Rich Art schreef:Ah, na het lezen van deze opmerking snap ik ook je post in het topic van The Dark Knight Rises.

Rich Art schreef:Ah, na het lezen van deze opmerking snap ik ook je post in het topic van The Dark Knight Rises.
Als je die Mercedes SLS AMG bedoelt, dan was dat niet Barricade maar Soundwave !squadronsupreme schreef:En is jullie opgevallen dat Baricade te zien was in Dark Of The Moon??? Niet lang, maar toch!!
Dan heb je niet goed opgelet, want Barricade zit er wel degelijk in. Tegen het einde aan ongeveer, als de Decepticons onder leiding van Soundwave de Autobots ineens gevangen genomen hebben. Bij die scene ongeveer zie je wanneer alle Decepticons overhoop geknald worden, dat Barricade ook neergeknald wordt. Als je hem nog eens gaat kijken, let maar eens op de autodeuren met Police er op. Of check het maar eens op youtube.I_am_Batman schreef:Als je die Mercedes SLS AMG bedoelt, dan was dat niet Barricade maar Soundwave !squadronsupreme schreef:En is jullie opgevallen dat Baricade te zien was in Dark Of The Moon??? Niet lang, maar toch!!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Persoonlijk vind ik alle 3 de films niet mijn ding. Ik heb laatst nog DOTM gekeken en ik werd helemaal gek van Sam. Met dat geschreeuw en het jaloerse gedoe en zij. acteren zal ze ver achter haar moeten laten. Dan heb ik nog veel liever Megan Fox.
Ik ben zelf met de cartoon en de film van 1986 opgegroeid en ik vind toch als je het omzet naar het grote scherm simpel moet houden. Bay heeft, maar dat is met al zijn films, te groot gebracht en te moelijk gedacht.
Ik zou graag de regisseur van Real Steel wel eens een Transformers film willen zien maken. Wat ik er van gezien hebt, zag het er goed uit.
Ik heb het nadrukkelijk alleen over de SLS AMG ! Ik zal er verder eens op letten of ik Barricade kan spotten, thanks.Decepticon schreef:Dan heb je niet goed opgelet, want Barricade zit er wel degelijk in. Tegen het einde aan ongeveer, als de Decepticons onder leiding van Soundwave de Autobots ineens gevangen genomen hebben. Bij die scene ongeveer zie je wanneer alle Decepticons overhoop geknald worden, dat Barricade ook neergeknald wordt. Als je hem nog eens gaat kijken, let maar eens op de autodeuren met Police er op. Of check het maar eens op youtube.I_am_Batman schreef:Als je die Mercedes SLS AMG bedoelt, dan was dat niet Barricade maar Soundwave !squadronsupreme schreef:En is jullie opgevallen dat Baricade te zien was in Dark Of The Moon??? Niet lang, maar toch!!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Persoonlijk vind ik alle 3 de films niet mijn ding. Ik heb laatst nog DOTM gekeken en ik werd helemaal gek van Sam. Met dat geschreeuw en het jaloerse gedoe en zij. acteren zal ze ver achter haar moeten laten. Dan heb ik nog veel liever Megan Fox.
Ik ben zelf met de cartoon en de film van 1986 opgegroeid en ik vind toch als je het omzet naar het grote scherm simpel moet houden. Bay heeft, maar dat is met al zijn films, te groot gebracht en te moelijk gedacht.
Ik zou graag de regisseur van Real Steel wel eens een Transformers film willen zien maken. Wat ik er van gezien hebt, zag het er goed uit.
Bay heeft imo de films goed gebracht, een Transformers film hoort groot te zijn. Sam vind ik juist lachen, dat ie zo panisch is en door het lint gaat, bv. als zijn auto niet wil starten, zie je hem wel tig x op de motor rappen. En die keer dat in Bumblebee zit als die op de snelweg transformeert, ik vind het geweldig.
Real Steel daarentegen is een compleet ander soort film, maar wel geweldig, echt een high-tech Rocky film! Die moet je echt gaan zien.
Ja, maar dat moet kunnenI_am_Batman schreef:Ik heb het nadrukkelijk alleen over de SLS AMG ! Ik zal er verder eens op letten of ik Barricade kan spotten, thanks.
Wat betreft de rest van de post is het mooi dat we er duidelijk een andere mening over hebben !
mag dan wel zo zijn ..maar de stem van Peter Cullen is het kijken al waard...kippevel bij elk woord van optimusRich Art schreef:Dat komt omdat de films één grote chaos zijn die doorspekt zijn met kinderachtige humor....
True to that.kingcreole schreef:mag dan wel zo zijn ..maar de stem van Peter Cullen is het kijken al waard...kippevel bij elk woord van optimusRich Art schreef:Dat komt omdat de films één grote chaos zijn die doorspekt zijn met kinderachtige humor....