The Dark Knight Rises

Schrijf en plaats hier je eigen filmrecensies.
Plaats reactie

Wat vindt je van de titel van de derde Batman film?

Geweldig!
23
32%
Mwauh...
27
38%
Helemaal niks.
7
10%
Dit is een fake titel, dat kan niet anders!
8
11%
Ik heb geen mening en klik deze aan om zo snel mogelijk de uitslag te zien.
7
10%

Totaal aantal stemmen: 72

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Re: The Dark Knight Rises

Bericht door Rich Art » 28 okt 2010 12:04

Misschien om fake-merchandise e.d. tegen te gaan? Dat gebeurde ook ten tijde bij Return of the Jedi, wat tot vlak voor release Revenge of the Jedi heette.

Thiver
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Thiver » 28 okt 2010 12:08

Rich Art schreef:Misschien om fake-merchandise e.d. tegen te gaan? Dat gebeurde ook ten tijde bij Return of the Jedi, wat tot vlak voor release Revenge of the Jedi heette.
Wat erin resulteerde dat mensen bij Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull tot een week voor de première ervan overtuigd bleven dat dit ook een fake titel was...
Laatst gewijzigd door Thiver op 28 okt 2010 15:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 28 okt 2010 12:25

:D

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 02 nov 2010 10:23

Misschien. Ik hoop het stiekem wel, want ik vind de huidige naam zo cliché. Hoeveel superheldenfilms hebben niet al een soortgelijke titel meegekregen, waaronder ook de eerdere Batman films. Batman Returns, Batman Forever, Batman Begins, Superman Returns......

Met de tijd zullen we er wel achter komen, ergens in 2012 toch? :)

Duikboot
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Duikboot » 02 nov 2010 12:24

Volgens IMDb wel ja :)

ScreamingLife1
Bijrol
Bijrol

Bericht door ScreamingLife1 » 05 nov 2010 15:02

Mischien 'Dark Knight 2D' :P

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 02 dec 2010 09:49

Nolan heeft het plan om The Joker in een bijrol terug te brengen in The Dark Knight Rises. Door middel van gesneuvelde scenes uit TDK en CGI wil hij Heath Ledger wederom een rol geven. Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken! En of het uiteraard waar is natuurlijk...

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 02 dec 2010 11:18

Despite fervent Internet speculation to the contrary, Christopher Nolan is not a monster, and he will not be using a combination of leftover footage and CGI to force the late Heath Ledger to reprise his role as the Joker in The Dark Knight Rises. “I heard the rumor. We’re not doing that,” Nolan’s wife and producing partner Emma Thomas said when asked by The Hollywood Reporter. Nolan added that Ledger would most definitely not show up in the new film. As it turns out, the whole thing was simply a rare miss in the arena of unsubstantiated Batman rumors.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 02 dec 2010 11:20

Mmm... Misschien maar beter ook dan... Aan de andere kant: Nolan had het vast op een mooie een eervolle manier gedaan.

Frank_Costello
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Frank_Costello » 02 dec 2010 21:55

Rich Art schreef:Mmm... Misschien maar beter ook dan... Aan de andere kant: Nolan had het vast op een mooie een eervolle manier gedaan.
Ik denk dat niemand dat kan. Toch heb ik het idee dat The Joker nog wel een stemmetje heeft in Rises: Batman vind een tape en daar hoort hij *bambambam* Heath Ledger!

vincentboink
Figurant
Figurant

Bericht door vincentboink » 30 dec 2010 12:56

De Titel is inderdaad niet zo geweldig, maar ik ben echt een Batman fan en ik ben heel erg tevreden met het werk dat meneer Nolan ons heeft gebracht en ik ook erg naar de nieuwe Batman film uit. :D

Whitehouse
Bijrol
Bijrol

Bericht door Whitehouse » 08 jan 2011 16:24

.Detroit may stand in for Gotham City in next 'Batman' film

Ursula Watson / The Detroit News
The third film in the latest Batman franchise may be shot in Detroit, beating out Chicago, reports ReelChicago.com.

Filming of director Christopher Nolan's "The Dark Knight Rises," the sequel to "The Dark Knight," is slated to begin in May and open July 2012. The movie, which is set to star Christian Bale, Tom Hardy, Gary Oldman, Morgan Freeman and Michael Caine, is scheduled to shoot in two locations in England and in New Orleans.

