Transformers III

Schrijf en plaats hier je eigen filmrecensies.
Plaats reactie
akketa
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Re: Transformers III

Bericht door akketa » 19 jul 2011 18:16

Rich Art schreef:Ah, na het lezen van deze opmerking snap ik ook je post in het topic van The Dark Knight Rises.
:T :Y :D

Decepticon
Filmster
Filmster

Bericht door Decepticon » 19 jul 2011 23:03

Rich Art schreef:Ah, na het lezen van deze opmerking snap ik ook je post in het topic van The Dark Knight Rises.
:T :D Ik ook. Wat een rare kwiebus zeg.

squadronsupreme
Figurant
Figurant

Bericht door squadronsupreme » 20 jul 2011 21:41

Rare kwiebus of niet... ik zet Revenge Of The Fallen nog maar eens op! :)

I_am_Batman
Bijrol
Bijrol

Bericht door I_am_Batman » 09 nov 2011 20:00

squadronsupreme schreef:En is jullie opgevallen dat Baricade te zien was in Dark Of The Moon??? Niet lang, maar toch!!
Als je die Mercedes SLS AMG bedoelt, dan was dat niet Barricade maar Soundwave !
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Persoonlijk vind ik alle 3 de films niet mijn ding. Ik heb laatst nog DOTM gekeken en ik werd helemaal gek van Sam. Met dat geschreeuw en het jaloerse gedoe en zij. acteren zal ze ver achter haar moeten laten. Dan heb ik nog veel liever Megan Fox.

Ik ben zelf met de cartoon en de film van 1986 opgegroeid en ik vind toch als je het omzet naar het grote scherm simpel moet houden. Bay heeft, maar dat is met al zijn films, te groot gebracht en te moelijk gedacht.

Ik zou graag de regisseur van Real Steel wel eens een Transformers film willen zien maken. Wat ik er van gezien hebt, zag het er goed uit.
Laatst gewijzigd door I_am_Batman op 09 nov 2011 20:26, 4 keer totaal gewijzigd.

I_am_Batman
Bijrol
Bijrol

Bericht door I_am_Batman » 09 nov 2011 20:19

dubbelpost :oops:

I_am_Batman
Bijrol
Bijrol

Bericht door I_am_Batman » 09 nov 2011 20:24

sorry maar ik druk toch echt op de EDIT-knop :oops: :oops:

Decepticon
Filmster
Filmster

Bericht door Decepticon » 09 nov 2011 23:26

I_am_Batman schreef:
squadronsupreme schreef:En is jullie opgevallen dat Baricade te zien was in Dark Of The Moon??? Niet lang, maar toch!!
Als je die Mercedes SLS AMG bedoelt, dan was dat niet Barricade maar Soundwave !
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Persoonlijk vind ik alle 3 de films niet mijn ding. Ik heb laatst nog DOTM gekeken en ik werd helemaal gek van Sam. Met dat geschreeuw en het jaloerse gedoe en zij. acteren zal ze ver achter haar moeten laten. Dan heb ik nog veel liever Megan Fox.

Ik ben zelf met de cartoon en de film van 1986 opgegroeid en ik vind toch als je het omzet naar het grote scherm simpel moet houden. Bay heeft, maar dat is met al zijn films, te groot gebracht en te moelijk gedacht.

Ik zou graag de regisseur van Real Steel wel eens een Transformers film willen zien maken. Wat ik er van gezien hebt, zag het er goed uit.
Dan heb je niet goed opgelet, want Barricade zit er wel degelijk in. Tegen het einde aan ongeveer, als de Decepticons onder leiding van Soundwave de Autobots ineens gevangen genomen hebben. Bij die scene ongeveer zie je wanneer alle Decepticons overhoop geknald worden, dat Barricade ook neergeknald wordt. Als je hem nog eens gaat kijken, let maar eens op de autodeuren met Police er op. Of check het maar eens op youtube.

Bay heeft imo de films goed gebracht, een Transformers film hoort groot te zijn. Sam vind ik juist lachen, dat ie zo panisch is en door het lint gaat, bv. als zijn auto niet wil starten, zie je hem wel tig x op de motor rappen. En die keer dat in Bumblebee zit als die op de snelweg transformeert, ik vind het geweldig.

