Steve-O schreef: iemand hier die dit plaatje kan verkroppen naar 360x200?
Smaug gets in your eyes...
Steve-O schreef: iemand hier die dit plaatje kan verkroppen naar 360x200?
Wel, het blijft natuurlijk een film die in 48 fps is opgenomen en de 'reguliere' versie is nog steeds een conversie daarvan. Een zwart-witconversie van een in kleur opgenomen film zal er waarschijnlijk ook iets anders uitzien dan een film die enkel in zwart-wit is opgenomen.Steve-O schreef:Hoe kan het dat je bij 24FPS dat ook had?
Dat geloof ik best, maar helaas is er nogal weinig mogelijkheid om eraan gewend te raken; er worden namelijk geen andere films op deze wijze vertoond. Het gevolg is dat je toch geregeld 'uit' de film raakt, terwijl dit een film is die puur op immersie is gericht. Ik geloof graag dat het een goede ontwikkeling is, maar ik vrees dat The Hobbit niet het juiste project is om ermee te experimenteren. De film zit namelijk al volgepakt met kunstmatigheden (make-up, kostuums, sets, CGI); we hebben iets meer houvast nodig om het in de (filmische) werkelijkheid te kunnen plaatsen. Een Michael Mann-thriller gesitueerd in een grote stad lijkt me voor deze techniek een stuk gepaster.Steve-O schreef:Ik denk, omdat je het verder nooit in films ziet, je er echt aan moet wennen.