en zeker niet door een of andere hollywood studio.

de laatste keer dat ik warm liep voor zon soort film was The Scorpion King....
toen ik em zag was ik zwaar teleugesteld.... er zit niet 1 druppel bloed in die hele film.....

als Paul deze film maakt ga dan maar terug staan....

Kenji
Regisseur
Regisseur

Bericht door Kenji » 22 jul 2003 09:05

Colonel_Kurz schreef:
ruben schreef:jah, rugter! die ruige rotkop van hem zou het goed doen als Duitse kruisvaarder!!!

17,46 euro
we komen in de buurt
nog een paar donaties en ik mail de agent van Paul!
Je had toch echt al 27,46, met de donatie van Zeurdoos erbij.
Ik maak er €36,50 van.
Sorry, kan jullie niet helpen...ben al mijn centjes aan het sparen om later eventueel Arnolds verkiezingscampagne te kunnen spekken...

VoiceOver
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door VoiceOver » 22 jul 2003 09:06

Verhoeven zou een film maken getiteld "Azazel" en daarna een film over de Batavia. Weet iemand of daar nog sprake van is?

lee-onh
Bijrol
Bijrol

Bericht door lee-onh » 22 jul 2003 20:41

Het wordt sowieso tijd voor een nieuwe film van Verhoeven, met Rutger Hauer in de hoofdrol als grand old man _O_

Daar wil ik best 8,50 euro in beleggen. En dan betaal ik mijn bioscoopkaartje ook nog zelf! :D

Rooster
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rooster » 22 jul 2003 23:14

lee-onh schreef:Het wordt sowieso tijd voor een nieuwe film van Verhoeven, met Rutger Hauer in de hoofdrol als grand old man _O_

Daar wil ik best 8,50 euro in beleggen. En dan betaal ik mijn bioscoopkaartje ook nog zelf! :D
Hehe! hoeveel hebben we nou?... 45 Euro
Dat schiet lekker op!
Enneuh als Arnie Gouveneur van California wordt (mede dankzij Bolo's financiele en mentale steun) hebben we via Bolo meteen de juiste connecties met mensen die dingetjes kunnen regelen, aan touwtjes kunnen trekken, vingers in de pap hebben, voorstellen kunnen doen die men niet kan weigeren, etc.
Oh man dit kan niet meer fout gaan!!

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 22 jul 2003 23:17

ja ho 's ff!!! Arnie is een fuckin' Republican!!!!

Rooster
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rooster » 22 jul 2003 23:30

ruben schreef:ja ho 's ff!!! Arnie is een fuckin' Republican!!!!
Jah Nou! Man we beschikken nu over bakken vol geld en ook republikeinen zijn gewoon om te kopen!

So Arnie, if you can do us a favor I got a crispy 5euro bill with your name on it. Thats right and remember, there's plenty more where that came from

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 22 jul 2003 23:32

hmmm....zo had ik het nog niet bekeken.

Goed plan! :T

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 22 jul 2003 23:36

Ik dacht we 'm konden gebruiken als stroman voor al onze doeleinden, waaronder S.S.L..

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 22 jul 2003 23:46

S.S.N. met b.v. als Femke Halsema zou inderdaad weinig succesvol zijn (helaas!). Daarvoor hebben we inderdaad van die rechtse rakkers nodig, bot en gewetenloos!

6packfan
Bijrol
Bijrol

Bericht door 6packfan » 01 aug 2003 00:05

nou vooruit, nog 30 erbij dan....

kan de hoofdpersoon niet beter zo'n type als morgan freeman zijn, (blank natuurlijk, volgens mij waren er geen donkere kruisvaarders :) ) waar de wanhoop van iemand die langzaam realiseert dat het niet klopt dat niet-christenen ook mensen zijn. Iemand die langzaam verteerd wordt, kapot gaat, omdat hem altijd met de paplepel is ingegoten dat alleen christenen goed zijn.... en toch ook merkt dat hij zelf niet goed is.

Ik bedoel dan gefilmd vanuit een leider-achtig persoon, die uiteindelijk toch partij kiesd voor de christenen. Natuurlijk wel veel bloed en de gekte duidelijk maken, anders is het niet meer leuk :):)

Ik ben niet zo goed in acteurs, maar als iemand weet wat voor iemand ik zou kunnen bedoelen dan maak ik er 40 van :)

de 6packfan

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 01 aug 2003 08:52

nah, '...en toch ook merkt dat hij zelf niet goed is', dan geef je als regisseur weer zo'n duidelijk signaal dat je de Crusades niet goed zijn. Je moet geen enkele ethisch statement willen maken...je moet alleen de gekte en het bloedvergieten laten zien, en het feit dat mensen dit uit naam van god deden (en voor de rijkdom natuurlijk). Dat maakt de film al krachtig genoeg.

Las trouwens in de Empire dat Schwarzenegger serieus het plan heeft dit project weer leven in te blazen. Hij noemde Verhoeven niet. 'k Weet niet of dit zo'n goed plan is.

6packfan
Bijrol
Bijrol

Bericht door 6packfan » 01 aug 2003 12:29

das waar, ethisch statement moet inderdaad eigenlijk niet. daarom wilde ik ook dat uiteindelijk voor het christendom werd gekozen, maar helemaal niks is mischien wel beter...

kunnen we schwarzenecker dan niet omkopen om toch verhoeven te nemen :)

Plaats reactie