Spider-Man Reboot

Schrijf en plaats hier je eigen filmrecensies.
Plaats reactie
Steenvoorden
Figurant
Figurant

Spider-Man Reboot

Bericht door Steenvoorden » 04 okt 2010 07:58

Afbeelding

Marc Webb, bekend van (500) Days of Summer, gaat de nieuwe Spider-Man film regisseren. Het wordt een film die los staat van de Spider-Man trilogie van het afgelopen decennium.
Het zal zich gaan afspelen tijdens de schoolperiode van Peter Parker. Hij moet leren omgaan met typische tienerproblemen, maar ook met zijn superkrachten. De filmmaker heeft een optie om ook nog twee vervolgen te maken.

Het scenario voor de film wordt geschreven door James Vanderbilt (Zodiac). Hij zal zich baseren op de Ultimate Spider-Man stripboeken van Brian Michael Bendis en Mark Bagley van het afgelopen decennium. De vorige Spider-Man trilogie was gebaseerd op de stripboeken uit de jaren ’60.

En natuurlijk moet er ook iemand gestalte geven aan Peter (Spider-Man) Parker, en dat is niemand anders dan Andrew Garfield,De Amerikaanse acteur, die opgroeide in Engeland, speelde eerder al in films als ‘Lions for Lambs’, ‘Boy A’ en ‘The Imaginarium of Doctor Parnassus’ en is binnenkort te zien in de film over het ontstaan van Facebook, ‘The Social Network’. De 26-jarige Garfield volgt Tobey Maguire op. Afbeelding

Daarnaast heeft Peter Parker ook (weer) een liefje nodig en die zal vertolkt worden door Emma Stone (Zombieland) en zij zal Gwen Stacy Spelen.

Daarnaast wil Sony ook Graag Hugh Laurie (house) toevoegen aan de cast om de rol te vertolken van J.Jonah Jameson de baas van Peter Parker en eigenaar van de Daily Bugle.

Nu is het alleen af wachten welke villain in de film zal gaan opduiken, keuze zat lijkt mij.

De Film zou moeten gaan uitkomen in het jaar 2012
Laatst gewijzigd door Steenvoorden op 06 okt 2010 12:10, 2 keer totaal gewijzigd.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Re: Spider-Man Reboot

Bericht door Rich Art » 05 okt 2010 07:23

Ben benieuwd wat Webb er van gaat maken...

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 05 okt 2010 09:05

Rich Art schreef:Ben benieuwd wat Webb er van gaat maken...
Zijn naam heeft hij iig mee.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 05 okt 2010 09:17

:D Je zou bijna denken dat ze het er om doen...

Steenvoorden
Figurant
Figurant

Bericht door Steenvoorden » 05 okt 2010 09:32

PascalE schreef:
Rich Art schreef:Ben benieuwd wat Webb er van gaat maken...
Zijn naam heeft hij iig mee.
Was me nog geen eens opgevallen inderdaad lol.

Als ze nu maar een goed verhaal er omheen maken, en een goeie villain, op zich zou ik Electro of Dockter Octopus er wel in willen hebben.
Laatst gewijzigd door Steenvoorden op 05 okt 2010 16:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 05 okt 2010 10:01

Willen ze eigenlijk dezelfde kant op als Batman Begins / The Dark Knight? met andere woorden: Wordt de film serieus van toon?

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 05 okt 2010 15:02

Rich Art schreef:Willen ze eigenlijk dezelfde kant op als Batman Begins / The Dark Knight? met andere woorden: Wordt de film serieus van toon?
Zou me niets verbazen gezien de populairiteit van duistere films op het moment, maar het zou m.i. niet helemaal op zijn plek zijn. Spider-Man staat toch wel een beetje bekent om zijn lollige opmerkingen en bovendien zit hij nog op school en is hij jong, mijn stem gaat uit naar een iets minder duistere film. Met een goede mix van actie, humor en uiteraard een beetje romantiek :)

Steenvoorden
Figurant
Figurant

Bericht door Steenvoorden » 05 okt 2010 16:13

timdekw schreef:
Rich Art schreef:Willen ze eigenlijk dezelfde kant op als Batman Begins / The Dark Knight? met andere woorden: Wordt de film serieus van toon?
Zou me niets verbazen gezien de populairiteit van duistere films op het moment, maar het zou m.i. niet helemaal op zijn plek zijn. Spider-Man staat toch wel een beetje bekent om zijn lollige opmerkingen en bovendien zit hij nog op school en is hij jong, mijn stem gaat uit naar een iets minder duistere film. Met een goede mix van actie, humor en uiteraard een beetje romantiek :)
Juist ja, al is de Ultimate serie wel wat donkerder van toon, maar Spidey blijft met lollige onliners zijn tegenstander gek maken.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 06 okt 2010 06:56

Een wat luchtigere toom past ook beter bij Spider-Man. Dat heeft de huidige trilogie wel bewezen.

Steenvoorden
Figurant
Figurant

Bericht door Steenvoorden » 06 okt 2010 16:09

Als dit waar is, dan ben ik wel heel benieuwd hoe hij die rol gaat neerzetten, maar Philip Seymour Hoffman (gecast?) voor Venom?

Zie hem meer dan als Dock Ock
Afbeelding

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 06 okt 2010 22:29

Steenvoorden schreef:Daarnaast heeft Peter Parker ook (weer) een liefje nodig en die zal vertolkt worden door Emma Stone (Zombieland) en zij zal Gwen Stacy Spelen.
Vind Emma meer geschikt als MJ.

Verder zou het idd gaaf zijn als Philip Seymour Hoffman mee gaat doen.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 07 okt 2010 07:11

Wel gaaf ja, maar als Venom inderdaad een beetje vreemd...

BatMotor
Bijrol
Bijrol

Bericht door BatMotor » 09 okt 2010 07:27

Pfff ik denk maar 1 ding "Waarom?" ik zit niet te wachten op nog een reboot,van een serie films die gewoon goed verliep.
Spiderman 3 vind ik ook niet verkeerd hoor,Spiderman 1 vind ik eigenlijk de slechtste :D.
in Spiderman 4 wilde ze ook gewoon The Lizard als villian toevoegen dus wat is daar mis mee?
En nu moet alles weer duisterder,2012 wordt echt the clash of the super hero movies.

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 09 okt 2010 10:55

Ik vond de serie ook gewoon leuk. En ik verheugde met net zo op de Lizzard. :cry: Nu maar hopen dat de nieuwe Batman The Riddler als vijand krijgt.

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 11 okt 2010 09:47

Ik vond de trilogie ook erg goed, maar er was nog genoeg op aan te merken. Sowieso de tenenkrommende dialogen en dan vooral tussen Parker en MJ. En ook die steeds weer terugkerende ontvoering van MJ en die steeds weer terugkerende redding van Spidey.

Erg origineel was het niet meer na 3 films, zelfs niet meer na 2 films.

Ik had ook best een voortzetting willen zien, maar ik heb me erbij neergelegd en hoop er nu maar gewoon op dat de reboot minstens net zo goed (en hopelijk nog een beetje beter) wordt!

Plaats reactie