Kenneth's Recensie Topic

Schrijf en plaats hier je eigen filmrecensies.
GREAT martial art fan
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Kenneth's Recensie Topic

Bericht door GREAT martial art fan » 19 aug 2010 19:44

Ik had jullie al een paar dagen geleden gezegd dat ik een eigen topic ging oprichten voor mijn favoriete maar vooral persoonlijk goede films. En dit wordt het hier dan.

Jullie weten wel al automatisch in welk genre de meeste film recensies zullen vallen, maar af en toe zou ik jullie toch een keer willen verassen met een film dat jullie niet van mij zouden verwachten. Het leuke aan dit topic is ook dat jullie niet direct zullen weten welke films het zullen worden, maar ik beloof je dat het er een flinke hoop zullen worden.

De eerste 2 heb ik wel al verklapt, gewoon voor een goede start te maken. En hoe kan ik dit beter doen dan met de film met de beste actie cast ooit. Mensen, hier komt de eerste recensie ... The Expendables:

GREAT martial art fan
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Re: Kenneth's Recensie Topic

Bericht door GREAT martial art fan » 19 aug 2010 23:17

The Expendables:

Choose your weapon

Afbeelding

Inleiding:

Als er 1 film was waar ik echt ongelooflijk veel naar uitkeek was het natuurlijk The Expendables. Wat verwacht je ook, met zo'n cast. Het is ver weg de droom van iedere Actie en Martial Art liefhebber. En dan was het gisteren avond eindelijk zover. Mijn eerste gevoel alleen al vlak voor de film was buitengewoon goed maar vooral uitzonderlijk. En eerlijk gezegd denk ik niet dat ik de enigste was. Het voordeel was dan ook nog een keer dat we in de grootste zaal van heel de cinema zaten en dat dat natuurlijk een ongelooflijk goed effect op je geeft. De reden waarom dat ik meestal naar de cinema ga, is omdat ik ofwel niet kan wachten of omdat ik de film veel beter en veel intenser kan beleven, en dat is in het geval van The Expendables zeker gelukt. We kunne dus al zeggen dat het een prima start was. Genoeg gezeverd over mijn persoonlijke ervaringen, laten we beginnen met de effectieve recensie:

De Regisseur:

We kunnen deze recensie natuurlijk niet laten voorbij gaan zonder een apart stukje te vertellen over onze goede maar vooral oude Stallone. Nee sorry, dat laatste was een grapje. Niemand zal mij tegenspreken als ik zeg dat Stallone de persoon is die alles gegeven heeft voor deze film en die dus het meeste werk erin gestoken heeft. Met andere woorden zo zouden alle Actie Regisseurs moeten te werk gaan. Zonder Stallone gingen we nooit de cast gezien hebben zoals we hem hebben gezien, alvast een Chapeau voor dat. Ook zijn fysieke inspanningen dat hij voor deze film heeft gegeven dienen beloond te worden en dragen bij aan de roem van deze film. Ik zeg niet dat hij op bepaalde vlakken even goed was zoals de anderen, maar ja wat verwacht je ook hij is al 64 en daarmee 10-15 jaar ouder dan de anderen. Ook de actie is zeer goed verfilmd, ik merk er iet direct fouten op, hij weet dus wel wat hij doet.

Voor ik de film gezien had had ik een kleine opmerking op Moviemeter gelezen dat de film zich soms teveel focust op Stallone in de film en minder om de groep zelf. Aan de ene kant kan ik dat wel begrijpen, maar je moet rekening houden dat de effectieve hoofdrol spelers Stallone, Statham en Li zijn en dat de andere van de groep een iets kleinere rol hebben. Natuurlijk heeft Stallone dan nog eens van de 3 de grootste rol, maar ja wat verwacht je, hij is de Regisseur. Nee eindelijk heb ik mij daar niet aan gestoord.

Om af te sluiten kan ik alleen maar zeggen dat Stallone een fantastische bijdrage aan deze film gedaan heeft en dat deze film nooit meer zal vergeten worden. Niet door mij en ook niet door de meeste anderen. Respect! _O_

Afbeelding

Het verhaal:

‘The Expendables’, onder leiding van Barney "The Schizo" Ross, zijn huurlingen noch geheim agenten. Ze kiezen zelf hun missies en zijn aan niets of niemand gebonden. Ze wagen hun leven niet voor het geld of voor de roem, maar omdat ze hopeloze, gruwelijke toestanden uit de wereld willen helpen. Wanneer de Verenigde Staten en enkele andere landen hen vragen om een corrupte Zuid-Amerikaanse dictator te elimineren die zijn land in een puinhoop heeft veranderd, happen ze toch toe.

