The Hobbit, the trilogy
- Vleeshaak
- Regisseur
- Contacteer:
Re: The Hobbit, the trilogy
Ik blijf rustig wachten tot de release van de extended versie. Nou ja, rustig...
Dat besluit heb ik ook maar genomen..
Het is duidelijk dat ze erin zijn geplaatst in post-productie, maar nog niet compleet bewerkt.Aston schreef:Nice, maar foto 2 lijkt wel wat nep trouwens, de dwergen lijken erin gefotoshopt.
Ik vond dit trouwens wel leuk genoeg om te delen. Er is namelijk een referentie te vinden naar Beorn in de eerste film, en eigenlijk vrij duidelijk als je erop let..

Haha, lol. Moest toch nog even twee keer kijken. 

- Duikboot
- Regisseur
- Contacteer:
Het duurde even voordat ik 'm door had
Maareh, rots in King Kong? Die is me nog niet opgevallen voor zover ik weet...

Maareh, rots in King Kong? Die is me nog niet opgevallen voor zover ik weet...
Re:
En die apenkop in het water. De rots in The Hobbit lijkt echter meer op een referentie dan de rotsen in King Kong, die wat duidelijker te herkennen waren. Hiervoor moet je echt goed opletten wil je het zien.
Het was even turen, maar inderdaad zeg.Bilbo schreef:Ik vond dit trouwens wel leuk genoeg om te delen. Er is namelijk een referentie te vinden naar Beorn in de eerste film, en eigenlijk vrij duidelijk als je erop let..[/img]

Ben ik trouwens de enige die nog niet blij wordt van Smaug?
Ach... Zoveel zien we nou ook weer niet in de trailer...
Eigenlijk al teveel! Had liever gezien dat het bij een grom bleef.
Toch vind ik die kop een beetje...kinderlijk eigenlijk met die felle ogen. In het eerste deel werd hij wel mooi in beeld gebracht, maar hier heb ik mijn twijfels nog.
Toch vind ik die kop een beetje...kinderlijk eigenlijk met die felle ogen. In het eerste deel werd hij wel mooi in beeld gebracht, maar hier heb ik mijn twijfels nog.
Maar... we gaan Evangeline Lilly zien als elfje, wat maakt het uit hoe Smaug eruit gaan zien? 

Zij is inderdaad een prima aanvulling!
Wellicht ook een leuke voor Axe's Oog voor Schoonheid topic