Real Steel daarentegen is een compleet ander soort film, maar wel geweldig, echt een high-tech Rocky film! Die moet je echt gaan zien.

I_am_Batman
Bijrol
Bijrol

Bericht door I_am_Batman » 10 nov 2011 10:55

Decepticon schreef:
I_am_Batman schreef:

Dan heb je niet goed opgelet, want Barricade zit er wel degelijk in. Tegen het einde aan ongeveer, als de Decepticons onder leiding van Soundwave de Autobots ineens gevangen genomen hebben. Bij die scene ongeveer zie je wanneer alle Decepticons overhoop geknald worden, dat Barricade ook neergeknald wordt. Als je hem nog eens gaat kijken, let maar eens op de autodeuren met Police er op. Of check het maar eens op youtube.

Bay heeft imo de films goed gebracht, een Transformers film hoort groot te zijn. Sam vind ik juist lachen, dat ie zo panisch is en door het lint gaat, bv. als zijn auto niet wil starten, zie je hem wel tig x op de motor rappen. En die keer dat in Bumblebee zit als die op de snelweg transformeert, ik vind het geweldig.

Real Steel daarentegen is een compleet ander soort film, maar wel geweldig, echt een high-tech Rocky film! Die moet je echt gaan zien.
Ik heb het nadrukkelijk alleen over de SLS AMG ! Ik zal er verder eens op letten of ik Barricade kan spotten, thanks.

Wat betreft de rest van de post is het mooi dat we er duidelijk een andere mening over hebben ! :D

Decepticon
Filmster
Filmster

Bericht door Decepticon » 10 nov 2011 16:35

I_am_Batman schreef:Ik heb het nadrukkelijk alleen over de SLS AMG ! Ik zal er verder eens op letten of ik Barricade kan spotten, thanks.

Wat betreft de rest van de post is het mooi dat we er duidelijk een andere mening over hebben ! :D
Ja, maar dat moet kunnen :T
Jij hebt het over de SLS maar die bedoelde squadronsupreme overduidelijk niet. Die bedoelde dus het moment wat ik beschrijf. Maar let er maar eens op als je DOTM een x weer gaat kijken. Maar aangezien de films niet je ding zijn, hier 2 links naar pics waar je Barricade kunt zien:

http://transformers.wikia.com/wiki/File ... tobots.jpg

http://cdn.tfw2005.com/transformers-new ... 279525.jpg

TheGoblin
Bijrol
Bijrol

Bericht door TheGoblin » 14 nov 2011 14:25

Persoonlijk vind ik de films niet echt de je van het. De genre is wel echt mijn ding en ben ook altijd erg enthausiast van verfilmingen.. maar de Transformers deden het niet echt voor me..

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 14 nov 2011 14:35

Dat komt omdat de films één grote chaos zijn die doorspekt zijn met kinderachtige humor....

kingcreole
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door kingcreole » 07 jan 2012 19:47

Rich Art schreef:Dat komt omdat de films één grote chaos zijn die doorspekt zijn met kinderachtige humor....
mag dan wel zo zijn ..maar de stem van Peter Cullen is het kijken al waard...kippevel bij elk woord van optimus

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 09 jan 2012 22:59

kingcreole schreef:
Rich Art schreef:Dat komt omdat de films één grote chaos zijn die doorspekt zijn met kinderachtige humor....
mag dan wel zo zijn ..maar de stem van Peter Cullen is het kijken al waard...kippevel bij elk woord van optimus
True to that. :Y

FilmMaster
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door FilmMaster » 20 mar 2012 18:56

Duidelijk het beste deel van de trilogy.Ben benieuwd naar deel 4.

lordmistery
Bijrol
Bijrol

Bericht door lordmistery » 23 mar 2012 11:08

Persoonlijk vond ik deze film erg langdradig! Ook vond ik dat de goede kant een beetje makkelijk aan de kant gezet werd en er zat geen duidelijek verhaallijnn in.

Voor mij hoet er geen 4e deel te komen.. dit was meer dan genoeg.

Natuurlijk blijven de special effects in deze films wel altijd goed..

Plaats reactie