In deze recensie gaan we iets anders te werk gaan dan in degene dat je gewend bent van ik. Daarvoor enige uitleg. Als ik nu bijvoorbeeld over het hoofdstuk 'verhaal' begin dan zet ik het effectieve verhaal van de film erop en geef ik direct mijn mening erover. Dit is op zich niet echt ingewikkeld, maar ik zeg het toch maar een keer voordat jullie verward geraken.

Zoals meestal trekt het verhaal meestal op niks bij een standaard actie film (cru gezegd), maar dat is omdat dat totaal niet belangrijk is. Bij bepaalde films creëert het een meerwaarde, maar in ons geval is dat totaal onnodig. Deze film vloeit en leeft letterlijk van de actie. Het voordeel hiervan is dat je je echt nooit verveelt, in mijn geval toch niet en dat het dus totaal niet langdradig is. Ik moet zelfs eerlijk genoeg zeggen dat de film voorbij gevlogen is voor mij. veel korter dan dat ik had verwacht. Daarom trekken we geen enkel punt daarvoor af.

De cast:

De eerdere reputatie van deze film uitte zich natuurlijk door de beste Actie cast ooit gezien. Buiten een paar actiehelden zoals Van Damme, Seagal en Vin Diesel. Kunnen we zeggen dat de hele Actie corner in 1 film gestopt is. En dat is gewoonweg fantastisch toch. Hier komt de cast trouwens nog een keer:

Sylvester Stallone
Jason Statham
Jet Li
Dolph Lundgren
Randy Couture
Steve Austin
Terry Crews
Mickey Rourke
Arnold Schwarzenegger
Bruce Willis

Jah, wat moet je daar nu over zeggen. 1 ding eindelijk, Beter kan bijna niet! :T

_____________________________________________________________________________________________________

Ik ga eventjes nog 1 ding zeggen, ik weet niet als jullie het gaan leuk vinden, maar in deze recensie ga ik al die overbodige besprekingen over 'acteren' en al die andere dingen achterwege laten. Want dat wil toch niemand eindelijk horen en is overbodig i neen volbloed actiefilm zoals deze. Bovendien bespaart het mij al genoeg werk uit.

_____________________________________________________________________________________________________

De actie, explosies, gevechten, alles wat je maar kunt bedenken rond het begrip Actie:

Afbeelding

En dan komen we zoals de vele malen voor deze terug aan het de wonderbaarlijke wereld van de actie. Ik en hopelijk jullie ook verlangen altijd achter dit gedeelte van de recensie maar bij The Expendables verlang je er misschien nog net iets meer achter.

Ik moet zeggen dat ik het deze keer een beetje anders ga aanpakken. Ik ga nu eerst een groot stukje bespreken wat ik van de actie vindt over het algemeen. Een soort van samenvatting eindelijk, want als ik al de actie moet bespreken uit de film zit ik hier zeker nog een paar uurtjes. Maar daarna ga ik ook nog eens de Actie bijdrage bespreken van Stallone, Jason Statham en Jet Li. Ik hoop dat jullie daarmee tevreden gesteld zijn. Here we go!
______________________________________________________________________________________________________

Dit is het stuk waar the Expendables ons moet omver blazen natuurlijk. Als dit niet van het beste is, dan is de film letterlijk een echte afgang. Wel ik ga er niet om zeveren en rondt de pot draaien, dat zouden zij ook niet doen. Hij is met geuren en kleuren geslaagd. Dat kan ook moeilijk anders met al die actiehelden. Je krijgt echt werkelijk alles voorgeschoteld. Ik kan met trots zeggen dat er geen completere actiefilm is dan deze. Je krijgt een gamma van explosies, verwoesting, bloed, afgehakte armen en alles dat je maar kan bedenken daar rond, gebroken botten, bloed, gevechten, schietscènes, achtervolgingen, mes gevechten enzovoort, enzovoort. Dat is eindelijk hetgeen dat The Expendables onderscheidt van een andere actiefilm. Elke actie acteur doet waar hij goed in is, doordat er zoveel verschillende acteurs in zitten kan het niet completer dan dit. De film zit dan bovendien nog een keer vol van deze bovenstaande scènes, waardoor dat de film gewoon ongelooflijk goed is.