But Michelle Begnoche says Lansing's Michigan Film Office has yet to receive an application from the film's production company. "Until we have the application in hand, it is speculation," says Begnoche, communications advisor for the Film Office. Created in 1979, the Michigan Film Office works to assist and attract incoming TV and film production companies Among other duties, the state department assists in location procurement.

If "The Dark Knight Rises" were to be shot here, it would be one of two big-budget comic book pictures filmed in Michigan this year.

Part of "The Avengers," starring Robert Downey Jr., Samuel L. Jackson, Scarlett Johansson, Jeremy Renner and Chris Hemsworth, is rumored to be on the Michigan film schedule, as well. Shooting for that film would reportedly happen between April and September.

Bron.

Da's mooi nieuws voor Detroit als dit doorgaat. Detroit begint zo langzamerhand een belangrijke filmlocatie te worden. Als dit doorgaat is dit de tweede blockbuster in korte tijd die daar opgenomen wordt. Eerder dit jaar was Michael Bay met Transformers 3 op bezoek.

Afbeelding
Nacht shoot tijdens Transformers 3 op de kruising van Clifford en Griswold street in Detroit.

Ed Crane
Regisseur
Regisseur

Bericht door Ed Crane » 13 jan 2011 17:02

Hou Batman uit Detroit! Daar is het territorium al vergeven aan Robocop 8)

Over de titel, maakt me niet zoveel uit. Waarschijnlijk heeft de studio Nolan een enorme zak met geld en alle vrijheid die hij wil gegeven, op voorwaarde dat de film 'Dark Knight' in de titel heeft om marketingredenen. Als dat dé concessie is die Nolan moet doen om verder in alle vrijheid zijn 'visie' te kunnen verwezenlijken, ach waarom niet.

En over The Riddler, maar goed ook. Wat mij betreft niet al te bekende Villains. En ik blijf nog steeds bij mijn voorspelling voor één van de (bij-)Villains, een zeer onwaarschijnlijke shot in the dark, puur omdat ik dan kan zeggen dat ik dat al geraden mocht het zo blijken te zijn (als het niet zo is vergeten we het toch weer allemaal :wink: ): Ellen Page als Harley Quin.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 13 jan 2011 20:06

Ed Crane schreef:Hou Batman uit Detroit! Daar is het territorium al vergeven aan Robocop 8)
Batman: You'll hunt me. You'll condemn me. Set the dogs on me. Because that's what needs to happen.
Robocop: Come quietly or there will be... trouble.
Ik zie mogelijkheden. :P

Volgens de huidige geruchten gaan Eva Green en Naomi Watts respectievelijk Talia al Ghul en Vicki Vale spelen, dus of daar dan nog ruimte voor Page tussen is... maar goed, zolang Nolan zich er niet over uitlaat is niets zeker natuurlijk. :)

Thiver
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Thiver » 14 jan 2011 01:18

Ed Crane schreef:Hou Batman uit Detroit! Daar is het territorium al vergeven aan Robocop 8)
Batman vs Robocop! 8) Ik ben eigenlijk allergisch voor crossover-films maar hier zou ik toch best enthousiast voor kunnen worden.
Ed Crane schreef:Over de titel, maakt me niet zoveel uit. Waarschijnlijk heeft de studio Nolan een enorme zak met geld en alle vrijheid die hij wil gegeven, op voorwaarde dat de film 'Dark Knight' in de titel heeft om marketingredenen. Als dat dé concessie is die Nolan moet doen om verder in alle vrijheid zijn 'visie' te kunnen verwezenlijken, ach waarom niet.
Daar zal het wel iets mee te maken hebben, ja. Alleen jammer dat er ook het woordje "rises" er in moest. Ik heb de laatste jaren net iets te veel filmtitel met "rise" voorbij zien komen.
Ed Crane schreef:En ik blijf nog steeds bij mijn voorspelling voor één van de (bij-)Villains, een zeer onwaarschijnlijke shot in the dark, puur omdat ik dan kan zeggen dat ik dat al geraden mocht het zo blijken te zijn (als het niet zo is vergeten we het toch weer allemaal :wink: ): Ellen Page als Harley Quin.
Fuck, dat zou echt geniaal zijn! _O_ Overigens lijkt niemand ermee te zitten of Scarecrow wel of niet terugkomt. Die heeft zijn comeupance ook nog steeds niet gehad.

Plaats reactie