Dan komt het totaal op 85 euro.. whoeiii
Ruben! doe dat mailtje naar Paul's agent maar de deur uit!
en zet er maar bij dat ik best bereid ben om ook een klein rolletje te gaan vertolken

tjee...bestaat dit topic nog?Konami schreef:Ik heb er ook wel 10 euro voor over...
Dus komen we totaal op 95 euro uit.
Met de rente die we vorig jaar hadden, moet dat nu misschien op rond de 150 euro uitkomen. Gok ik, ik heb hier geen verstand van...
Peter, ridders deden nog wel meer hoor, o.a. op kruistochten gaan om de ongelovigen af te slachtenPeter schreef:ik heb nog ergens een oude spreekbeurt van de lagere school over ridders liggen, lijkt me een donatie van onschatbare waarde als je ziet hoeveel researchwerk ze dat bespaart...
paar feiten die ik me zo al even herinner uit die spreekbeurt:
-bewegen zich voort te paard
-kunnen goed vechten
-houden van een feestje
Nou volgens mij valt dat allemaal wel zo'n beetje binnen het punt "Houden van een feestje"Ann McDunn schreef:Peter, ridders deden nog wel meer hoor, o.a. op kruistochten gaan om de ongelovigen af te slachtenPeter schreef:ik heb nog ergens een oude spreekbeurt van de lagere school over ridders liggen, lijkt me een donatie van onschatbare waarde als je ziet hoeveel researchwerk ze dat bespaart...
paar feiten die ik me zo al even herinner uit die spreekbeurt:
-bewegen zich voort te paard
-kunnen goed vechten
-houden van een feestje
- hun vrouw een kuisheidsgordel omdoen, en desnoods de sleutel inslikken![]()
- zelf wel andere vrouwen behagen, om het maar even netjes te zeggen
Voorlopig kunnen ze dus wel vooruit.
Nee 't heeft al veel te lang op een laag vuurtje gestaan. Zeg maar dat we al een fortuin bij elkaar hebben (hoeveel is een fortuin anyway) en brei er verder maar een leuk verhaal omheen. Jij als politicus weet natuurlijk als geen ander hoe dubieuse voorstellen en twijfelachtige waarheden op een aangename manier gebracht moeten wordenruben schreef:heb ik nog wel ergens liggen...
zal ik al zeggen dat we een fortuin bij elkaar hebben? of laten we eerste de rente flink oplopen?
[einstein-modus]ruben niet, da's een linkse politicus... die kunnen alleen demoniseren![/einstein-modus]Rooster schreef:Nee 't heeft al veel te lang op een laag vuurtje gestaan. Zeg maar dat we al een fortuin bij elkaar hebben (hoeveel is een fortuin anyway) en brei er verder maar een leuk verhaal omheen. Jij als politicus weet natuurlijk als geen ander hoe dubieuse voorstellen en twijfelachtige waarheden op een aangename manier gebracht moeten wordenruben schreef:heb ik nog wel ergens liggen...
zal ik al zeggen dat we een fortuin bij elkaar hebben? of laten we eerste de rente flink oplopen?
pas op he! ik weet je te vinden!!! wij linksen jagen zo een kogel door je kop!Bolo schreef:[einstein-modus]ruben niet, da's een linkse politicus... die kunnen alleen demoniseren![/einstein-modus]Rooster schreef:Nee 't heeft al veel te lang op een laag vuurtje gestaan. Zeg maar dat we al een fortuin bij elkaar hebben (hoeveel is een fortuin anyway) en brei er verder maar een leuk verhaal omheen. Jij als politicus weet natuurlijk als geen ander hoe dubieuse voorstellen en twijfelachtige waarheden op een aangename manier gebracht moeten wordenruben schreef:heb ik nog wel ergens liggen...
Het zal jou wel goed doen, maar er wordt wel gedreigd met moord en doodslag, ik ben voorlopig even helemaal niet rechts of links, maar lekker veilig in het midden, of loop je dan de meeste klappen op?Konami schreef:Ben blij dat ik deze topic weer tot leven heb gewekt, "i'ts alife, i'ts alife"