Afbeelding

Qua Martial Art zien we ook van alles. We zien mes vechten, karateschoppen, keisnelle punches en kungfu moves, Mixed Martial Art, Worstelen en gewoon hard tegen hard - Fist to Fist (Street fighting). Dit gecombineerd met alle explosies, stunts, schietscènes en fantastische one-liners, maakt The Expendables tot de absolute wereldtop op actievlak!

AfbeeldingAfbeelding
______________________________________________________________________________________________________

Dan gaan we nu verder met de bespreking rondt elke hoofd acteur:

Sylvester Stallone: Dit is het stuk waar ik je wat meer zal vertellen over Stallone zijn actie en waarvoor hij nu eindelijk zoveel getraind heeft. Jullie weten natuurlijk dat Stallone van nature niet zo'n goede vechter is dan bijvoorbeeld Jet Li of Statham. Wel dan kan ik eindelijk alleen maar zeggen dat hij je heel aardig gaat verassen in deze film op Martial Art vlak. Ik kon mijn ogen echt niet geloven als Stallone in de eindscène een man neerhaalt met een verschrikkelijk moeilijke maar zeer spectaculaire Flying Armbar (Een techniek van Jiu Jitsu). Ook door de overtuiging en snelheid van de techniek was ik erg verbaasd. Ik zeg het je, dat is iets dat je een man van 64 jaar niet elke dag ziet doen lol. Verder vecht hij hier en daar een keer in de film met een paar dodelijke takedowns en punches maar voor de rest doet Stallone waar hij het best in is. Mensen neerschieten, ook hier is dit fantastisch. Ook altijd de impact op het scherm als hij mannen doodschiet is geweldig om te zien. Normaal zie ik niet zo graag films met veel schieten, maar hier is dit absoluut wonderbaarlijk goed gedaan. Verder doet Stallone ook nog iets waar hij van nature voor geboren is en dat is leiding geven en zijn onverslaanbare groep samen sterk houden en bijeen houden. Buiten Dolph dan gerekend lol. Verder heb ik nog 2 goede dingen te zeggen over Stallone en dat is dat hij voor een paar zalige gesprekken zorgt en stevige one-liners. Als laatste wil ik hem feliciteren voor zijn conditie, want die scène met het vliegtuig aan de kust (de mensen die hem al gezien hebben, weten wel welke) was magnifiek. Zie hier nog 2 foto's van Stallone:

AfbeeldingAfbeelding

Jason Statham:Normaal gezien, eerlijk gezegd zou je denken of veronderstellen dat we het meeste hoogstaande vecht niveau van Jet Li zouden verwachten. Maar toch moet ik eerlijk zeggen dat Statham in deze film het hoogste vecht niveau heef tgehaald. Echt fantastisch, hoe hij onverslaanbaar en onverbiddelijk zijn vijanden uitschakelt met zijn vlijmscherpe en flitsende messen. Ook de scène op het basket veld is magnifiek om te zien. Een laatste ding dat ik zeer machtig vond van hem,
Spoiler
De scène met het vliegtuig, waar hij vooraan kroop in de top van het vliegtuig en heel de kade aan flarden schiet en laat ontploffen. Echt een zalige scène.
Tot besluit kan ik zeggen dat Statham mij In geen enkele scène heeft teleurgesteld. Chapeau Jason daarvoor.

AfbeeldingAfbeelding

Jet Li: Als er 1 reden is waarom dat the Expendables niet helemaal perfect is dan is het jammer genoeg jet Li, Hij was wel goed, maar ik had meer gevechten van hem verwacht en van beter niveau. Het was misschien ook niet helemaal zijn eigen weg of zin, maar toch kon het wat beter. Toch was hij een onmisbaar deel van het team. Vooral de eindscène en het gevecht tegen Dolph was erg mooi om te zien. 2 goede vechters die het tegen elkaar opnemen zoals we dat nog niet eerder gezien hebben. De snelheid de techniek, de kracht, de trappen, punches en worpen waren een genot om te zien. Alleen was het ook wat aan de korte kant. Voor de rest zorgt hij ook wel voor een paar mooie one-liners en vooral ook een humor element. Het kon beter Jet, maar toch goed gedaan.

