Spider-Man Reboot

Schrijf en plaats hier je eigen filmrecensies.
Plaats reactie
Ed Crane
Regisseur
Regisseur

Re: Spider-Man Reboot

Bericht door Ed Crane » 02 jul 2012 16:52

Aston schreef:Maar heeft Snyders versie ook deze soundtrack?

Ben jij een snyderhater Ed? Ik dacht dat je juist wel positief was t.o.v. Sucker Punch. Ik ben zelf ook een beetje een Snyder fan, maar ik heb nog niet zoveel van hem gezien.
Hmm, nu ik het herlees zie ik dat je die zin van me kunt lezen alsof ik een Snyderhater ben, maar ik bedoel het zo als mezelf afzettende tegen niet alleen een specifieke mening van Snyderhaters, maar ook Snyderhaters zelf. Nee, ik ben geen Snyderhater. Van het foute en dikwijls flink saaie Sucker Punch kan ik zelfs nog wel wat maken (maar wie er ooit geld in die film heeft gestoken, dachten ze nu echt daar een groot publiek mee aan te spreken :-? )

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 02 jul 2012 17:05

Ed Crane schreef: (maar wie er ooit geld in die film heeft gestoken, dachten ze nu echt daar een groot publiek mee aan te spreken :-? )
  • Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
        • Afbeelding
    Afbeelding

MargotTenenbaum
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door MargotTenenbaum » 02 jul 2012 17:14

O+

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 02 jul 2012 17:34

Ik denk dat Michael Bay deze rebus wel begrijpt. 8)

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 02 jul 2012 17:38

Ik niet, kun je dat eerste deel misschien wat duidelijker maken? :)

MargotTenenbaum
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door MargotTenenbaum » 02 jul 2012 17:40

Sha schreef:Ik niet, kun je dat eerste deel misschien wat duidelijker maken? :)
:D

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 02 jul 2012 18:52

Heb jij nou gewoon pervers gegoogled op sexy bikini girl? :~

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 02 jul 2012 19:13

Nee, hot bikini gif. :D

Decepticon
Filmster
Filmster

Bericht door Decepticon » 02 jul 2012 19:52

Ik ben gisteravond naar The Amazing Spider-Man geweest. Ik vind het een erg mooie en ook goede film. Hoewel de reboot op bepaalde aspecten wel beter is, vind ik de film niet beter dan het origineel van Raimi en verander ik niet van mening, dat deze reboot niet had moeten gebeuren, ze hadden er gewoon deel 4 van moeten, ook al is het met een andere acteur. Want het is gewoon te vroeg om al weer de origins van Spidey weer te zien.

De dingen die ik wel beter vind, Spidey is atletischer, waardoor de actie scenes flitsender zijn en er dus wat beter uitzien. Garfield is de perfecte keuze voor deze nieuwe Spidey en het is een genot om naar zijn acteerwerk te kijken. Zodra hij Spidey is, wordt hij cocky en de sarcastische humor is erg goed.
De lovestory
Spoiler
is wat meer naar de achtergrond gezet, dus geen gezwijmel van Peter Parker over het meisje, zoals Peter over Mary Jane deed in Raimi's film.
. Maar het is wel een veel groter genot om Emma Stone te zien te acteren, dan Kirsten Dunst, zij is zeker een meerwaarde in de fim. Zo ook Dennis Leary.
Waar ik erg over verbaasd was, maar toch wel leuk vond en goed gedaan is, is dat
Spoiler
Spidey's identiteit vroeg bekend wordt voor Gwen Stacy en later ook haar vader

Aunt May
Spoiler
is ook wat meer naar de achtergrond verplaatst en is dus minder nadrukkelijk aanwezig
, hoewel ik Rosemary Harris in de vorige films wel een betere Aunt May vind.
The Lizard is huge en ziet er bruut en goed uit, hoewel een snuit zich nog beter was geweest. De first-person-view scenes zijn ook erg gaaf, maar wordt jammer genoeg te weinig gebruik van gemaakt, maar dat zal wel met de kosten te maken hebben. Op die scenes na, is het 3D verder zoals gewoonlijk slecht en niet van toegevoegde waarde.

Al met al een gave film, maar ik blijf er bij, dit had deel 4 moeten zijn. Ik kijk erg uit naar deel 2, hoe de nieuwe villain wordt neergezet.

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 02 jul 2012 23:13

Decepticon schreef:Ik vind het een erg mooie en ook goede film. Hoewel de reboot op bepaalde aspecten wel beter is, vind ik de film niet beter dan het origineel van Raimi en verander ik niet van mening, dat deze reboot niet had moeten gebeuren, ze hadden er gewoon deel 4 van moeten, ook al is het met een andere acteur.
Omdat het is nu erg laat is reageer ik erg kort. De 1e zinnen hoef ik niet meer te schrijven. :D
Helemaal mee eens wat Decepticon hier boven zegt.

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 06 jul 2012 14:08

Hoera, hoera. The Amazing Spider-Man 2 en 3 komen eraan. Ik hoop wel dat de makers geen ouwe koeien van Raimi uit de sloot gaan halen. Het werkt misschien wel voor Batman -> Joker, Catwoman, Bane. Maar The Amazing Spider-Man is geen Batman die je in meerdere verschillende interpretaties kan verfilmen.

Nou vooruit....alleen Vemon dan. Want dat is de Bane van Batman en Robin geworden. :o :|

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 06 jul 2012 14:10

En dan na die drie weer een reboot met nieuwe acteur? 2022, schrijf het maar alvast in de agenda's op...

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 06 jul 2012 14:15

Dat zal ff lekker worden. :x

Ik hoop echt dat Spidey ooit bij Di$ney Marvel Studios komt ipv dat hij bij $ony blijft hangen.
Want dan kan Spidey mooi meedoen met The Avengers deel 3?...deel 4?....deel 5?

Silenzio
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Silenzio » 06 jul 2012 14:27

Ik hoop maar dat
Spoiler
Gwen Stacy
in het
Spoiler
vervolg wel doodgaat
.

Enige tijd geleden Spider-Man Blue gelezen. Wat een prachtig verhaal zeg, hopelijk worden daar elementen van gebruikt voor één van de vervolgen.

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 07 jul 2012 19:24

Technisch gesproken zou Emma
Spoiler
dan uit de serie moeten.
. Gelukkig is Emma meer bekend als de roodharige Emma. Dankzij Judd Apatow en zijn film Superbad heeft ze haar gekleurd naar rood. Dus Emma
Spoiler
kan gewoon terug komen als MJ
:D

Plaats reactie