Transformers III

Schrijf en plaats hier je eigen filmrecensies.
Chrischzz
Filmster
Filmster

Re: Transformers III

Bericht door Chrischzz » 15 feb 2011 08:35

Decepticon
Filmster
Filmster

Bericht door Decepticon » 23 feb 2011 22:30

Omdat het een beetje doodvalt hier, bij deze een gecombineerde fanmade versie van de bestaande teasers

Laatst gewijzigd door Decepticon op 24 feb 2011 00:19, 2 keer totaal gewijzigd.

Thiver
Regisseur
Regisseur

Bericht door Thiver » 23 feb 2011 23:53

Decepticon schreef:Kan iemand mij vertellen hoe ik een youtube filmpje rechtstreeks geplant krijg in dit [youtube=][/youtube]
Door de code uit de YouTube-link achter = te zetten. In dit geval wordt dat dus het volgende:

Code: Selecteer alles

[youtube=l6aEnKaR2rA][/youtube]

Decepticon
Filmster
Filmster

Re:

Bericht door Decepticon » 24 feb 2011 00:21

Thiver schreef:
Decepticon schreef:Kan iemand mij vertellen hoe ik een youtube filmpje rechtstreeks geplant krijg in dit [youtube=][/youtube]
Door de code uit de YouTube-link achter = te zetten. In dit geval wordt dat dus het volgende:

Code: Selecteer alles

[youtube=l6aEnKaR2rA][/youtube]
Thanx Thiver, ik heb het direct even aangepast :T

Decepticon
Filmster
Filmster

Bericht door Decepticon » 24 feb 2011 00:53

Wat ook erg gaaf is, is de bevestiging dat de grote brandweerwagen Sentinal Prime is, de voorganger van Optimus.
Het werd vorig jaar al een x door een security guard op de set tegen omstanders gezegd.
En het schip op de maan in de 1e teaser is indeed zoals de meeste dachten The Ark, het ruimteschip van de Autobots.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 24 feb 2011 11:35

Gaaf, maar wat bedoelen ze met voorganger van Primes? Een oude Prime? Maar ik dacht dat Optimus de enige Prime was die over was? Of is het een flashback?

Decepticon
Filmster
Filmster

Bericht door Decepticon » 24 feb 2011 13:08

Aston schreef:Gaaf, maar wat bedoelen ze met voorganger van Primes? Een oude Prime? Maar ik dacht dat Optimus de enige Prime was die over was? Of is het een flashback?
Waarom The Fallen in ROTF dacht dat Optimus de laatste Prime was, wordt hoop ik goed uitgelegd in DOTM.
Sentinel Prime was de leider van de Autobots voor Optimus en heeft The Matrix of Leadership overgedragen aan Optimus, toen hij during battle werd afgeknald op Cybertron. Hieronder de Wikipedia link:

http://en.wikipedia.org/wiki/Sentinel_Prime

Decepticon
Filmster
Filmster

Bericht door Decepticon » 11 mar 2011 00:13

Er is een nieuwe trailer van de videogame Dark Of The Moon en omdat dit de officiele game is, kunnen we redelijk op bepaalde nieuwtjes vertrouwen die hier in voorkomen. De game is een prequel op de film.

We zien in deze trailer 2 x Soundwave, hij is zilvergrijs en hij heeft wielen op zijn schouders, bij 0.14 en 0.44 seconden. En zo te zien zou zijn nieuwe alt-mode wel eens de zilvergrijze Mercedes SLS AMG kunnen zijn, die we vorig jaar ook op de set zagen, waar Carly, de nieuwe love-interest van Sam instapt. De wielen bijna hetzelfde als van de auto op de set, alleen in de game zijn het 5-spaaks ipv 7-spaaks. Maar misschien dat ze voor de game niet zo specifiek de modellering doen van dat soort dingen?
Het is plausibel, aangezien Soundwave de Decepticon is die belangrijke info verzamelt, net zoals hij al deed in ROTF, toen hij als sateliet een sateliet saboteerde en doet dat nu blijkaar erg goed "in disguise", dat Sam en Carly het niet door hebben.
Ik las net dat iemand van TFW2005 deze game trailer behind closed doors had gezien en zei dat Soundwave's alt-mode een SUV is, maar de 3 SUV's die we op de set hebben gezien waren allemaal matzwart. Het is noch even gissen dus.

Hier een foto van Carly bij de SLS AMG en daaronder de game trailer:

Afbeelding
Afbeelding

Decepticon
Filmster
Filmster

Bericht door Decepticon » 09 apr 2011 10:02

Bericht gewijzigd op 26/4/2011

Nieuwe foto's uit DOTM, tot de officiele trailer komt elke dag een foto uit. Heb er linkjes voor geplaatst, want de foto's zijn nogal groot van bestand en passen niet op de pagina.

Foto Shockwave:
http://4.bp.blogspot.com/-Cg4pSjBRHY4/T ... ckwave.jpg

Foto Carly:
http://trailers.apple.com//705/us/media ... -L_720.jpg

Decepticon
Filmster
Filmster

Bericht door Decepticon » 29 apr 2011 00:37

De officiele trailer:

RobbieBoy
Bijrol
Bijrol

Bericht door RobbieBoy » 01 mei 2011 22:01

Decepticon schreef:De officiele trailer:

ben erg benieuwd naar deze film. Trailler ziet er goed uit

Rem
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rem » 02 mei 2011 16:34

Ja, ziet er leuk uit. :8

Ed Crane
Regisseur
Regisseur

Bericht door Ed Crane » 16 mei 2011 15:51

Wat ook positief is, is dat Bay zélf al zijn verontschuldigen heeft aangeboden voor het bespottelijk slechte deel II (op de Bay manier dan, dus wel zeggen dat ie slecht was, maar dat het uiteindelijk eigenlijk niet door hem kwam), dus hopelijk doet deze film niet aan voortdurende zelfsabotage met irritante personages en totale chaos. Wat ook positief is, is dat ie in 3D is, en dan vooral omdat dat betekent dat Bay qua montage niet zo'n grote chaos van de film kan maken als deel II dus was.

Overigens: "Sentinal Prime" is dat dan niet zo ongeveer wat in de oorspronkelijke tekenfilmserie "Alpha Trion" was? Heeft in ieder geval wel zo'n beetje dezelfde kop.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 16 mei 2011 15:54

Ed Crane schreef:Wat ook positief is, is dat ie in 3D is, en dan vooral omdat dat betekent dat Bay qua montage niet zo'n grote chaos van de film kan maken als deel II dus was.
Of hij doet het wel en iedereen die de film ziet krijgt hoofdpijn.

Ed Crane
Regisseur
Regisseur

Bericht door Ed Crane » 16 mei 2011 16:26

Colonel_Kurz schreef:
Ed Crane schreef:Wat ook positief is, is dat ie in 3D is, en dan vooral omdat dat betekent dat Bay qua montage niet zo'n grote chaos van de film kan maken als deel II dus was.
Of hij doet het wel en iedereen die de film ziet krijgt hoofdpijn.
Laat ik het herformuleren: het is een feit dat hij dat niet gedaan heeft. Maar of je wel of geen hoofdpijn krijgt van de film, dat is dan weer een tweede ;)

Plaats reactie