Afbeelding

Overige aspecten:

Zoals ik al zei hecht ik in deze recensie niet zoveel belang aan andere zaken buiten de actie en de cast alleen zal ik nu nog kort de andere kleinere zaken bespreken die wat meerwaarde geven aan de film.

- Qua muziek kunnen we zeggen dat het zeer passend is en zeer stoer overkomt. Het is oo keen stoere film met stoere personages de combinatie is dus perfect.

- Qua verfilming gebeurt alles ook zeer goed. Stallone weet perfect hoe hij mooie uitzichten en beelden kan creëren, denk maar aan de vliegtuig scènes weer en de landschappen. De explosies worden ook altijd goed genomen. Er is meestal een duidelijk overzicht en ze filmen vanuit verschillende camera punten (niet overdreven). De actie is soms anders in beeld gebracht dan normaal, maar in de cinema komt dit zeer goed over en voor de intensiteit is hoog. Het lijkt zeer echt, zeer goed. Een beetje te vergelijken met Bourne, Salt, Nieuwe Bond films of Mission Impossible 3.

- Verder zijn de vijanden hard, zitten er een paar zeer goede vijanden in en een paar verassingen. De echte badguy, Eric Roberts speelde al veel zo'n rollen en is daar dus goed voor geschikt. Niet echt hoogstaand, maar slecht is het ook niet.

Het besluit:

Tot eind besluit kunnen we zeggen dat The Expendables zonder twijfel 1 van de beste Actie-Martial Art films die er nu is en dat zal ook altijd zo blijven. Met de beste actie ter wereld en de verbluffende cast zal The Expendables altijd een groot voorbeeld blijven voor vele andere falende Actie films. Ik raadt The Expendables aan voor iedere liefhebber van de acteurs in de film, voor liefhebbers van keiharde actie en voor liefhebbers van Martial Art.

Door de compleetheid van de film en de erg hoogstaande actie en cast kan ik met trots melden dat the Expendables op nummer ..... 2 komt van mijn persoonlijke top 10. Enter the dragon blijft het ware meesterwerk van mijn grootmeester en daar kan eindelijk niks boven.

Ik hoop dat jullie deze recensie de moeite vinden en dat je het interessant vindt.

Hier komt nog voor de laatste keer de trailer:

Laatst gewijzigd door GREAT martial art fan op 19 aug 2010 23:31, 1 keer totaal gewijzigd.

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 19 aug 2010 23:23

_O_ wow kenneth wat een werk, respect.

super beschrijving!

GREAT martial art fan
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door GREAT martial art fan » 19 aug 2010 23:27

sickboy1984 schreef:_O_ wow kenneth wat een werk, respect.

super beschrijving!
Merci e. Idd veel werk.

Super film e. Heb je hem al gezien?

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 20 aug 2010 09:23

Eigenlijk vond ik jammer dat Mickey Rourke zich niet in de actie liet meten, maar zijn rol was ook wel best goed.

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 20 aug 2010 09:30

Erg leuke recensie Kenneth!

Alleen had ik wel verwacht dat jij je (net als ik) wel had gestoord aan het feit dat de gevechtsscenes zo slordig in beeld zijn gebracht. Iedere trap en stoot zie je in een close-up aankomen, waardoor je het gevecht zelf eigenlijk nauwelijks ziet. Dat vond ik erg jammer, verder echt een topfilm inderdaad.
Één van de betere actiefilms van de laatste jaren, werkelijk waar een topprestatie om zoveel actie in één film te krijgen!!
Van mij krijgt de film daarom ook een dikverdiende 8/10

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 20 aug 2010 09:59

Wat een inzet weer van je Kenneth, mooie recensie en het moedigt me nog meer aan hem te gaan zien. Hij staat voor vanavond op de agenda! Heb er echt zoveel zin in, nu nog meer!

