zat niet op te letten
het geld stroomt binnen man!!!

Martin Scorsese bijvoorbeeld. Ik ben onder de indruk geweest van The Last Temptation of Christ. Altijd visueel mooie films. Ik snap verder niet waarom Verhoeven nu al een paar jaar "zonder werk" zit. Na Hollow man niets meer van de man gehoord. Terwijl dat nou niet echt een mislukte film te noemen is , althans wat betreft het financieele resultaat.ruben schreef:van wie dan wel?Colonel_Kurz schreef:Ik zou deze film wel willen zien, maar niet in de handen van Paul Verhoeven.
Sorry, kan jullie niet helpen...ben al mijn centjes aan het sparen om later eventueel Arnolds verkiezingscampagne te kunnen spekken...Colonel_Kurz schreef:Je had toch echt al 27,46, met de donatie van Zeurdoos erbij.ruben schreef:jah, rugter! die ruige rotkop van hem zou het goed doen als Duitse kruisvaarder!!!
17,46 euro
we komen in de buurt
nog een paar donaties en ik mail de agent van Paul!
Ik maak er €36,50 van.
Hehe! hoeveel hebben we nou?... 45 Eurolee-onh schreef:Het wordt sowieso tijd voor een nieuwe film van Verhoeven, met Rutger Hauer in de hoofdrol als grand old man![]()
Daar wil ik best 8,50 euro in beleggen. En dan betaal ik mijn bioscoopkaartje ook nog zelf!
Jah Nou! Man we beschikken nu over bakken vol geld en ook republikeinen zijn gewoon om te kopen!ruben schreef:ja ho 's ff!!! Arnie is een fuckin' Republican!!!!