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 20 aug 2010 10:11

timdekw schreef:Alleen had ik wel verwacht dat jij je (net als ik) wel had gestoord aan het feit dat de gevechtsscenes zo slordig in beeld zijn gebracht. Iedere trap en stoot zie je in een close-up aankomen, waardoor je het gevecht zelf eigenlijk nauwelijks ziet. Dat vond ik erg jammer.
Dat is om te verhullen dat de mannen toch niet meer zo goed kunnen knokken als voorheen. Dat inzoomen van de vechtscenes zit ook in de laatste Seagalfilms.

GREAT martial art fan
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door GREAT martial art fan » 20 aug 2010 11:13

timdekw schreef:Erg leuke recensie Kenneth!

Alleen had ik wel verwacht dat jij je (net als ik) wel had gestoord aan het feit dat de gevechtsscenes zo slordig in beeld zijn gebracht. Iedere trap en stoot zie je in een close-up aankomen, waardoor je het gevecht zelf eigenlijk nauwelijks ziet. Dat vond ik erg jammer, verder echt een topfilm inderdaad.
Één van de betere actiefilms van de laatste jaren, werkelijk waar een topprestatie om zoveel actie in één film te krijgen!!
Van mij krijgt de film daarom ook een dikverdiende 8/10
Ja idd, daar heb je wel ergens gelijk in. The Close Ups waren soms op slechte momenten genomen, een voorbeeld daarvan is het gevecht tussen Dolph en Li. Maar weet je, ik vindt het raar, maar ik begin dat op den duur gewend te geraken. Waarom ze dat zoveel doen weet ik ook niet. Maar het was niet bij elke actiescène zo hoor. En soms heb ik ook de indruk dat je dat bij een cinema zit beter merkt dan in het normaal. Ook door het grote scherm natuurlijk.

Toch een uitstekende actiefilm. Vond je Statham trouwens ook beter in de film dan Li?

GREAT martial art fan
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door GREAT martial art fan » 20 aug 2010 11:14

Axeqlusive schreef:Wat een inzet weer van je Kenneth, mooie recensie en het moedigt me nog meer aan hem te gaan zien. Hij staat voor vanavond op de agenda! Heb er echt zoveel zin in, nu nog meer!
Mooi mooi mooi, zeg. Ik wens je heel veel kijkplezier Axel. :T

GREAT martial art fan
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door GREAT martial art fan » 20 aug 2010 11:17

Rich Art schreef:
timdekw schreef:Alleen had ik wel verwacht dat jij je (net als ik) wel had gestoord aan het feit dat de gevechtsscenes zo slordig in beeld zijn gebracht. Iedere trap en stoot zie je in een close-up aankomen, waardoor je het gevecht zelf eigenlijk nauwelijks ziet. Dat vond ik erg jammer.
Dat is om te verhullen dat de mannen toch niet meer zo goed kunnen knokken als voorheen. Dat inzoomen van de vechtscenes zit ook in de laatste Seagalfilms.
Ja inderdaad dat is ook waar. De versnelling valt soms minder op en soms werken ze dan ook bij stunt mannen. Al denk ik niet dat dit hier het geval is.

Bij Seagal doen ze dat inderdaad ook. Ik denk bijvoorbeeld aan een kleine scène in Into The Sun en Out For A Kill. Maar je moet daar niet teveel over beginnen nadenken, anders is het niet leuk meer.
Laatst gewijzigd door GREAT martial art fan op 20 aug 2010 11:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 20 aug 2010 11:18

Ik verwachtte eigenlijk een soort 'Commando'. Maar ik heb het idee dat hij toch iets beter is dan dat. :T 99 minuten, dat zou van mij nog wat langer mogen met zo'n cast. :8 (Overigens Kenneth, in het vervolg zou ik het een pluspunt vinden als je ook nog even informatie als lengte van de film erbij noemt, is dan toch een kleine moeite :wink: ) Verder een geweldige recensie. :+ Een mooi eigen inbreng.

Ik hoop dat er een expendables 2 zou komen maar ik verwacht het eigenlijk niet. Ik ga m waarschijnlijk 4 of 5 september kijken in Metropolis Antwerpen (als mijn weekendje Antwerpen doorgaat). Lijkt me een vette bioscoop. :)

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 20 aug 2010 11:28

GREAT martial art fan schreef:Ja idd, daar heb je wel ergens gelijk in. The Close Ups waren soms op slechte momenten genomen, een voorbeeld daarvan is het gevecht tussen Dolph en Li. Maar weet je, ik vindt het raar, maar ik begin dat op den duur gewend te geraken. Waarom ze dat zoveel doen weet ik ook niet. Maar het was niet bij elke actiescène zo hoor. En soms heb ik ook de indruk dat je dat bij een cinema zit beter merkt dan in het normaal. Ook door het grote scherm natuurlijk.

Toch een uitstekende actiefilm. Vond je Statham trouwens ook beter in de film dan Li?
Ik vond Statham inderdaad vele malen beter, maar hij had dan ook meer screantime. Ik vond Li ook niet erg denderend, maar of dat perse aan hem lag dat weet ik niet. Hij zorgde wel voor de nodige humoristische noot.

Statham is altijd weer keihard en ik ben wat dat aangaat een groot fan, want het is altijd een genot om hem te zien vechten. Ik was wel meer onder de indruk van Li vs. Statham in The One dan van Li hier tegen Lundgren.

Ach wie weet in een eventueel vervolg :) Als die er komt ben ik de eerste in de zaal :D

GREAT martial art fan
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door GREAT martial art fan » 20 aug 2010 11:35

Aston schreef:Ik verwachtte eigenlijk een soort 'Commando'. Maar ik heb het idee dat hij toch iets beter is dan dat. :T 99 minuten, dat zou van mij nog wat langer mogen met zo'n cast. :8 (Overigens Kenneth, in het vervolg zou ik het een pluspunt vinden als je ook nog even informatie als lengte van de film erbij noemt, is dan toch een kleine moeite :wink: ) Verder een geweldige recensie. :+ Een mooi eigen inbreng.

Ik hoop dat er een expendables 2 zou komen maar ik verwacht het eigenlijk niet. Ik ga m waarschijnlijk 4 of 5 september kijken in Metropolis Antwerpen (als mijn weekendje Antwerpen doorgaat). Lijkt me een vette bioscoop. :)
Ja inderdaad normaal geef ik algemene info erbij. Maar ik nam aan dat jullie dat al ondertussen allemaal wisten, aangezien de reclame en het voor succes van de film. Maar oké, de volgende keer zal ik het wel weer doen.

Ja ik zeg het je Aston ik had ook het gevoel dat de film te kort duurde, voor mij had hij ook meer naar de 2 uur mogen gaan.

The Expendables 2 gaat er inderdaad misschien komen, we weten dat nog niet zeker. Toch vind ik het raar dat Stallone dan zegt dat hij niet meer zal verder gaan met zijn Acteur Carrière, want hij zou dan toch zeker moeten terugkeren in de 2de film.

Mocht er een 2de film komen dan zou ik toch graag hebben dat de groep hetzelfde blijft, ze hebben elk hun eigen specialisatie en de groep sfeer en gesprekken in de groep waren fantastisch. Als Stallone er ook zo over denkt dan denk ik dat hij normaal Seagal of Van Damme een kleine rol zal laten spelen of een badguy zal laten zijn. Dit kan ofwel een flop zijn ofwel schitterende gevechten op leveren. Toch zou ik het raar vinden dat beiden acteurs aan de slechte kant staan van de film. Maar we zullen wel zien hoe het uitdraait. :)

GREAT martial art fan
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door GREAT martial art fan » 20 aug 2010 11:40

Ik vond Statham inderdaad vele malen beter, maar hij had dan ook meer screantime. Ik vond Li ook niet erg denderend, maar of dat perse aan hem lag dat weet ik niet. Hij zorgde wel voor de nodige humoristische noot.

Statham is altijd weer keihard en ik ben wat dat aangaat een groot fan, want het is altijd een genot om hem te zien vechten. Ik was wel meer onder de indruk van Li vs. Statham in The One dan van Li hier tegen Lundgren.
Ja inderdaad klopt volledig. Hij had een grotere rol gekregen. En van de humor had ik ook vermeld in mijn recensie, dat klopt dus ook.

Ah ja, The One is natuurlijk heel wat anders maar inderdaad het gevecht tussen hun was beter. Ook Jet Li vs Jet Li was machtig om te zien. :T
Ach wie weet in een eventueel vervolg :) Als die er komt ben ik de eerste in de zaal :D
Haha, probeer het maar een keer. Ik zal er zeker ook als 1 van de eerste bij zijn. :T

Plaats reactie